CARTIER Love Bileziği !!




Cartier 'in ikonik "aşk" bileziği ününden ve özgünlüğünden hiçbir şey kaybetmeden hala popüler hala her ünlünün bileğini süslemeye devam ediyor.

Ortaçağdaki bekaret kemerinden esinlenerek 1969 yılında takı tasarımcısı Aldo Cipullo tarafından hayata geçirilen bu özel bileziklerin kullanımı da en az tasarımı kadar sıradışı. Aşkı ve bağlılığı simgeleyen bu bilezikleri sevgiliniz kolunuza taktığında bilinki istediğiniz zaman çıkaramazsınız. Çünkü özel bir kilit mekanizmasına sahip olduğu için anahtarı sevgilinizdedir ve ancak o istediği zaman açıp çıkarabilirsiniz. Tabi artık günümüzde buna pek rağbet edilmiyor. Sevgiliniz olsun olmasın birçok kişi bu bileziklerin güzelliğine karşı koyamıyor. Yalnızları oynasanız bile anahtarın sizde olması yeter :)

18 karat altın ve pilatinium kullanılan bileziklerin sarı, beyaz ve pembe olarak 3 çeşidi var. Geçen sene fiyatları 5 bin 550 $ idi. Ama her sene fiyatları arttığı için bu sene ne kadardan satılır Allah bilir !



10 pırlantalı model 12 bin $.




Safir, ametist taşlarının kullanıldığı Rainbow modeli ise 6 bin 750 $



Bunların en afilli modelleri ise gördüğünüz bu çok taşlılar. Hepsine minik kalpçiklerimi gönderiyorum. Dünden beri hepsiyle büyük bir aşk yaşıyorum ve biliyorum ki bunun sonu kocam olacak şanssız adam için çok fena çoook :)

Cartier Love Bileziğe karşı koyamayan ünlülere gelirsek saymakla bitmez !



Önce efsanelerle başlayalım. Steve McQueen 'in karısı Ali McGraw 'a hediyesi bir Cartier Love idi.



Mücevher ve devlerin aşkı dendimi akla gelen ilk ismin bu bileziği takmış olması hiç şaşırtıcı değil öyle değil mi ?



Jennifer Aniston



Reese Witherspoon



Angelina Jolie



Jessica Alba




Hilary Duff.



Rosie Huntington-Whiteley



Kristen Stewart



Mila Kunis



Kate Hudson



Katie Holmes



Britney Spears



Kate Bosworth



Salma Hayek



Avril Lavigne



Lady Gaga



Minka Kelly



Kate Winslet



Eva Mendes




Kourtney Kardashian



Rachel Zoe



Molly Sims



Kristin Cavaralli



Rihanna



Jennifer Lopez



Katie Cassidy



Larry King



Olivia Palermo



Nicky Hilton



Sylvie Van der Vaart



Vanessa Hudgens



Sofia Vergara



Lindsay Lohan



Nicole Richie



Carine Roitfeld. Hem beyaz hem de sarı altınlı olanı kullanıyor. Telefon kılıfının Givenchy eteğinin desenelerinden olduğunu farkettiniz mi ? İlginç !




Anna Kournikova ciddi bir Cartier Love sevdalısı. Neredeyse bütün koleksiyonu almış.



Hem Halle Berry 'de hem de sevgilisinin kolunda. Anlam olarak en doğrusu.



Bir diğer uyumu Jennifer Love Hewitt ve Jamie Kennedy 'de görüyoruz.



Phillip Lim 'ın bileziklerinin birbirine değmiyor olması çok ilginç !




Kanye West biraz abartmış diyebilir miyiz :)




Mehmet Öz 'ün kızı Daphne Öz de Cartier Love sevdalısı.




Share

Yorumlar

  1. Çok güzeller bayıldım. Hem gece hem gündüz her kıyafetle kullanılabilecek çok zarif bir bilezik. Hem çok dikkat çekmiyor hemde insanın kolunda bütün zarifliğiyle gülümsüyor. Eşim beni okuyorsa artık mesajımı almıştır:)) Alıp ta anantarı yutarsa bana çok büyük bir iyilik yapmış olur:)) Okuyorsundur inşallah kocacııımmm:))

    YanıtlaSil
  2. Birşey söylemeyi unuttum. Sylvie van der vaart ne güzel bir kadındır ya!! İnsanın heryeri mi güzel olur kardeşim!! Tam benim kıskanacağım kadın işte. Fiziğinle yüzünle muhteşem bir güzellik ya!! Çatladım hasedimden!!

    YanıtlaSil
  3. özge ulusoy ve bade işçil de takıyor

    YanıtlaSil
  4. Bütün bütüüün modellere bende senin gibi kalpçiklerimi gönderiyorum :)
    A bir de Rachel Zoe nin nerdeyse tam bir taş olan pırlantasına da en büyük kalpçiğimi gönderiyorum :) Bu kadar büyük olamaz ya olmamalı ya :)

    2demilicious.blogspot.com

    YanıtlaSil
  5. işte bunlara tüm servetimi verebilirim..ve bi kuruşuna dahi acımam..muhteşem ötesi güzel ve kullanışlı..heralde her yaşa hitap edebilen nadir mücevherlerdendir...ahh ahh şimdi benimde kollarıımda olsaydı kötü mü olurdu olmazdı tabi..ama çok sevgili babacım ın kredi kartı için aynısını söyleyemiyeceğim :D

    YanıtlaSil
  6. Bileklik çok güzel..ben yaklaşık 2yıldır takıyorum ve hiç kolumdan çıkmıyor ve ilk günki gibi parlıyor..fakat havalimanında kontrolden geçince ötmeye başlıyor ve çıkartma imkanı olmuyor:))bunu iki kere yaşadım.

    YanıtlaSil
  7. Canım hemen dizilerden birkaç Türk örnek de ben vermek istedim :) Bana da bir okuyucum sormuştu, böylece araştırma yapma şansım oldu. KuzeyGüney'de malum Banu kızımız takmıştı Cartier Love bileklik.. ve Özge Ulusoy Ayşe Arman'a verdiği röportajda ikisinin de bileğinde aynısını görmek mümkün..

    YanıtlaSil
  8. Turklerden kimse takmamsmi yani:(

    YanıtlaSil
  9. Ne kadar ince bir zevk ürünü bu bilezikler kalpciklerden göndermemek mümkün değil ))) Bir tane takıp hiç çıkarmyacaksın tam benlik.

    gülnihan

    YanıtlaSil
  10. Pelin hnm merhaba,
    Love bileziklerin fiytlari Tr fiyatlari mi? Cunku rainbow modelinin yani safir li olanin fiyati bundan birbucuk-iki yil once tam tamina 8.800€ du (almanyada) Esim soz vermis olmasina ragmen hala almadi :-((( ve ben bir cartier asigi olarak love dan ve beklemekten vazgecmedim:-)) Trinity hakkinda da bir post yaparmisin?

    Gamzecim: sylvie cok guzel, minyon citi piti bir kadin. Ayricada cok sempatik, diger futbolcu esleri gibi degil :-) tam kiskanilack bir kadin.

    Tum Hollywood yildizlarinin kollunda olup da bizde olmamasi mumkun degildir, mutlaka vardir diye dusunuyorum feryal gulman da veya siren ertanda???

    Sevgiler. Ayse

    YanıtlaSil
  11. ah ah o kadar buyuk uktedir ki icimde bu bilezikler. zamaninda gereken butun mesajlari vermis, butun arkadas lobilerini saglamis, cebren ve hile ile istedigimi belirtmis, hatta acik acik 1500 kere soleyip, arsiz ve simarik kadin imajinin butun sinirlarini zorlamistim. ama love bracelet hayalim palace Vendome'daki Cartier'de bizim baktigimiz modelin olmamasi uzerine sonlamisti. ayrildigimiza sonra bu bilezige kavusmamis oldugum kadar uzulmemis olabilirim.

    foodistique.blogspot.com

    YanıtlaSil
  12. Ayşe sana kesin katılıyorum. Sylvie benim kıskandığım tek kadın. Güzel demek yetmez şahane güzel bir kadın. Onu görünce vıktoria kim diyorum suratsızın teki:))

    YanıtlaSil
  13. Esimin bana, zorlu hamilelik ve dogum surecinden sonra suprizidir Love Bracelet. O gunden beri coook severek taktigim, butun aksesuar ve mucevherlerime uyan, kolumdan nerdeyse hic cikarmadigim, oglumun adini dovme yaptirdigim bilegime baktikca beni hem huzunlendiren hem de sevindiren, vucudumdan bir parca gibidir...
    Ylz

    YanıtlaSil
  14. YLZ; cok sansli bir bayanmissin diyeyim. Bizimki 8.800€ duyunca magazanin semtine bile ugramaz oldu :-)))

    Gamzecim; slyvie kesinlikle Viktoria ile kiyaslanmaz. Guzel oldugu kadar da mutevazi. Ozelliklede hastalandiktan sonra daha da degisti ve guzellesti. Kisa saci yakistirdigim yegane isimdir. Bende oyle bir yazdim ki sanki kirk yillik dostum ;-))

    Sevgiler. Ayse

    YanıtlaSil
  15. Cok kibar bu modeller!! Harikalar ve ben de rose gold olanını takma şansına erisenlerdenim!!! nişanlımın hediyesi::)) bütün okuduğum yorumlardan sonra gidip onu milyon kere daha öpucemmm!!!
    Şimdi zaten karışık ve ozenmemiscesine herseyi birarada takmak moda gündüz ya da gece sık bir yere giderken Hiç rahatsız olmadan takilabilir:)
    'Para biriktirip alıyoruz' kampanyası başlatılsın heyhat!!
    Selinn

    YanıtlaSil
  16. bu bilezikle ayni zamanda tasarlanan "juste un clou" eskiden sadece vintage olarak bulunabilirken, bu sene yeniden yapildi. Love bracelet okadar herkeste varki, ben un clou modelini tercih edebilirm, ozellikle vintage olanini:))

    YanıtlaSil
  17. Anam! Love'laar :) Ben doğrusu bu anlam olayından bi haberdim. Hatta erkeklerinde kullandığını ilk kez İlkem Öztürk'de görüp bir dellenme yaşamış olabilirim. Neyse Ben Lana del Rey ile evlendiğim zaman takarız biz birlikte bu güzelliği u.u

    Acaba Liz Taylor'ın Love'ı da müzayedeye çıkmış mıdır? Öyleyse saçmalık bence çünkü aynı bilekliğe sırf önceki sahibinden dolayı fazla para vermek...
    Gaga'cım çok mu tatlısın sen?
    Nichole Richie az takmışın, bir iki tane daha lazım oraya (!)
    Carine bebeğim sen de benim kafadansın Riccardo Tisci 4ever ♥

    Slyvie hakkındaki konuşmalara gelirsek, ben stilini çok sevmesem de takdir ederim. Kansere karşı verdiği mücadele falan. Ama asıl demek istediğim, tabi ki bir futbolcu eşinden çok uzak çünkü kendi muazzam bir kariyeri var zaten :)

    Tuğçe abam istersen kendilerine tweetliyeyim :D

    YanıtlaSil
  18. özge ulusoy ve bade işçil de görmemiştim teşekkürler bilgi için :)

    ahh ahh rachel zoe'nun devasa taşlı yüzüğüne hangimiz kalpçiklerimizi göndermeyiz ki :)

    evet bilezikler her yaşa gitmesi bir yana hem de unisex özelliği de var. ama bir cartier de olsa erkekte sevmem bilezik bıraksınlar bu işi biz kadınlara :)

    esra güle güle kullan bende 3 modelide var. havaalanında hep takılarımı mücevherlerimi makyaj çantamın içine koyarım. sanada bunu tavsiye ederim o zaman sorun olmuyorlar :)

    onda gördüm sen bilmesen şaşardım zaten. sağol canım :)

    tuğçem duyuyorum ki kocalar beni hiç sevmiyormuş :)

    ayşe fiyatlar az aşağı yukarı budur. ama her sene o kadar fazla artış oluyor ki en son nedir bende bilmiyorum. fiyatlar paris fiyatı belki ülkeler arası farklılık gösteriyor olabilir. trinity de çok güzel ama genelde ünlüler tarafından çok kullanılan modelleri konu ediyorum.bizimkilerde vardır mutlaka ama fotolar o kadar düşük kalite oluyorki anlamak çok zor. son 2 aydır iyi kaliteliler tarafımca mercek altında merak etme :)

    damlacığım inşallah en kısa zamanda istediğine sahip olursun. bence tüm çakralarını aç ve enerjini evrene kuvvetli bir şekilde yay canım :)

    Ylz eşin çok inceymiş kendisine burdan sevgilerimi gönderiyorum :)

    selinn harika bir hediye almışın :) ve dediğin gibi artık her türlü takı gündüz gece farketmiyor kullanılıyor. hatta ben ağır takılarımı bile gündüz kullanmayı çok seviyorum.

    juste un clou 'yu önümüzdeki günlerde konu edeceğim. bade işçil 'in kolunda gördüm en son. çok hoş bir model gerçekten. radarıma girdi bile :)

    fazılhan evet liz taylor 'ın bu bileziğide açık artırmaya çıktı. 18 bin dolar civarında satıldı diye hatırlıyorum ama emin değilim yanılabilirim.

    YanıtlaSil
  19. Tebrik ederim ne kadar cok emek vermissiniz, bu kadar ayrıntılı ve bol malzemeli görseller sunmussunuz. Okurken büyük keyif aldım. Aklınıza zevkinize saglık. Bu ünlüleri magazinde görürüz ama hiç bir zaman hepsinde bu kadar cok bileklik olduğunu görmemiştim.

    YanıtlaSil
  20. Gul G Saygi09 Mayıs, 2012

    Pelin cim ellerine saglik super bir post hazirlamissin..gercekten cok basarili..

    Sevgiler :)

    YanıtlaSil
  21. arrggghhh diye bi nara atmak istiyorum şu an, daha dün eşimle bu bilezikten bahsediyorduk! :D 5 yıllık kalkınma planına girdiği kesin! :)))
    harika görseller, her kıyafete her event'e uyacak bir parça olduğunu gördüm daha da bi kazındı kafama.. .)

    YanıtlaSil
  22. Sari altin´da turkiye fiyatinin ne kadar oldugunu bilen var mi?
    Bunlarin benzeri/taklidi kapali carsida falan var midir?

    YanıtlaSil

  23. merhabalar bursada olanınız veya bursaya gelebılırsenız sizlere temin edebiliriz
    sadece cartier değil en üst sınıf mücevher markaları ithal ediyoruz türkiyede biriz
    05423146737

    YanıtlaSil
  24. cartierbileklik.blogspot.com gerekli bilgiyi bulabilirsiniz

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Herhangi bir hakaret ve küfür içeren hiçbir yorum yayınlanmayacaktır.

Düşüncelerinizi ve eleştirilerinizi benimle paylaşmanızdan mutluluk duyarım.