31 - GÜNÜN ŞIKI : Blake Lively

 


Geçtiğimiz çarşamba günü Blake Lively 'nın Godiva 'The Sweetest Story Ever Told Sweepstakes' tanıtımında giydiği Valentino kıyafeti çok hoşuma gitti.

Tümü beyaz tığ örgü Valentino elbisenin üstüne yine Valentino 'nun mavi güpür dantel eteğini giymiş. Hani konuşuruz ya beyaz ayakkabı neyle nasıl giyilir diye. İşte buna en güzel örneği Blake Lively vermiş. Bu elbisenin altına zaten başka renkten bir ayakkabıda olmazdı. Christian Louboutin 'leri ideal bir seçim olmuş. Doğal biraktığı saçları ve uçuk tonlarda ki makyajıyla hem çok güzel hem de çok şık.

E birde tanıtımını yaptığı Godiva olunca değmeyin keyfime :)


Share

Yorumlar

  1. Beyaz ayakkabıyı sevmeyen ben şimdi blake'in ayaklarına hayran hayran bakıyorum. Çok sade çok şık görünüyor. saçları sanki yapılı değil makyajı çok doğal, yüzü o kadar güzel ki makyaja ihtiyacı yok zaten. Hele gülümsemesine hayranıyım gülen kadın her zaman güzeldir,Blake en güzel gülen kadınlardan. Elbise üstü etek giymek moda oldu artık, eteğine de bayıldım çok zarif olmuş. Pazartesi pazartesi içim açıldı vallahi:))

    YanıtlaSil
  2. Ah Valentino ahhh, Chloe ve Celine askimdan sonra gelen Valentino.

    YanıtlaSil
  3. Valentino'nun ikinci maci eteğine zaten ölelim :3 Beyaz ayakkabı konusunda da evet belki mavi olurdu bir de ama o da çok banel kalırdı beyaz daha hoş :) Godiva ♥ Acaba yalakalık yapsaydık biraz truffle gönderir misin Blake'ciğim? :)

    YanıtlaSil
  4. çok şık ve çok zarif...

    YanıtlaSil
  5. bu kadını güzel bulmazdım ama gözüme hoş görünmeye başladı

    YanıtlaSil
  6. gecenlerde ben de valentino'daki canlanışla ilgili yazmıstım. blake ile birlesince muhtesem bi kombinasyon olmus.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Herhangi bir hakaret ve küfür içeren hiçbir yorum yayınlanmayacaktır.

Düşüncelerinizi ve eleştirilerinizi benimle paylaşmanızdan mutluluk duyarım.