B Point’le Yılanların Dansı !

 


B Point markası ile özgün tasarımlara imza atan Bilgün Dereli ’nin yeni sezon için tasarladığı yılan derisi kemerler canlı renkleri ve göz alıcı motifleriyle kıyafetlerinize şıklık katacak.

En son trendleri kendi yaratıcılığı ile yorumlayan Bilgün Dereli ’nin dünyayı kasıp kavuran yılan derisi modasından ilham alarak tasarladığı kemer koleksiyonu, gümüş hayvan figürlü tokaları ve canlı renk paletleriyle yeni sezona damgasını vuracak.

Son yıllarda ünlü simaların, giyimlerinin yanı sıra takı ve aksesuarlarında da sıkça tercih ettiği ve pek çok modacıya ilham veren bu stili yakalamak isteyen moda severler B Point kemerleri ile tarzını tamamlayacak. Güçlü görünmek isteyen kadınların şıklık simgesi haline gelen yılan derisi motiflerinden oluşan B Point kemerler jean, elbise ya da etek kombinasyonlarınızda kullanabileceğiniz modelleri ile kıyafetlerinize egzotik bir ışıltı katacak.

2003’ten bugüne mücevher ve aksesuarlarını B Point markası ile sunan Bilgün Dereli, Akmerkez ’de açtığı yeni mağazasında sıra dışı koleksiyonlarını müdavimleri ile buluşturmaya devam ediyor...


* Bu Bir Basın Bültenidir.

Share

Yorumlar

  1. Renkler deriler çok hoş ama şahsen kemer tokalarını beğenmedim :/

    YanıtlaSil
  2. Bende renkleri beğendim ama tokalar fazla şah şahlı göründü gözüme şhsen birinde görsem ben bu kemerleri ne abartı banel diye düşünebilerim acaba nasıl bir kombinle hayat bulur bu kemerler o konuda beni aydınlatırmısın pelin sen takacak olsan nasıl takardın??Birde B point'i ben çok beğeniyorum sen siyah pırlantaları post ettiğinde bayılmıştım ben pırlanta da siyah seviyorum daha asil duruyor:)Birde diğer post için tekrar özür dilerim ve anlayışına teşekkür ederim pelin öpüyorum:))

    YanıtlaSil
  3. Ilk resmi gordugumde once bileklik zannettim ve cok heyecanlandim:) Ama kemer olmalarida cok hos...

    Deri ve zimbali bileklikler ariyorum Pelin'im..gecen sezon MK'den almistim camel rengi bir tane ama simdi baska renkler istiyorum, bulamiyorum maalesef...

    Bilgun hanima duyurulur:)

    YanıtlaSil
  4. Ben de ilk gördüğümde bileklik sandım ve çok heyecanlandım. Dedim hemen edinmeli her renginden. Sonra kemer olduğunu anlayınca hevesim kursağımda kaldı ama yine de tatlılar. Tokalarını da beğendim. Bence gayet sade bir elbiseye çok tatlı bir hava verirler.

    YanıtlaSil
  5. ben çok beğendim hepsini.

    mesela derin V yaka ve aynı şekilde V dekolte sırtı olan bir elbise düşün gamze.etekler kloşda olabilir kalemde. bunlardan bir tanesini beline takacaksın al sana benim zevkime göre en güzel kullanış tarzı. tabi bunun yanısıra bütün pantalon ve gömlek kombinleriylede çok klas bir bütünlük yakalayabilirsin.

    neslie'ciğim Hermes Collier De Chien bileklikleri tavsiye ederim. çok güzeller. ama bir süredir yine hermes'in kelepçe bileziklerine takık durumdayım. hemde tüm renklerine :)

    YanıtlaSil
  6. pelin'cim (bu ya da genel olarak tüm bpoint ürünleriyle alakalı) bilgün dereli'nin fiyatları hakkında fikrin var mı ? nasıl genel oarak biliyor musun ?
    Sevgiler

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Herhangi bir hakaret ve küfür içeren hiçbir yorum yayınlanmayacaktır.

Düşüncelerinizi ve eleştirilerinizi benimle paylaşmanızdan mutluluk duyarım.