392 - KİM NE GİYMİŞ ? - Edvina Özyeğin

 


Edvina Özyeğin 'in üstünde Valentino 'dan çok hoş bir elbise görüyorsunuz. Gerek kesim gerekse renk olarak taşınması zor bir seçim. Bu yüzden olsa gerek bu sefer Edvina Özyeğin için kusursuz kelimesini kullanamıyorum.

Saçlarını açık bırakması bu sefer olmamış. Elbisenin güzeller güzeli yaka detayını gölgelemiş. Üstelik siyah ayakkabı seçimini de sevmedim. Böyle bir elbiseye yumuşak tonlarda ve burnu kapalı bir ayakkabı seçseydi çok daha iyi olurdu diye düşünüyorum.

Ama kendisinin bende o kadar bol kredisi var ki bir seferlik beğenmemekle birşey olmaz :)



Bu elbisenin mini olanını geçtiğimiz aylarda Keira Knightley giymişti. Tarzına çok yakışması bir yana Tabitha Simmons ayakkabılarla çok daha güzel bir seçim yaptığını söyleyebilirim.


Share

Yorumlar

  1. Keske modeldeki gibi altin, ya da ayakkabi icin rugan siyah ince bir kemer takip hareket verseydi.
    -Filiz

    YanıtlaSil
  2. bende sevmedim hiç. hiç güzel durmamış. ilk kötü görünütüsü olduğundan fazla üstüne gitmiyorum ben de :-D

    YanıtlaSil
  3. Bu resime yazdığın yazıyı okumadan yazmak istediğim yorum şuydu: NE BU ŞİMDİ? BU ELBİSEYE O AYAKKABI OLMUŞ MU ALLAH SEN NE ALAKA AÇIK BURUN DİYE DÜŞÜNDÜM.Sonra senin yoruma baktım sen de aynen ayakkabıyı örtüştürmemisin:-))

    YanıtlaSil
  4. Elbise çok güzel bence. Ama kendisini uzunca bir süredir takip eden, şahsen tanıyan ve genel olarak tarzını az buçuk bilen ve de beğenen birisi olarak su yarışma programindaki jürinin deyimiyle demek istiyorum ki, Edvina bu elbisenin kadını değil. O da farkında sanki bunun. O yüzden benimseyememis sanki elbiseyi. Oysa sizin de dediğiniz gibi toplu saclara ve her zamanki kendinden o emin tavriyla çok da yakisirdi kendisine bu elbise
    N.Y.

    YanıtlaSil
  5. Saçları toplasa kemer taksa ve ayakkabı değişse mükemmel olurdu bencee çünkü elbise MÜKEMMEEEL :D maxisini daha çok beğensemde Keira da çok güzeel :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Herhangi bir hakaret ve küfür içeren hiçbir yorum yayınlanmayacaktır.

Düşüncelerinizi ve eleştirilerinizi benimle paylaşmanızdan mutluluk duyarım.