CENGİZ ABAZOĞLU Teen Choice Awards 'da !!

 


Dün gece düzenlenen Teen Choice Awards Ödülleri 'nde süpriz bir isim kırmızı halıdaydı. Cengiz Abazoğlu ! Pretty Little Liars dizisinin 22 yaşındaki güzel yıldızı Lucy Hale 'in dikkat çekici elbisesi Cengiz Abazoğlu imzalı.

İddialı bir kesim ve taşıması zor. Ama Lucy Hale bu zor işin altından pekala kalkmayı başarmış. Guiseppe Zanotti 'nin topuksuz ayakkabıları, saçı ve makyajıyla çok hoş görünüyor.

Cengiz Abazoğlu 'nun böylesine bir törende tasarımlarından birinin giyilmiş olması büyük bir artıdır. Umarım bir tek bunla kalmaz ve devamı gelir...

* Ödül Töreni şıkları ve rüküşleri haberini yarın yapacağım.
* Bu önemli bilgiyi verdiği için sevgili okurum Nesibe 'ye teşekkürlerimi sunarım :)

Yorumlar

  1. Törende en çok dikkatimi çeken elbisenin Cengiz Abazoğlu imzalı olması şaşırtıcı ve mutluluk verici.Umarım her zaman böylesi törenlerde Türk tasarımcıları görebiliriz :)

    YanıtlaSil
  2. gercekten bravo sanırım bu elbısenın cengız abazoglu oldugunu sadece turk blogları anlayabıldı
    turk tasarımcıları kucuk gorenlerede ders olsun

    YanıtlaSil
  3. bayıldım harikaymıs birazda gururlandım doğrusu :) yalnız o ayakkabılarla nası yürüyo ? :)

    YanıtlaSil
  4. çook şık kullanılmış elbise ben bayıldım:)

    YanıtlaSil
  5. Tam da o yasta ve oyle bir vucudun tasiyabilecegi, cok guzel bir elbise. Insallah hep goruruz tasarimcilarimizin kiyafetlerini boyle gecelerde! :) YC

    YanıtlaSil
  6. hakaan antipatisinden sonra cengiz sempatisi iyi oldu

    YanıtlaSil
  7. birkaç gündür odul toreninin fotoğraflarını goruyorum ara ara ve en cok bu kıyfeti beğendim, aslında genc bir tasarımcıya aitmiş gibi geldi once yeni mezun fln ama en carpıcı bu demiştim ve cengiz abazoğlu adını gormek beni cok mutlu etti, ozellikle favorim olduğu için..

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Herhangi bir hakaret ve küfür içeren hiçbir yorum yayınlanmayacaktır.

Düşüncelerinizi ve eleştirilerinizi benimle paylaşmanızdan mutluluk duyarım.