72 - Kim Daha ŞIK ?

 


Geçenlerde Victoria Beckham 'ın son koleksyonunu konu ettiğimde yorumlarınızda bu kadar dar elbiseleri giymek için dal gibi olmak gerekir diyordunuzya işte bunun şart olmadığını gösteren iyi bir örnek var elimizde.

Feryal Gülman dün katıldığı bir davete Victoria Beckham 2012 Spring koleksyonundan bir elbise giymiş. İnce zayıf bir kadın ama tam dozunda. Elbise vücudunu eldiven gibi sarmış, kıvrımları daha bir belirginleştirmiş ve ortaya kusursuz bir görüntü çıkarmış. Tek sorunum burnu açık Christian Louboutin 'lerde. Kapalı bir model seçseymiş çok daha iyi olurmuş.

Aynı elbiseyi Victoria Beckham 'ın üstünde de görüyorsunuz. Hem de 2 farklı rengiyle. Zaten görmesek şaşardım :) Christian Louboutin Daffodil 'ler çok yakışmış. Kendi koleksiyonundan çantalarla bütünleştirerek tam bir reklam panosu gibi :)

Feryal Gülman Victoria Beckham elbiseleri memleketimde giymesiyle, iyi taşımasıyla gönlümde ayrı bir yere sahip ama sırf ayakkabılar yüzünden seçimim Victoria oluyor.





Share

Yorumlar

  1. Feryak hn.a haksızlık edemicem. Ayakkabıları görmüyorum ve ben elbiseyi kendisine çok yakıştırdım açıkçası. Etek boyu itibariyle de riskli bir elbise aynı zamanda. Çünkü bu boy düzgün olmayan bacakları hatta düzgünleri bile biraz kötü gösterebiliyor. Ama Feryal hn.da da bence en az VB kadar şık durmuş.Ben ikisinde de ayrı ayrı beğendim:)

    YanıtlaSil
  2. Bende cok begendim. Her ikisindede harika durmus. Bu elbiseyi Victoria B Gibi tasimak hakikaten basari. VB sanirim 0 beden ve ben renkleri Feryal G a daha cok yakistirdim.

    YanıtlaSil
  3. Ben Feryal Gulmani Istinye Parkta gordum. Resimlerdekinden cok daha zayif. Cok guzel bir elbise ve cok yakismis. Victoria Beckhamin suratsiz durusundansa Feryal Gulmanin gulen yuzu bu canli elbisede harika.
    Talya

    YanıtlaSil
  4. Elbise benim en begendigim parcalardan biri yeni sezonda.nerden bulmus daha net a porter de bile yok?ama bence daha genc ve daha gogussuz ince biri giymeli

    YanıtlaSil
  5. Elbiseyi ben de daha once cok begenmistim ve bakalim bizden kim giyecek diyordum ki yine Feryal G. yapti yapacagini. Pelincim beni de senin gibi ayakkabilar rahatsiz etse de o kadar kusur kadi kizinda da olur deyip bakmiyorum asagiya!!
    ylz

    YanıtlaSil
  6. Ya bu victoria her kiyafetinin altina su ayakkabilari giymek zorunda mi? Kadinin bir takintisi var ama gercekten cozemedim. Tamam yakistigi kiyafet olabilir ama nerdeyse hepsinin de altina Giyilmez ki ya. Ayrica bu daffodillerden bir 5-6 tane vardir heralde hep aynisini giymiyordur diye dusunmek istiyorum. Ki oyledir. Ama kusura bakmayin da cok igrenc gorunuyor cogu zaman. Zaten bu ayakkabilara ne dendigini biliyorsunuzdur cogunuz soylememe gerek yok. Hic giymesin demiyorum, hobi olarak yine giysin. Arada guzel gorunebilir yani. Abartmasa keske bu kadar.

    YanıtlaSil
  7. net a porter'a bugün düşmüş ancak çoktan satılmış bile!!

    YanıtlaSil
  8. Son yazan ADSIZ bir röp.da okumuştum VB'ın tam BİN çift CL ayakkabısı varmış. Muhtemelen bundan sana hep aynı ayakkabıyı giyiyor gibi gelmiştir:))

    YanıtlaSil
  9. Pelincim, birsey sorucam: Feryal hnm'in sac rengini cok begeniyorum, ben Turkiye'de yasarken (7 sene once!) Akmerkez MOS'a giderdi, orada birkac defa da karsilasmisligimiz vardir hatta. Hala ayni mi acaba kuaforu? Yakinda kisa sureligine bir Istanbul yapicam da, eski dostlari ziyaret etsem mi bu vesileyle diyorum!!

    YanıtlaSil
  10. Yukardaki Feryal hnm'in kuaforu sorusu bana ait, isim yazmayi unutmusum, sorry!
    ylz

    YanıtlaSil
  11. Ah en begendıgım elbıse Feryal Gulmana Cok yakısmıs Renk beden durus mukemmel Vıctorıayı o ayakkabılarla nasıl yuruyor hıc anlamıyorum Ama kendı gıysılerını cok guzel tasıyor

    YanıtlaSil
  12. Feryal Gülman'ın çantası da olmamış bence ama elbise üstünde çok güzel olmuş styling başarısız fitting mükemmel ;3 Neye VB'ın da turuncuda o çanta olmamış Ama lacivertde çok hoş ;) VB diyorum ama lacivert ile :)

    YanıtlaSil
  13. Bence vıctoria elbiselerini yine en iyi victoria taşıyor. Kendi vucuduna göre yapıyor galiba:) Feryal hanıma da güzel durmuş ama VB bir başka güzel. Ayrıca bu elbiseleri giymek büyük risk iyi vucut lazım. O yüzden Feryal hanıma laf yok gayet iyi taşımış tebrik ederim ama vıctoria'yla kıyaslanmaz bence çünkü onun üstüne adata 2. cilt gibi duruyor bütünleşiyor elbise vıctorıa'yla. Ama birde Aylin hanımda görmek isterdim bu elbiseyi zira ülkemizde en iyi o taşıyor VB elbiseleri benziyorlar da zaten hava tarz bakımından Aylin hanım olsa kafam karışırdı ama şu anda direk VB diyorum:))

    YanıtlaSil
  14. ben de katilyorum, daha ufak goguslerle cok daha iyi duruyor seritler, dolayisi ile VB aliyor oyumu.

    YanıtlaSil
  15. FG diycem Victoria konu mankeni gibi Feryal Gulman gercek ve cokda guzel tasimis. Yaa ben bir 10 kg filan verip FG nin gardrobuna soyle bir dalis yapsam diyorum. . Kimbilir neler vardir orda.

    YanıtlaSil
  16. Cok begeneni var biliyorum ama acikcasi ben Feryal Gulman'a hayran olan biri degilim normalde. Ama yigidi oldur hakkini ver demisler, elbise gercekten cok yakismis. Saclari da cok hos.

    YanıtlaSil
  17. ylz feryal gulman'in kuaforu bebek ebil.

    YanıtlaSil
  18. Cok tesekkurler Pelincim cevabin icin. Cok da mutlu oldum, cunku benim yurtdisina tasinmadan onceki kuaforum de Mahmut Ebil'di!!Hem de taa Etiler Diba zamanlarindan beri...
    Demek ki bana Bebek yollari gozuktu geldigimde!!
    ylz

    YanıtlaSil
  19. 1500 dolar için fazla sıradan ve gereksiz bir elbise

    YanıtlaSil
  20. Elbise çok hoş, Feryal Gülman'a da yakışmış ama göğüs kısmı sanki biraz bastırmış. Burnu açık CL ler de bence kabul edilebilir.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Herhangi bir hakaret ve küfür içeren hiçbir yorum yayınlanmayacaktır.

Düşüncelerinizi ve eleştirilerinizi benimle paylaşmanızdan mutluluk duyarım.