Yardımlarımızı Esirgemeyelim !!

Sadece kılık kıyafetleri, markaları değil yeri geldiğinde ihtiyacı olanlar için düzenlenen yardım organizasyonlarını ve kampanyaları da konu etmek istiyorum.



Mesela Türkiye Korunmaya Muhtaç Çocuklar Vakfı Koruncuk 'un 12 ünlü isim ve Kiehl's ile yaptığı son çalışma. 12 ünlü Kiehl's Ultra Facial krem ambalajını kendilerince tasarlamış. Ve aldığımız her Ultra Facial kremle korunmaya ihtiyacı olan çocuklarımıza yardım etmiş olacağız.



Birde Toplum Gönüllüleri Vakfı TOG 'un geleneksel kermesi var. 22 Mayıs tarihinde yine Esma Sultan Yalısı 'nda ilanda gördüğünüz tüm markalara ulaşabileceksiniz. 25 TL giriş karşılığında hem alışveriş yapacaksınız hem de yardımda bulunmuş olacaksınız.

Bu tarz yardım projelerine gönül veren ve yardımda bulunmuş ya da bulunacak olan herkesi tebrik ederim !


Share

Yorumlar

  1. Bu tarz porojelere destek veren herkesi kutlarım. Seni de kutlarım pelincim blogtan duyurman çok önemli. Çaba derneğinin tiyatrosuna gittim. Çok başarılıydı. İnşallah esma sultan yalısında da olabilirim denk düşerse mutlaka gidicem.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Herhangi bir hakaret ve küfür içeren hiçbir yorum yayınlanmayacaktır.

Düşüncelerinizi ve eleştirilerinizi benimle paylaşmanızdan mutluluk duyarım.