BEGÜM SALİHOĞLU for ROMAN

 


Genç ve yetenekli modacılarımızdan Begüm Salihoğlu, Roman için özel bir koleksiyon hazırladı.

Koleksiyonun her parçasını beğendim. Hepsi birbirinden sade ve zarif. Hiçbir abartı yok. Her parçada tek bir detay ön plana çıkıyor. Özellikle yaka ve sırt detaylarına bayıldım.



Büyük markaların genç yeteneklerle bu tarz çalışmalarını çok doğru buluyorum. Umarım önümüzdeki günlerde bunun örneklerini daha çok görürüz.

Koleksiyonun tanıtımından sevgili Begüm Salihoğlu ve Suzan Toplusoy 'un resimlerini paylaşmadan olmaz. İkiside çok şık ve çok hoş görünüyor. Suzan Toplusoy 'a koleksiyondan seçtiği siyah elbise çok yakışmış.



Share


Yorumlar

  1. Dekolte olacaksa sırt dekoltesi olsun diyen birisi olarak koleksiyonu çok beğendim. Roman'a gidip bizzat görmek istiyorum, umarım üste bu kadar güzel durur

    http://pinkyfashionbeauty.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  2. mor elbiseyi giyen mankenin ayakkabısı biraz fazla lv mi ne ? daha yakından resim bulamadım ama bahsettiğim ayakkabı şöyle bir şey, siyah elbiseli bayanın ayakkabısıda gucci sanırım. http://2.bp.blogspot.com/-6tLK4So4o3Y/Te5N4PeABKI/AAAAAAAACRo/SocsjGKTEU4/s1600/lfg-cfda-fashion-awards-mary-kate-and-ashley-olsen.JPG. Melis

    YanıtlaSil
  3. pink fashion koleksiyonun sadeliğine bayıldım. eminim güzel duracaktır. bizede haber ver lütfen izlenimlerini.

    evet melis V ye benziyor ama bu tarz ayakkabıları artık her yerde örebilirsin. çok sık rastlanan bir model. kıyafetlern sade çizgisiyle güzel bir uyum yakalanmış. evet suzan toplusoy 'un ayakkabısı gucci.

    tutuşum bende aynı senin gibiyim. blogumla olmak biraz olsun ruhuma iyi geldi. sanada tavsiye ederim. burası benim kaçışım, depresyon ilacım resmen.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Herhangi bir hakaret ve küfür içeren hiçbir yorum yayınlanmayacaktır.

Düşüncelerinizi ve eleştirilerinizi benimle paylaşmanızdan mutluluk duyarım.