19 Aralık 2011 Pazartesi

GÖZÜME TAKILANLAR

Konu ettiğim 3 ismide tanımıyorum. Ama giydiklerini iyi tanıyorum.



Mesela Ebru Sanver 'in üstünde ki bir Antonio Berardi. Ama çoook şansız bir Berardi. Defilede ki görünüme bakıp da Ebru Sanver 'in üstündekinin pahalı bir tasarım olduğunu söylemek için bin şahit gerekir. Elbise zaten üstüne oturmamış. En az 2 beden büyük gibi. Ayakkabılarını artık bu yaşta ki kadınlar bile giymiyor. O denli kötü. Çantasının zaten böyle giyinen birinden iyi olmasını beklemiyorum. Kıyafetinin elle tutulur tek bir yanı bile yok. 1.335 $ 'ın karşılığı bu mu olmalı dedirten cinsten.



Turmepa davetine katılan Aydan Semker 'i görüyorsunuz. Üstünde hepimize tanıdık gelen bir Naeem Khan var. Kilolu bir kadın olmasına rağmen elbise üstünde hiç sırıtmamış. Hatta Ronit Gülcan 'dan daha gösterişli taşıdığını söyleyebilirim. Dekolteyi kapatmış daha bir yaşına uydurmuş. Kollar ütüsüz görünsede ben elbiseyi Aydan Semker 'e yakıştırdım. Tabi ki hala benim için en iyi taşıyanı Annette Bening 'dir orası ayrı :)



Turmepa davetinde süpriz bir elbise daha vardı. Filiz Somal ve çok bilindik zümrüt yeşili Monique Lhuillier 'si. Bu elbiseyi Altın Küre ödüllerinde Catherine Zeta-Jones 'un üstünde görmüştük. Catherine Zeta-Jones ne kadar asil bir stilde taşımışsa Filiz Somal da o kadar Türk usulünü temsil etmiş. Hadi saçları geçtim ama o kıpkırmızı ruju ve kırmızı ojeleriyle caaanım elbisenin tüm asaletini mahvetmiş.


Share

6 yorum:

  1. kabus olmuş hakikaten yaa :)

    bu aradaaa çekilişim vaaarrr:)
    PIRLANTA KOLYE ister misinizzzz :))

    http://fashionozge.blogspot.com/2011/12/pirlanta-kolye-hediyem-size1yasinda.html

    YanıtlaSil
  2. Bir de elbisenin ortasına(boynuna)oturttuğu broşa ne demeli? Ne alaka yani?Zaten detaylı, dantel eşlikli bir üst bu broşa ne gerek var sultanımm:-)) Üzgünüm otursıfır:-P

    YanıtlaSil
  3. Antonio Berardi elbise sanki orjinal diilmiş gibi geldi bana ama, bilemem tabii..

    YanıtlaSil
  4. Papiş style'la aynı yere dikat etmişiz o broş ne? Bi de etek boyu çok uzun evet yaşından dolayı ama burda eteğin uzunluğu olmamış bence dantel kısım ise çok ucuz görünüyor.. Ama ben Aydan Semker'i de beğenmedim.. Yanlış anlamayın kilodan kastetmiyorum (Adelee kalp :D) ama ben beğenmedim :/ nasıl desem biraz banellik ve ucuzluk çarptı gözüme :/ Filiz Somal'a gelince ben kırmızı ruj fanı (Blair) olduğum halde o elbiseye kırmızı ruj gitmez o ton hiç gitmez hadi bordomsu olsa içim yanmıcak ama sapsade bi makyajla o elbise kendini gösterir bide Cath'in ten rengiylee :)

    YanıtlaSil
  5. zavalli monique lhuillier... Catherine Zeta Jones'da ne kadar beğendiysem Filiz Somal'ın üzerinde o kadar kötü. Ebru Sanver'in üzerindeki Antonio Berardi bana da kötü bir kopya gibi geldi ama ben de bilemem tabi :)

    YanıtlaSil
  6. valla böyle bir görüntü ortaya çıkarmayı başardıysanız orjinal olsun fake olsun hiç farketmiyor. :)

    YanıtlaSil

Herhangi bir hakaret ve küfür içeren hiçbir yorum yayınlanmayacaktır.

Düşüncelerinizi ve eleştirilerinizi benimle paylaşmanızdan mutluluk duyarım.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails