STAR 'ların STAR Sevgisi

 


Hollywood 'da D&G 'nın yıldız çılgınlığı yaşanıyor. Baksanıza..Son aylarda hemen hemen bütün starlar D&G 'nin yıldızlı elbiselerinden biriyle görüldü.



2011 D&G RTW defilesinin ana teması olan yıldız motifler her renkte ve her kumaşta. Üstelik bu yıldızları istediğiniz gibi kombinleyebilirsiniz. Hiçbir kural yok. Şifonlar, danteller, pamuklu kumaşlar hepsi birbirine karışmış. Bluzlar, pantalonlar, kalem etekler, şifon maksi elbiseler..Yıldız motifler aklınıza gelebilecek her formda ve her renkte beğenimize sunulmuş.



Bir D&G olmasa da Ashley Tisdale 'ın geçenlerde giydiği Wildfox marka süveteride çok beğendim.

Aslında yıldız motif modası 2008 'de başlamıştı. 2008 'de Kate Moss 'un 34. doğumgününde Chanel marka yaldızlı yıldız elbisesi şahaneydi. Aynı yıl Chanel 'in yıldızlarını birçok ünlü ismin üstünde görmüştük. Ama 2011 senesi kadar büyük bir akım yaratmada başarılı olamamıştı.



Zara, Mango ve TopShop gibi mağazaların yeni sezonu başladımı bilmiyorum. Ama eminim ki yeni sezonda yıldız motifli birçok parça sahip olmamız için bizleri bekliyor olacak. Şimdiden bu motife gardrobunuzda özel bir ayırın derim.

Yorumlar

  1. zaranın web sitesinde yıldız motifli tulum görüp beğenmiştim her hafta mağazaya gidip geldimi diye baktım ama kaçırmışım :(yeni sezon olmasına rağmen hemen indirime girmiş 79TL den 39TL ye inmiş tabi böyle olunca kısa sürede tükenmiş:( umarım yine buna penzer parçalar gelir çok istiyorum bende çok beğeniyorum dolce&gabbana tasarımlarını.

    YanıtlaSil
  2. çok güzel gerçekten:))bulabilirsem bir şifon elbise istiyorum bende.

    YanıtlaSil
  3. Pelinciğim bu yıldızlı elbiselere bayılıyorum en yakın zamanda ediniciğimm:)))Jessica alba giymişti hamile elbisesi yıldız motifli bayılmıştım konu dışı ama çok yakıştı ona hamilelik yahu darısı başımıza diyelim pelincim:)))))

    YanıtlaSil
  4. Evet Pelin bende fark etdim her taraf yildiz icinde,hemde sezon daha cok yeni basladi.Bir kac gun once bende blogumda yazmishdim))

    YanıtlaSil
  5. Maalesef yıldız, kalp, puantiye vb. gibi detayları fazla şirin buluyorum, biraz lüzumsuz geliyor bana.

    YanıtlaSil
  6. evet Elena Udrea'yı son anda farkettim ama kolajımı hazırlamıştım çoktan. üşendim değiştirmeye :)

    YanıtlaSil
  7. Bana gore normal,koskoca bakan eshi tabii ki 1200 dolarlik bir dolce giyecek))ama elbisenin deseni bir ish kadinina uygun degil gibi geldi bana))

    YanıtlaSil
  8. kesinlikle ! yani böyle bir elbiseyle basın toplantısı vermesi daha da abes kaçmış :)

    YanıtlaSil
  9. Ay bu kış yandık.Koton, Zara, İpekyol, Twist her yerde aynen yıldızlı kıyafetler mevcut.Ben büyük konuşmayayım ama ancak yıldız bir küpe edinirim sanırım:-))

    YanıtlaSil
  10. http://www.hurriyet.com.tr/planet/18511232.asp

    bir bakanin üzerinde ama biraz komik olmamis mi? :)

    YanıtlaSil
  11. sevgili burcu d. bu konuyu birkaç yorum öncesi konuştuk :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Herhangi bir hakaret ve küfür içeren hiçbir yorum yayınlanmayacaktır.

Düşüncelerinizi ve eleştirilerinizi benimle paylaşmanızdan mutluluk duyarım.