EVELISE KOSİF 'in GELİNLİĞİ !

 


Brezilyalı model Evelise Moraes Rocha ile Hakan Kosif geçtiğimiz gün evlendiler. Genç çifte mutluluklar diler ve hemen asıl konumuza yani moda anlamında beğenilerimize eleştirilerimize başlayalım derim :)

Önce geline bakalım. Davetliler bir sonraki postumda olacak sabredin :)



Gelinin Brezilya'lı olarak güzel olmama ihtimali zaten çok zayıf. Hayran kalınası nefis bir güzelliğe sahip. Ama klasik bir Turkish Bride gördüğüm için hafiften üzülmedim değil. Öncelikle belirtmem gerekiyor ki gelinlik Canan Yaka tarafından dikilmiş. İşçilik elbette son derece usta ve güzel. Gelinliğin üst bölgesi ayrı ustalık hacimli etekle birleştirilmesi ayrı ustalık. Çokda güzel fotoğraf vermiş. Her bir kareye bayıldım. Benim tek sorunum son derece ağır makyajı. Gözler,kaşlar ve dudaklarda makyaj dozu iyice abartılmış. Elbette her gelin güzeldir ama bu denli fazla makyajlı ve yapılı saçlı gelinleri elimde değil beğenemiyorum. Sadece makyaj ve saç değil, mücevherlerde son derece abartılı. Zaten nefis bir İspanyol duvak kullanılmış. Keşke bununla kalıp gereksiz yere taç olayına girilmeseymiş. Buketin sap uzunluğu rahatsız etti. Daha küçük bir seçim yapılabilirdi.

Ama işte memleketimde en zenginlerin otel salonu düğünleri bu şekilde olmalı diye bir kural var. Fazla abartı fazla gösteriş fazla pırıltı !!



Share

Yorumlar

  1. Off çok kötü! Bülent Ersoy makyajı olmuş resmen. Çok abartı her şey. Arkada duranlar da çok komik görünüyorlar ayrıca:))

    YanıtlaSil
  2. Gelinliğin etek kısmının birleşme yeri sadece bana çok çirkin geldi sanırım. Gelin güzel evet,ama gözaltlarındaki ve burnundaki anlamsız beyazlık olmamış. Bu kadar güzel bir kadına yazık olmuş diye düşünüyorum. Hakan Kosifin yakışıklılığına şıklığına söylenecek söz yok =)

    YanıtlaSil
  3. Gelinlik gerçekten bir kuğu edasında ancak senin de dediğin gibi şaç makyaj ve taç gerçekten çok alaturka.Allahtan yanlardan maşalı saçlar çıkmamış:)

    YanıtlaSil
  4. Uww makyaj cook kotu,Bulent ersoy vari olmus. Yazik, keske o guzelim yuzune giden daha acik bir makyaj yapilsaydi. O tacla o kupeler too much olmus. Gelinlik guzel, gelinde guzel olunca cok yakismis ama o kadar makyaj o renklerde neden?

    YanıtlaSil
  5. Makyaj tam bir felaket ,gelin bile kendini tanıyamamıştır eminim.
    Brezilyalı manken ancak bu kadar alaturka görünebilirdi!

    2demilicious.blogspot.com

    YanıtlaSil
  6. TheRe_Yaa19 Mart, 2012

    Gelinin duvagina bayildim, cok güzel. Gelinligi güzel ama bana göre fazla isiltili. Makyaji bana Bülent Ersoyu hatirlatti nedense :)

    YanıtlaSil
  7. Daha sonra tekrar bir şeyler yazmak istiyorum ama ilk diyeceğim şu: Eğer gelin ve damadın yanında yer alan uzaylılar, arkadaşlarıysa, çiftin çok sıkı arkadaşları var demektir :))

    Hatır için olsa bile böyle bir kılığa bürünmek her babayiğidin harcı değil:))

    Hani bol para, duyulmamış-görülmemişi yapmak, şatafat vs.. bir yere kadar yaaa !!

    YanıtlaSil
  8. guzelim kiz kendine yazik etmis makyaj tac ve cicek ilk gozume carpanlar gelinlik de cok klasik ama hayalinde bu varmis demek begenmedim kisaca:)guzelligine lafim yok ama:)

    YanıtlaSil
  9. Yani kız çok güzel, vücudu yüzü... ama ne gerek vardı bu makyaja, üç beden büyük kulak koparan küpelere? hele ki taç?? ben gelinliğide sevmedim, muhakkakki yakından nefisdir, etek kısmına geçişi sevmedim napiiim..çiçeğinide sevmedim:( hakikaten hem çok uzun, hem sürekli en önde..genede güzel gülümsemesi, muhakkakki mutluluktan uçması etrafı ısıtmıştır:)
    Başka yorum yokmu Pelin?? bir sürü elbise var:), Hilal Kosifinkine ne diyosun, toplu resimde çok nefis duruyodu...

    YanıtlaSil
  10. Su fotograflarda zevkli tek bir sey goremedim ben! Duvak kendi basina guzel aslinda o kadar.

    YanıtlaSil
  11. Ben de bu sabah gazetelerde bu düğünün fotoğraflarını gördüm bir koşu buraya geldim kritiğini almak için:) Gelinle ilgili tüm yorumlara katılıyorum, tam bir "Turkish bride" durumu! Yalnız, Brezilyalı dünürler de ülkelerinin rüküş zengini olabilir pekala, eğer toplu aile fotoğraflarını gördüyseniz... Son olarak, gelin-görümce fotoğrafında kırmızı elbisesiyle görümceye hayran oldum!

    YanıtlaSil
  12. Herşeyiyle benim için çoook abartı gelinliği hiç beğenmedim kız çiçeğe benzemiş resmen sapından tutup çevirsen sanki çiçek açıcak tülden :D makyaj olayına hiç girmiyorum zaten ama bu kökenine bakarsak abartıyı fazla makyajı hep sevmişlerdir sanırım ondan geliyor :)

    YanıtlaSil
  13. etek korkunç. o kafadaki taç ne yaaa. o duvak ne . arabeskmisiniz siz. gelinle damat merdivenlerden inerken dizilmiş hatunlar ve genc adamların üstü başı kostümü nedir.bernard arcas ve funda düzgün'ün düğün resimlerini gördükten sonra bu abartıları anlamak benim için anlaşılmaz geliyor. fotograflarında adeta bir masala baktım. tarzlarına, zevklerine hayran oldum.

    YanıtlaSil
  14. Gelinlikte cok kotu ve demode makyajda . Bu gelinligi begenen ollduguna inanamiyorum 2012 deyiz arkadaslar!

    YanıtlaSil
  15. bu başlık altında yazdığın her yoruma sonuna kadar katılıyorum pelin ve yorumcular içinde geçerli bu. hatunun fiziği güzel ve onu kurtaran tek bu olmuş. yüzü güzelmi değil mi gerçekten bilemiyorum çünkü altında çok farklı bir yüz çıkacak belli ki.

    düğünlerde gelin ve konuklar dahil yapılan berbat ötesi makyajı göz önüne alarak bir güzellik salonu açsam ve bu işin ehli olan 2-3 makyöz ya da makyör getirtsem benim salonun metrobüs kuyruğu gibi olur. bu gelin makyajından şikayet eden insan sayısı o kadar fazla ki ama bir türlü istediğimiz sonuçta muvaffak olamıyoruz.

    YanıtlaSil
  16. Öyle bir milletiz ki kendimizin çooooook sofistike olduğumuz(!) yetmiyormuş gibi yeni gelenleri de asimile ediyoruz. baayanın güzel olduğunu söylediğin an bi google'a koştum, yoksa sen olduğundan emin olamıyacaktım yazanın. Kadın makyajı kendini çirkinleştirmek için kullanmış. Arkadaki arkaaşlar da çok komik o ayrı. Bir tek gelinlik ve küpeler hoş kalanı
    "Turkish Bride;
    -Moooooooooooore D:"
    Felsefesinden ötürü aşırı ucuz bir görüntü.

    YanıtlaSil
  17. Bence gelinler mumkun oldugunca sade ve dogal olmali gibi geliyo bana..o yuzden gelinligi cok begenmeme ve kiz da cok guzel olmasina ragmen pek begenemedim
    Ama allah mutlu mesut etsinnn tabi:)

    YanıtlaSil
  18. Pelin ablacım var ya ben bu paranın taaaa ....... demek istiyorum. Offff paraları bu kadar çok olanlar neden çok şeyi beceremezler ablacım???
    Fazla gösteriş ve abartı mı zenginliğin simgesi Pelin ablacım? Ben zengin olmadığım ve olamayacağım için bunu anlayamam da:) Nedir yani bu kıstas?

    YanıtlaSil
  19. Gelinlik güzel, işçiliği süper.Ama çok klasik, görülmüş bir model işte.Tam da dediğin gibi Turkishvari:))Canan Yaka'nın yaptıklarını genelde başarılı buluyorum orası ayrı mesele.

    YanıtlaSil
  20. gelinliğin eteği korkunç. makyaja bir şey söylememe gerek yok. çiçek konusunda sana katılıyorum . bir tek duvağını sevdim birde tacını tabi duvaktan ayrı olarak. gelinliğin eteği öyle olmasaymış da daha düz daha güzel olsa ile kötü görünmekten kaçınamazmış

    YanıtlaSil
  21. Ne gelinin güzelliği, ne başka bir şey bu düğünü kurtaramaz.

    Gördüğüm en içler acısı düğün fotoğrafı..

    Bunu için dünyanın parasını harcamış, günlerce hazırlanmış ve provalar yapmış olduklarını düşününce... Yok yok, düşünmemek en iyisi...

    YanıtlaSil
  22. Makyaj o kadar kotu ki. Butun guzelligi gitmis, tam bir Bulent Ersoy makyaji. Bulent ersoy evlense makyaj ve takilar ayni olurdu heralde.

    YanıtlaSil
  23. kimse kusura bakmasın ama gördüğüm en kötü gelin yahu bu kadın canan yaka iyi hoş ama gelinlik farklı bişey olmamış birincisi alttaki tül zaten simli üst işlemeli duvak dantelli ne alaka???? gelin hanım belliki sen azıcık kraliyet ailelerine özenmişssin ama şu postun altındaki kraliyet gelinlerine bi tıklasaydın görürdün ki hiçbiri bu kadar büyük ve gereksiz pırıltılı taç takmamaıştır valla ben kraliçeyi bile bu kadar büyük taçla görmedim..

    belki bilmezsin ama bu ülkede kimse senin kadar büyük taç takmadı büyük başarı sanma sakın çünkü kimse bu kadar özenti olmadı içimden sana aldığın o taca döktüğün binlerce dolara saymak geliyo ama bi bakıyorum damat beyin smokin feci ötesi..o tacı alıcağınıza allah aşkına bi gucci bi tom ford smokin alaydınız iyiydi bence ....

    YanıtlaSil
  24. Gelin çok güzel çook güzel. Damat şanslı turnayı 12'den vurmuş. Her sabah kaldığında bu güzelliği görecek. Ne şanslı ömrü artar insanın:)) Gelinliğini ben çok beğendim. Kendi gelinliğime benzettim. Benimkini yıldırım mayruk yapmıştı çok benzeri. Sadece benimki straplezdi. Damadı bende beğenmedim. Çok kötü görünüyor. Ama geline bayıldım saçı da çok iyi görünüyor. Su gibi olmuş. Fazla abartı gördüm bende düğünde. Bu kadarına gerek yokmuş. Ama insan şöyle bir ruh haline bürünüyor. Bir kere gelin olucam unutulmaz olsun rüya gibi olsun. Farklı olsun içime sinsin nasılsa kaç kere düğünüm olcakki. Bu düşünceler insanı gereksiz abartıya itiyor. Bende de oldu aynısı. Şimdi resimlere videolara bakınca ne gerek var gamzeee!! diyorum ama işte o zaman gecenin prensesi olcam illaki:)) Toparlarsam konuyu gelin hanım çok güzel olmuş kosiflere bir ömür boyu mutluluklar dilerim:)

    YanıtlaSil
  25. Gelinin kendisi çok güzel ama gelinliği de makyajı da çok kötü bence.
    1 - Gelinliğin kabarık kısmı çok aşağıda başlıyor, vücudu çok biçimsiz göstermiş. Gövde çok uzun, bacaklar çok kısa gözüküyor.
    2 - Duvak, taç, küpeler çok olmuş; yoruyor bakanı.
    3 - Makyaj felaket, ama tipik bir Türk gelini makyajı. Havalısı / sıradanı, gelin makyajı deyince makyajcılar ellerine geçen rengi geline sürmeye çok meraklı oluyorlar.
    4 - Gelin çiçeğini beğenmedim, sapı çok uzun.
    5 - Gelinliğin üst kısmının işi gerçekten güzel, ama gövde-bacak oranının bozuk olması ile o da güme gitmiş bence.

    Feride

    YanıtlaSil
  26. feridenin yorumuna katılıyorum gelinlik facia kotu- gelinde rosalinda dizisinden fırlamış gibi biraz sim dökseler tam kuru pastalı limonatalı dugunlerdeki gelinler gibi olacakmış kızcağız aksam o tac ve sac yuzunden emınım bası cok agrımıstır- dugun zaten zor bir eylem mumkunse kıyafetler rahat ve şık olmalı dıye dusunuyorum o yuzden ben boyle bır gelınlık makyaj ve sac secmezdım zaten elbıseyı sacı tasıycam dıye terlemekten makyaj bırbırıne gırerdı kesın :)
    hersey bır yana gelın ve damada mutluluklar elbette

    YanıtlaSil
  27. Paranla rezil olmak bu olsa gerek. Bir kere o arkadaki figüranların olayı nedir? Pespayelikleri ve komiklikleri ile çiftimizin ne kadar da elit ve güzel/yakışıklı olduklarının altını çizmek için mi konulmuş oraya? gelinliği hiç beğenmedim; hiçbir esprisi yok. al bunu koy kadıköy ya da fatihteki bir gelinlikçinin vitrinine hiç yadırganmaz. canan yaka imzasının hiçbir anlamı olmamış. bedenden eteğe geçişteki o kabarık görüntü ustalıklı bir işçilik olmadığını kanıtlıyor. barbie bebek elbiseleri gibi olmuş. daha yumuşak bir geçiş olmalıydı. beğenmediğimiz kadıköy gelinlikçilerinde bile daha orjinal modeller var artık. taç konusuna değinmeden geçemeyeceğim; bu gelinliğin üstüne koca taç takmak sanırım bir tek biz türklerde var. ben gelinlik baktığım onca yabancı dergide hiç görmedim taç, hiç hatırlamıyorum. niye taç takarsın yani; royal wedding mi bu? bu tacın anlamı ne? bir de dikkatimi çekti, gelin çiçeğinden gelin teli sarkıyor. gelin teli eski bir türk geleneği. gelinler bu telleri düğüne gelen genç kızlara dağıtırlarmış; onlara da kısmet getirsin diye. brezilyalı bir gelinin lüks oteldeki düğününe hiç olmamış bence, komik durmuş. ha, hep gelinden konuştuk. zavallı damatlar hep figürandır bizde zaten, asıl dikkat geline verilir ama; kardeşim sen koskoca bir Kosif'sin; hiç mi yok etrafında yakandaki gülün ters iğnelendiğini söyleyecek insan/arkadaş/asistan? ayrıca kendi düğününe 2 günlük sakalla gelmişsin, hiç yakıştıramadım.

    YanıtlaSil
  28. bütün güzelliği abartılı makyajıyla bitmiş bence.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Herhangi bir hakaret ve küfür içeren hiçbir yorum yayınlanmayacaktır.

Düşüncelerinizi ve eleştirilerinizi benimle paylaşmanızdan mutluluk duyarım.