BLOG TAVSİYELERİM :)

 


Sizlerle yeni keşfettiğim ve beğendiğim blogların adreslerini paylaşmaya devam diyorum.

* Didem Antebi 'yi sanırım hepimiz tanıyoruz. Son günlerde stil anlamında birçoğumuzun beğenisini kazanmış bir isim. Artık Didem Antebi 'nin beğenilerini blogosferde de takip edebilirsiniz. Blog adresi www.DidemAntebi.Blogspot.com. Görsel malzemeleri çok şık. Akıcı diliyle bir çırpıda zevkle takip edilecek bir adres. Didem Antebi 'ye aramıza hoşgeldin der ve başarılar dilerim.

* Son günlerde samimi yazım diliyle dikkatimi çeken bir diğer blog ise www.Curcunam.Net 'e ait. Samimi ve yer yer kullandığı sivri dili çok hoşuma gidiyor. Genellikle Hollywood ünlülerini konu alıyor. Meraklılarına şiddetle tavsiye edilir.

* Ve uzun yıllardır sıkı takipçim olan sevgili okuyucum Neslie 'de aramıza katıldı. Blogunun ismi feci cool :) www.FollowTheHeelsAtNight.Blogspot.Com. Türkçe ve İngilizce diliyle ama özellikle illustrationlarının orjinalliği ve güzelliğiyle nefis bir tat.

* Ve aslında avukat olmasına rağmen blog virüsüne kapılan biri daha :) Sevgili www.Kurnazli.Com . Sadece moda değil yaşam ve stil anlamında da bizlere görsel bir ziyafet sunuyor. Samimi ve akıcı bir dili var. Hem Türkçe hem ingilizce metinleriyle Kurnazlı 'nın dünyasını benim gibi sizlerin de beğeneceğine eminim.

* Son olarak sizlere sevgili dostum Hülya'cığımın blogunu tavsiye ediyorum. www.Papis-Style.Blogspot.Com . Neye meraklı olduğu ve ağırlık verdiği adından da belli oluyor. Varsa yoksa papişler :) Sevgili Hülya ile çok özel bir dostluğumuz var. Hani iyi günde kötü günde dediklerimizden. Blog aleminde biz Fantastic 4 'un diğer üyeleri ise daha önce sizlere tavsiye ettiğim www.SrpFashion.Blogspot.Com ve alemin en huysuzu ve dadlı dillisi www.VelevKiHuysuzum.Blogspot.Com :)

Keyifli keşifler :)


Share


Yorumlar

  1. Didem Antebi'nin de blog sahibi olması, blog dünyasının öneminin gitgide attığının da bir göstergesi olmuş yanılıyor muyum ? :)

    YanıtlaSil
  2. A to Z'ye u spot on denir buna :) çünkü çok keyifli bir iş. severek yaptınmı ucu bucağı yok herşeyden her telden konuşabilir ve kendini tatmin edebiliyorsun. birde okuyucuyla birebir ilişkide olman bu işin en güzel tarafı. bu rüzgara daha birçpok kişinin katılacağından eminim.

    huysuzum dadlım gıymatlım jö tem mua osii :)

    YanıtlaSil
  3. Pelincim çok tk.ederim canım arkadaşım.Didem Antebi'nin blogu olduğunu ben nasıl kaçırdım acaba? Hemen göz atıyorum.

    Ve Pelin aynen dediğin gibi canı ne isterse yazıyor ve kendini mutlu ediyor insan. Bende sizi seviyorum.Unutmayın kızlar(Serom ve Tutum) hayatta hiçbirşey tesadüf değildir, hepsinin bir sebebi vardır.Bizim de arkadaş olmamızın ve buluşmamızın olduğu gibi yani:)

    YanıtlaSil
  4. Pelincim çok teşekkürler, çok doğru demişsin resmen blog virüsüne kapıldım ben de :) ama en güzel kafa dağıtma yeri blogum kesinlikle, sizler için de aynen böyle olduğunu düşünüyorum.

    Diğer blogları biliyordum fakat fallow the heels at night'ı sayende yeni keşfettim, cidden cool!

    YanıtlaSil
  5. merhaba,inanin cok heyecanliyim her dakikam bilgisayar basinda geciyor.bende artik bloggerim hıhhhuhuh yuppiiii:))

    YanıtlaSil
  6. Ama ben böyle bişi kesinlikle beklemiyordum senin ellerinden tavsiye edileceğimi özellikle !! Ne güzel sözler bunlar böyleee ! Çok şaşırdım ve çok ama çok mutlu oldummm :)) Ne kadar teşekkür etsem azdır ! Günümü şenlendirdin resmen :)))

    @Velev Ki Huysuzum çok teşekkür ederim çok mutlu oldum ! :))

    YanıtlaSil
  7. Didem Antebi hanım, blogunuza takipçiler gadget'ı ekleseniz diyecektim ama, sanırım siz olmasını istemiyorsunuz gibi hissettim nedense:-))

    YanıtlaSil
  8. papişim o yüzden hani birşeyler diyorudun ya bir ara sakın deme bir daha !! ızarım şarlarım dünyayı dağıtırım valla :) seni seviyorum (uz) :)

    kurnazlı ne demek samimi düşüncelerimi ifade ettim. mümkün olsada daha çok vaktim olup daha çok blog keşfetsem. elimden geldiğince blogger arkadaşlarıma yardımcı olmaya çalışacağım. aslında hepimizin yapması lazım. Devir bizim devrimiz bayanlar baylarr ona göre !! :)

    sevgili didem tekrar hoşgeldin daha fazla renk getirdin :) daha sık vakit ayır ve papişin dediği gibi rahatça takip edebilmemeiz için acilen google friend gadget'ı ekle. çok pratik ve anında yazdıklarını takip etmemiz açısından önemli bir detay.

    YanıtlaSil
  9. sevgili pelincim ve papiş öncelikle hoşbulduk ve tüüüm güzel yorumlar için çok çok teşekkür ederim.en kisa zamanda eklicem acemilik işte;))

    YanıtlaSil
  10. Pelin'cim coooook tesekkur ederim! Senin guzel destegin sayesinde eminim benim sevgili bebek blogumda ilgi gorecek, sevilecek...

    Diger guzel bloglarida sayende tanimis oldum, cok iyi oldu..

    Sevgiler & Tesekkurler

    http://followtheheelsatnight.blogspot.com/

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Herhangi bir hakaret ve küfür içeren hiçbir yorum yayınlanmayacaktır.

Düşüncelerinizi ve eleştirilerinizi benimle paylaşmanızdan mutluluk duyarım.