RAISA&VANESSA SASON 'un Bu Elbisesine AŞIK OLDUM !

 


Hep ayakkabıya ya da çantaya aşık olacak değilim ya.. :)

Sabah Hello Dergisi'ne bakınırken birden bu elbiseyi gördüm ve bir sonraki sayfayı kolay kolay çeviremedim. Bir Özge Ulusoy röportajı ama üstünde ki elbise o kadar güzel ki tek kelimeyle aşık oldum diyebilirim.

Elbise son zamanlarda Ajda Pekkan 'ı da giydirmeleriyle dikkatleri çeken Raisa&Vanessa Sason ikilisinden.

Baştan aşağı ten rengi şeffaf tülden yapılmış. Bu demektir ki hem vücuduna hem de kendine güvenen giysin. Ananaslar ve çiçekler en kritik noktalara konmuş..Yaprakların tonunda ve kan kırmızı 2 keskin renkli etek bir sanat eseri.

Elbisede birçok modacının havasını kokluyorum. Mesela biraz kürk eklense bir Jean Paul Gaultier, biraz yırtmaç olsa Stella McCartney birazcık pırıltı olsa bir Chanel, daha düz renk olsa Lanvin gibi markalar gözümün önünden geçiriveriyor.

Özge Ulusoy 'un başarıyla taşımasını da gözardı etmek olmaz. Elbise o kadar yakışmış ve üstüne o denli yapışmış ki bundan sonra başka birisi giyse gözüme çok sırıtır.

Yorumlar

  1. Elbiseyi demin bende bir gazetenin magazin ekinde gördüm ve vuruldum, tam sana mail atacaktım markasını biliyor musun diye... süpersin

    YanıtlaSil
  2. rastlantının böylesine saygı duyarım ben :)

    YanıtlaSil
  3. Özge Ulusoy gitgide güzelleşiyor sanki, ada yaramış ben saç ve makyajına da bayıldım çok doğal durmuş, kim yapmış makyajını acaba?

    http://bir-alisveriskoligin-itiraflari.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  4. offffffff kısakndım bır tasarımcı olarak o derece guzel:( hem farklı hem zarif kral tv muzık odullerındekı mercan faciasından sonra durumu harıka kurtarmıslar.ozge ulusoy ıse cok dogru yolda bende mı survıvor katılsam acaba acunun elının degdıgı kısı guzellesıyor:)

    YanıtlaSil
  5. bana mutfak perdesine sarınmış izlenimi verdi tanrım çok kıroyum biliyorum :))

    YanıtlaSil
  6. daha büyük resim istiyoruz, aramızda yaşlılar, gözü bozuklar olabilerr :))

    YanıtlaSil
  7. farklı ve değişik fikirler olması çok güzel bence :)

    YanıtlaSil
  8. fazla bitkimsi!

    YanıtlaSil
  9. beni bu elbise acıktırdı :(

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Herhangi bir hakaret ve küfür içeren hiçbir yorum yayınlanmayacaktır.

Düşüncelerinizi ve eleştirilerinizi benimle paylaşmanızdan mutluluk duyarım.