RODARTE 'nin BURAK UYAN AYAKKABILARI

 


Hatırlarsanız Burak Uyan hakkında geçtiğimiz aylarda detaylı bir post hazırlamıştım. Kırmızı halıda Cameron Diaz 'ın ayağında bir Burak Uyan görmek hepimizi pek bir gururlandırmıştı. Burak Uyan başarılarına tam gaz devam ediyor.



2012 New York Moda Haftası 'nda Rodarte markası koleksiyonunu Burak Uyan ayakkabılarla sundu. Sadece 2 model vardı ama ikisi de sergilenen kıyafetlerle son derece uyumluydu.



Elbette bu büyük bir başarıdır ama sanırım en güzel gelişme Burak Uyan ayakkabılarının artık Net-a-Porter 'de satılıyor olmasıdır. Özellikle buzağı derisinden modellere bayıldım. Topukların keskin hatları çok hoş. Kullandığı deri ve işçiliğin kalitesiyle fiyatların yüksek olması normal.

Bu genç yeteneğimizi kırmızı halıda bakalım daha başka kimler giyecek..

* Beni mail ile bilgilendiren sevgili okuyucum Deniz 'e teşekkür ederim :)


Share


Yorumlar

  1. GURUR VERİCİ.... ÇOK ŞIK AYAKKABILAR;) BANA DA GELLLLL!!
    http://editorist1783.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  2. ayakkabilar harika, cok hoslar gercekten ancak fiyatlari daha öncede belirttigim gibi gercekten tuzlu.

    YanıtlaSil
  3. Bende 23 yıl Regensburgda yaşadım. O berbat şehirden böyle büyük bir yeteneğin çıkması benide çok gururlandırdı. Bravo Burak!

    http://twinsetters.blogspot.com/

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Herhangi bir hakaret ve küfür içeren hiçbir yorum yayınlanmayacaktır.

Düşüncelerinizi ve eleştirilerinizi benimle paylaşmanızdan mutluluk duyarım.