SİREN ERTAN 'ın SİZLERE HEDİYESİDİR :)

 


Siren Ertan 'ın sıkı bir takipçim olduğunu biliyorsunuz. Yeri geldiğinde yorumlarıyla katılır her türlü sorumuza içtenlikle yanıt verir. Eleştirmişiz, giydiğini beğenmemişiz hiç gücenmez. Kendiyle barışık bu yaklaşımını da hepimiz sever ve taktir ederiz.

Yeni parfümünü çıkartırken blogumda konuya epey değinmiştim. Çünkü beğendiğim, çalışmalarını taktir ettiğim bir isim.

Geçtiğimiz hafta okuyucularıma yeni çıkardığı Siren Ertan ISTANBUL 7800 Tatil Koleksiyonundan çanta ve parfüm hediye etmek istediğini söylediğinde nasıl sevindim anlatamam. Sağolsun jest olarak bana da bir çanta ve sandalet gönderdi :) (Instagram Hesabımdan görebilirsiniz). Hani tatil koleksiyonu denince ne yalan diyim çok kaliteli bir çalışma beklemiyordum. Ama işini o kadar ciddiyetle yapan biriki koleksiyondaki parçaları görünce kendisine olan hayranlığım bir kat daha arttı. Kullanılan malzeme, işçilik, dikim herşey dört dörtlük. (Beni biliyorsunuz kolay kolay beğenmem :)




Şimdi gelelim bu çekilişte neler kazanabileceğinize. Resimlerde de gördüğünüz gibi elimizde 2 çantamız var. Biri siyah diğeri krem renklerinde. Ön panel tamamen dantel kumaş kaplı. İçleri pembe renkli, geniş ve kullanımı çok rahat. Takın kolunuza ister plaja isterseniz yatınıza gidin :) Çantaların yanına birer tane de Siren Ertan Istanbul I parfümü koyuyorum. Bir okuyucuma da sadece parfüm hediye ediyorum. Yani bu demektir ki 3 şanslı okuyucum olacak.

Her bir çantanın satış fiyatı 600 TL . Parfüm ise 175 TL.

Çekilişe nasıl katılmanız konusuna gelirsek öncelikle bir soruyu yanıtlamanız gerekiyor. Fikirlerimize önem veren Siren Ertan soruyu bizzat kendisi hazırladı ;

* " Her türlü giysi, aksesuar, parfüm derken görmek istediğiniz bir sonraki Siren Ertan ISTANBUL ürünü nedir ? "

* Yorumlarınızda mutlaka isminizi ve mail adresinizi belirtmeniz gerekiyor. Adsız ve mail adresi belirtilmeyen yorumlar güvenlik açısından yayınlanmayacak.

* Blogun sol üst köşesinde gördüğünüz Google Friend Connect ile blogumu takip etmeniz.

* Ve son olarak twitter hesabımdan beni takip etmeniz.

İşte bu kadar !

* Çekiliş 2 Temmuz Pazartesi günü Saat 13:00 'e kadar devam edecek. Bu saatten sonra postu yoruma kapatacağım ve hemen Random.Org 'un belirlediği 3 rakamla talihli yorumcular belirlenmiş olacak !

* Belirlenen ilk numaranın karşılığı yorumcu siyah renkli çantanın yanında parfümü, ikinci numara krem renkli çantanın yanında parfümü, üçüncü numara ise tek parfümü kazanacak ! Çanta kazanan talihlinin gözü şayet diğer talihlinin çanta rengindeyse birbirinize maillerinizi veririm ve aradan çekilirim :)

* Dünyanın neresinde olursanız olun hediyeleriniz adresinize kargolanacaktır. Kargo ücreti yine bana ait.

Bu ince yaklaşımı için Siren Ertan 'a tekrar teşekkür eder ve hepinize şimdiden bol şans dilerim :)

* Merak etmeyin postlarım devam edecektir. Sadece çekiliş postunu en üstte tutacağım. Yeni konuları devamında takip edebilirsiniz :)

* Siren Ertan ISTANBUL 7800 Tatil Koleksiyonunda jarse, şifon ve koton kumaşlardan plaj kıyafetleri, plajdan partiye kadar 24 saat giyilebilecek uzun ve kısa elbiseler, pantolonlar, gömlek-elbiseler, tulumlar, bikiniler, pareolar, platformlu ayakkabılar, düz sandaletler, iri çantalar, kemerler ve şapkalar var. Fiyatlar 100 TL ile 1.000 TL arasında. Tüm koleksiyona Çeşme 7800 Otel 'in butiğinde ulaşabilirsiniz. Bodrum 'dan gelen yoğun istek üzerine koleksiyonun küçük bir bölümü Bodrum-Hotel Grand Yazıcı 'nın butiğinde de satışta.


Share

Yorumlar

  1. normalde hiçbir çekilişe katılmam ama bunu kaçıramazdım :) Siren Ertan 'ı zaten herşeyiyle çok begeniyorum.Bir sonraki koleksiyonunda kendi tasarımı takılarda görsek çok hoş olur diye düşünüyorum.Pelin senin zaten heryerde takipçinim ;) umarım şanslı günümdür.
    Sevgilerimle
    Pınar - pinars.y@gmail.com

    YanıtlaSil
  2. merhaba.. çok güzel hediyelermiş.. Siren Ertan koleksiyonunda güzel bileklikler görmek isterdim. hem İstanbulun simge yapıları ile de süslemeler yapılırsa çok güzel olur bence..
    blogunu takip ediyorum ve twiterda da izliyorum @iremozker adı ile.. adım irem
    mail adresim iozker@gmail.com

    YanıtlaSil
  3. Siren Ertan spor yaparken ne giyerdi nasıl giyerdi çok merak ediyorum doğrusu; bu nedenle benim cevabım: spor kıyafet ve aksesuarlar :)

    eylulhande@gmail.com
    Hande Vural

    YanıtlaSil
  4. Hemen katılmak isterim, ki zira duruş olarak, hazırladığı koleksiyonlar olarak ve hanımlığıyla kendisini çok beğenirim.
    Zaten izleyicinim canım.
    Siren Hanım'ın sorusuna gelecek olursak, kendisinin mücevher ve takı zevkine ve seçimlerine hayranım. Kendisinin hazırladığı bir koleksiyonu görmek bana büyük bir mutluluk verecektir.

    Twitter hesabım yok ancak bloğumda şu postun içinde bahsettim:
    http://sevalvemoda.blogspot.com/2012/06/gunes-icimizi-istsn.html

    Seval Şahin
    sevalvemoda@hotmail.com

    Herkese bol şans

    YanıtlaSil
  5. Merhaba

    Bikini ilk aklıma gelen oldu ancak koleksiyonda oldugunu gordum. İkinci tercihim aksesuar üzerine olurdu. Şık eşarplara bayılıyorum. Hermes eşarpları kullanmak yerine çerçeveletip tablo diye asabiliriz bence.Siren Ertan markası altında tasarlanmış tablo gibi eşarplar, ayrıca şık fedoralar panamalar guzel olmazmıydı? Bu tum bunlarla kullanılabilecek şık bilezikler.

    Sevgiler

    Sinem Subay

    @sinems
    sinemsubay@hotmail.com

    YanıtlaSil
  6. öncelikle tam bir siren ertan hayranı olduğumu söylemeliyim. başarısı ve aseletiyle örnek alınası bir bayan. bence her türlü giysi, aksesuar, parfüm derken görmek istediğim bir sonraki Siren Ertan ISTANBUL ürünü kesinlikle gözlük. eminim ki kendisi başarılı bir iş çıkaracak.

    s3d3f_ozsoy@hotmail.com
    sedef b.ozsoy

    YanıtlaSil
  7. Wooow bayildim gercekten, insallah sans bu defa yanimda olur:)) Ben bir dergide görmüstüm Siren Ertan'in evini ve bayilmistim, dolayisiyla Ev dekorasyonu'na el atabilir bence:) Hali, havlu ve dekorda aklima gelebilecek hersey mesela:)) Mine mine.kus@rwth-aachen.de

    YanıtlaSil
  8. merhaba, Siren ertanın eşarp tasarlamasını isterdim. Tüm dünya markalarının eşarp koleksiyonu var.bence güzel olur.
    Elif Akgün
    elif.akgun@hotmail.com.tr

    YanıtlaSil
  9. Siren Ertan'ın o zevkli çizgisini ev tekstilinde görmek isterim..Banyo takımları, yastıklar, nevresimler ve hatta uygun gecelik-sabahlıklarla...
    Nilgün Mıhçıoğlu
    nilgunm@gmail.com
    www.trendyandfriendly.blogspot.com
    zaten takipçinim....
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  10. Bana göre bir sonraki SİREN ERTAN İSTANBUL ürünleri parfümden sonra kozmetik ve cilt bakım ürünleri olmalıdır. Siren Ertan'ın güzelliği ve cildinin görüntüsüyle bir çok ürün kullanıcısını kozmetik&cilt bakım ürünleriyle fazlasıyla etkileyeceğinden eminim.
    Nilsu ÖZDAĞ
    nilsuozdag@hotmail.com

    YanıtlaSil
  11. blogunu zaten takip ediyorum, twitterda da ozaxx olarak izliyorum.Hediyeler hoş mo hoş.Şansıma güvenmem pek ama katılmadan da duramadım.
    Siren Ertan giderek daha sevimli daha yetenekli gelmeye başladı gözüme."Param var, tasarım yapayım bari" diyen o kadar çok isim var ki.Ama onların kat be kat önüne geçmiş.Senin aracılığınla göre göre kendisine hayran olmamak elde değil.Bir sonraki tasarımı ne olsun diye bayaa düşündüm ama.Çanta, ayakkabı herşeyi tasarlamış.Clutch ya da portföy desem...
    Eğer o işe de girdiyse geriye tek takı özelikle de kolye kalıyor:)))
    ozlemaksoylu@yahoo.com
    Özlem aksoylu

    YanıtlaSil
  12. Siren Ertan'ın tarzını, duruşunu beğenen biri olarak saat tasarlamasını isterdim.

    twitterda (pinkyminky1) hemde GFC'de takipçinim.

    e-mail: isoonco@hotmail.com

    YanıtlaSil
  13. bence bir sonraki SİREN ERTAN ISTANBUL ürünü gözlük olabilir...hediyelere de bayıldım:)

    pınar-p.t.1301@gmail.com

    YanıtlaSil
  14. Bana göre bir sonraki SİREN ERTAN İSTANBUL ürünü parfümünden sonra kesinlikle kozmetik ve cilt bakım ürünleri olmalıdır. Siren Ertan'ın güzelliği ve cildinin görüntüsüyle, ürünün çıktığını duyan herkesin bu ürünlerden etkileneceğinden eminim.
    Nilsu ÖZDAĞ
    nilsuozdag@hotmail.com

    YanıtlaSil
  15. merhaba..ben daha çok ev tekstiline meraklıyım o yüzden bu yönde İstanbul temalı tasarımları olabilir diye düşündüm.
    sevgiler.

    ozgen kaya
    ozgen_1903@hotmail.com

    YanıtlaSil
  16. Siren Ertan ISTANBUL' dan beklentimiz bundan sonra tabiki ayakkabı..

    Hediyeler harika, umarım bir şansım yaver gider..

    Blogta (Filmler ve Bişeyler olarak) ve twitterda (damlabahar olarak) zaten takipçinim..

    Sevgiler,
    Damla Bahar Aktaş
    sipsipdamla@hotmail.com

    YanıtlaSil
  17. Cildine ve makyajını çok beğendiğim Siren Ertan mutlaka kozmetik sektörüne girmeli diye düşünüyorum:)
    Esra
    pembefiyonk@hotmail.com

    YanıtlaSil
  18. Makyaj malzemeleri ozelliklede rimel:)))
    kopuzozge@hotmail.com
    Ozge kopuz

    YanıtlaSil
  19. annemde bende tam bir siren ertan çarmıklı fanıyız izmirli olması bizi dahada kendine çekiyor.En kısa zamanda çeşme 7800 e gidip küçükte olsa bir parça almayı düşünyoruz.Bence bir sonraki projesi ev aksesuarları ve dekorasyon üzerine olabilir.Tekstil üzerine bu kadar gelişmişken evimizde de onun izlerini taşımayı çok isteriz :)

    Demet Varlı
    dmeet_varlii@hotmail.com

    YanıtlaSil
  20. Bir sonraki koleksiyon ev tekstil urunleri olabilir. Nevresim, havlu, masa ortusu takimi,vs.
    Twitterdan ylz_cnsz olarak izliyorum, mail adresim de ycenesiz@gmail.com
    simdiden bu guzel urunler icin Siren Hnm'a, firsat icin de sana tesekkurler Pelincim. Yeliz

    YanıtlaSil
  21. Merhabalar,öncelikle hediyeler harika ben parfümü çok merak ediyordum Siren Hanımın koleksiyonunda elbseler-gömlekleri çok beğeniyorum.Görmek istediğmiz herşey zaten Siren Hn.koleksiyonunda var ama belki SPOR giyimde eşofman,tişört,şort,şapka,kot,spor aykkabı gibi vs. nasıl olur bence harika olur.

    Senem BABAALİ
    senembabaali@gmail.com

    YanıtlaSil
  22. Kemer ya da toka tasarımlarını görmek isterim:)
    Özge ozgecan_d@hotmail.com

    YanıtlaSil
  23. Siren Ertan'ı çok çok beğeniyorum. Burada blogunda yorum yapması harika bir şey bence.
    Siren Ertan'ın şık tasarımları içerisinde bir şapka koleksiyonu görmek isterdim. Muhteşem bir koleksiyon olurdu.

    Blogu ve twitter (Aribeth_) hesabını uzun zamandır takipteyim.

    seheryldz@gmail.com

    YanıtlaSil
  24. Siren Ertan'ın kullandığı takılar çok zevkli.Eminim bir takı koleksiyonu hazırlasa birbirinden güzel takılar yer alır.Ayrıca cildi de çok güzel bir hanım.organik ürünlerden elde edilen kozmetik sektörüne el atmalı bence.
    Sevgiler
    Nihal Çiçek
    chocolate1508@hotmail.com

    YanıtlaSil
  25. bir sonraki Siren Ertan ISTANBUL ürünü kesinlikle ayakkabı olmalı bence...
    merve_kutlay@hotmail.com
    merve kutlay

    YanıtlaSil
  26. reyyan buyurgan28 Haziran, 2012

    reyyanbg@hotmail.com,
    bence cilt bakım kolleksiyonu çıkarsın kendi cildi pırıl pırıl çünkü

    YanıtlaSil
  27. Parfüm şişesini gördüğüm an işte huzur demiştim. Sevgili Siren Ertan, kendisi gibi zarif,şık,huzur veren bir güzellikte parfümünü yaratmış. Kokunun hafızalars kazınması için 'Duş Jeli'ni önerebilirim.

    Irem Aydogdu
    aydogduirem@gmail.com

    YanıtlaSil
  28. siren hanım çocuk gıyım,hamile giyim,gözlük,çanta,saat ve mücevherat yapmalı glzmrtiyg@hotmail.com GÜLİZ İYİGÜN

    YanıtlaSil
  29. merhaba
    ben Siren Ertan'dan kesinlikle bir
    takı koleksiyonu bekliyorum. Bu kadar
    zevkli takılara sahip olan bir
    tasarımcının şimdiye kadar takı tasarlamamış olması bile üzücü.
    aysegul -the runwaybride
    a_kara@hotmail.com

    YanıtlaSil
  30. Siren Ertan'ın tasarlayacağı bir iç çamaşırı koleksiyonunu görmek isterim .

    Elif İlter
    elifilter35@gmail.com

    YanıtlaSil
  31. Başarılı bir iş kadını çizgisi çizdiği için, deri laptop,evrak,i-phone,i-pad kılıfları/çantaları tasarlayabilir bence.
    Birde cildi çok pürüzsüz kozmetik pazarına girse direk kendi cildiyle rahat reklam yapabilir;)
    Ceren Öksz, cerryyandmore@gmail.com

    YanıtlaSil
  32. Merhaba,

    Hediyeler çok güzelmiş :) İsmim Ayşe, mailim miracleas@gmail.com. Ben zaten sizi readerdan okuyordum ama google friend connecte de üye oldum Ayshe diye gözüktü ismim, twitterda zaten takip ediyorum miracle_a adı ile.

    Bence Siren Ertan bundan sonra takı koleksiyonu cıkarsa cok güzel olur aklıma direkt bu geldi. Yüzük, bilezik ve kolye. Siren Ertan diyince kolye daha da bi olmalıymıs gibi geliyor. Sadece biri olacaksa kolye olmalı gibime geldi.

    YanıtlaSil
  33. HAMİLE GİYİM,GÖZLÜK,SAAT Takı ve mücevher de olabilir bence :-) güliz iyigün glzmrtiyg@hotmail.com

    YanıtlaSil
  34. bence ev tekstili olmalı...
    aylin kendir
    ayzemin@gmail.com

    YanıtlaSil
  35. ben en çok bir takı koleksiyonunu görmek isterdim.

    tugchesezen@gmail.com

    YanıtlaSil
  36. Ben siren ertan'ın ayakkabı ve güneş gözlüğü tasarlamasını isterdim :)
    nihanbayram95@hotmail.com
    nihan bayram

    YanıtlaSil
  37. Siren Ertanının güzelliği dillere destan tabi ama ben en çok ondaki azim ve hırsa hayranım.Eminim ki tasarladığı her ürüne sevgisini ve hayallerini katıyor ve bu ürünlerden birine sahip olmak isterim

    Bence İç çamaşırı ve Kol saati olsun ikisine de bayılıyorum :):)


    vildan uygur
    chocolate.vildan@windowslive.com

    YanıtlaSil
  38. O güzelim çantalara bayıldığım için 3 dür mail adresimi ve adımı yazmayı unuttum. Pelin'ciğim o kadar güzel anlatmışsın ki aklımı yazıya veremiyorum varsa yoksa çanta! Koluma takacağım ,mutlaka benim olması gereken çantayı yine Siren Ertan 'Saat ' ile kombine etmek isterdim. Ve sonunda...

    İrem Aydoğdu

    aydogduirem@gmail.com

    YanıtlaSil
  39. Merhabalar, Siren Ertan'ı gerçekten çok beğeniyorum, özellikle kendine has stiline ve bunu yıllardır muhafaza etmesine hayranım. Siren Hanım bir sonraki ürün olarak kesinlikle takı tasarımına geçmeli. O kadar zarif ki bu zevkini takılara da yansıtacaktır.

    Ece Çam

    ececam@gmail.com

    Sevgiler

    YanıtlaSil
  40. Siren Ertan'ı cemiyet hayatının diğer tüm isimlerinden duruşula zevkiyle en önemlisi kibarlıı ve alçakgönüllülüğüyle ayrı tutmuşumdur. Ne kadar zarif bir davranış olmuş bu çekiliş:) Senin blogunda olmuş olması da hiç şaşırtmadı.

    Diğer tüm şartlar zaten tamamdı. Siren Ertan İstanbul dan ben mimariye ev tekstiline dair şeyler beklerim sanırım:) Ha bir de Siren Ertan Bakery:)) Minik kurabiyeler cup cakeler macoronlar, değişik şeyler ortaya çıkardı gibi geldi bana:)

    Herkese bol şanslar

    Sevgilerimle,
    Sümeyra

    sumduman@gmail.com

    YanıtlaSil
  41. kesinlikle mücevher tasarlamasını isterdim. Kendisinin taşıdığı mücevherlerden bu alanda da çok başarılı olacağına inanıyorum.
    pelincim ben zaten seni her yerden takipteyim :)


    gülnihan

    nkayican@gmail.com

    YanıtlaSil
  42. Off ya bu çantayı çok beğendim ama aldığım o Balenciaga'dan sonra 600 TL verip almak yerine şansıma güvenmek daha kolay geliyor:))

    Sorumuza gelince, yabancı kadın tasarımcılara ait bu kadar çok saat markası varken, Sirene by Siren Ertan gibi bir saat koleksiyonu hiç fena olmazdı hani. Micheal Korslara verdiğimiz prim yeter.

    Reyhan
    alisverisdanismani@gmail.com

    YanıtlaSil
  43. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  44. Abiye dışında günlük spor kıyafetler – smart casual tarzı kıyafetleri görmek isterim.
    Arlet Kınaryan
    arletk@yahoo.com

    YanıtlaSil
  45. bence siren ertan GIYIM CANTA AYAKKABISI ŞALI PARFUMU LOSYONLARI AKSESUARLARI olan kocaaaa bi yelpazeyi Siren Ertan İstanbul icinde barındırıyor.Hem bekar kadınlara yön veriyo hem cocuklu.Bende bir kız cocugu annesı olarak uyumlu gıyım konusunda cok zorlugunu ve sırf motheranddougther gıyımı bulabılmek ıcın yurt dısından alısverıs yapan bırıyım.Bunu göz onunde bulundurum MOTHER AND DOUGHTER kolleksıyonu yapsa Ayakkabısından cantasına gıyımıne kadar MÜTHİİİİİİİİİŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞ olur



    Birgül ersan

    grfbirgul@hotmail.com

    YanıtlaSil
  46. Cantalardan biri Helsinki'ye gelirmis, belli mi olur? :)

    Ben de ev tekstili urunu gormek isterdim. Biraz Ralph Lauren tarzi birsey hayal bile ettim.

    Sevgiler, Nilgun Erkilinc-Eronen

    nilguneeronen@gmail.com

    YanıtlaSil
  47. Bence mutlaka ama mutlaka takı işine el atmalı. Muhteşem sonuçlar çıkacağına inanıyorum.

    Twitter'da vemrv kullanıcı adıyla takipteyim

    Blogunu Melin Merve adıyla takipteyim

    Merve Hazinedaroğlu

    merve-hazinedaroglu@hotmail.com

    YanıtlaSil
  48. kesinlikle çok beğeniyorum Siren Ertan'ı. Bence bir sonraki tasarımları belki de bir firmayla ortak olarak porselenler ve yan ürünleri üstüne olmalı. Evi çok güzeldi dergilerde gördüğüm kadarıyla. Çok ince bir zevki var eminim sofrası da çok güzel oluyordur. Yani özetle, tabak çanak üstüne olmalı diyorum :)

    bu arada seni her yerde takip ediyorum zaten:) blog, twitter, instagram :)

    Zeynep Onur
    zbunludogan@gmail.com

    YanıtlaSil
  49. Kesinlikle şık bir güneş gözlüğü tasarlamalı

    necmiye
    necmiye@superposta.com

    YanıtlaSil
  50. merhaba; hediyeyi kazanırsam anneme hediye edeceğim. çok güzel görünüyorlar.
    bence ev tekstil ürünleri tasarlamalı. zevkini ve renk kullanımını çok güzel yansıtır.
    pelin hanım ezeli takipçinizim
    saygılar
    ahmet - kutlukkara88@hotmail.com

    YanıtlaSil
  51. yine harika bir hediye postu...
    hangisi şık seçenkelerine oy vermeye, bir de şu kaliteli hediyelerine bayılıyorum sevgili Pelin. ;)
    bu güzel koleksiyonu tamamlayan her türlü aksesuara yer verebilir Siren Hanım.bir elbisenin tamamlayıcısı bir kolye ya da bikiniyi bütünleyen bir gözlük...hepsi şahane olacaktır eminim.
    Gamze Köse
    gamzesipar@hotmail.com

    YanıtlaSil
  52. bir sonraki ürün olarak kesinlikle aksesuar tasarımlarıyla gelmeli özellikle saat burcu ş engün --burcu.sengun@hotmail.com --

    YanıtlaSil
  53. Siren Ertan yakıp geçicek.Herşeyin üstüne basa basa geçicek.Bunu düz sandaletlerle yapsada inletse
    merveaydogan1904@gmail.com

    YanıtlaSil
  54. Bu kamuoyu yoklamasi değerindeki soruya cevabım,diğer moda severlerle ayni şekilde TAKI TAKII TAKIII olacak. Eminim sadeliği ve zerafetini takı tasarımlarınada yansıtır ve başarılı olur.
    ebru atilla
    kepebru@gmail.com

    YanıtlaSil
  55. merhabalar
    Siren Ertan esarplari harika olurdu:)

    takipcinizim twitterda blogda

    Züleyha ISIK
    zu.is@hotmail.com

    YanıtlaSil
  56. çok uzun zamandır sürekli bolgu takip ediyorumç.daha önceki çekilişlere katılmak aklımın ucundan bile geçmedi tabi şimdi parfüm olunca bide siren artan gibi bir ismin hazırladığı parfum olunca iş değişti bende katılmak istedim. bence siren artan bir markayla birlikte ortak çalışırak ev tekstili işine girsin. siren ertan ın zarif ve hoş çizgisini görmek ayrı bi zevkli olur diye düşünüyorumm :) vitamin--kubra@hotmail.com

    YanıtlaSil
  57. teknolijiye olan merakımdan Siren Ertan tasarımı bir ipad kılıfım olsun isterdim :)

    zaten takipteyim
    İlkem
    ikayican@gmail.com

    YanıtlaSil
  58. çok güzeller katılmadan edemedim ;)

    jean konusuna bi el atmalı siren hanım bence, o muhteşem beyaz gömlekleriyle kombinleyebileceğimiz harika tasarımlar çıkmalı ortaya ;)

    trendpinari@gmail.com
    Zeynep Pınar CEM

    twitter:trend_Pinari

    herkese bol şans ;)

    YanıtlaSil
  59. Siren Ertan takı koleksiyonu hazırlamalı bence. Çok hoş olur. Onu seviyoruz!

    ipekaltan2@gmail.com

    YanıtlaSil
  60. Ben sahsen evimde gormek isterim siren ertan'i. Ev aksesuari , minik yastiklar, samdanlar, ve hatta ev tekstili pikeler nevresimler havlular siren ertan logolu cok super olurdu degilmi?
    pelin@mokanoglu.com

    YanıtlaSil
  61. Pelin öncelikle sana ve Siren hn.a, bu nazik jestinden ve biz okuyucularını mutlu edecek olan bu hediyelerden dolayı teşekkür ediyorum.

    Siren Ertan parfümü için çıldırıyorum. Çünkü Ayvalık'da yaşıyorum ve İzmir Beymen'e de gelmeyeceğini öğrendim. Ancak İstanbul'daki arkadaşlarıma sipariş etmem gerekti. Ama henüz bir tanesi Nişantaşı veya Cadde Beymen'e gitme fırsatı bulamadı:( Bana sadece kokusu çıksın yeter. Evrene mesaj gönderiyorum. Tüm meleklerimi göreve çağrıyorum:))

    Siren Hn.ın bir sonraki koleksiyonu bana göre ev tekstili ile ilgili olabilir. Mesela romantik dantel veya güpürlerin olduğu ama onun zevkinin yansıdığının da belli olacağı yatak örtüsü, çarşaf takımları olabilir. Veya şık masa örtüleri olabilir.

    Zaten takipçinim her yerde:))

    Hülya B.

    papistyles@gmail.com

    YanıtlaSil
  62. Woooowww, Pelin abla ve Siren abla harikasınız. Çok heyecanlandım.

    Siren Hanım'ım bence bir sonraki ürünü Siren Ertan marka makyaj malzemeleri olabilir. Bir diğer isteğim de çok farklı ev dekorasyon objeleri olması.

    Pelin ablam senin blogunun da twitterda da takipçinim. İnşallah bana çıkar:-)

    Nil Birce
    nilbaris@gmail.com

    YanıtlaSil
  63. Siren Ertan bence ilk olarak mücevher sonra da ayakkabı işine el atmalı.O güzel asil zevkini bunlarda da görmeliyiz.

    pinkboutiquebakery@gmail.com

    YanıtlaSil
  64. bence kozmetik ürünleri hoş olurdu

    YEŞİM K.
    yesim_n@hotmail.com

    YanıtlaSil
  65. Siren Ertan ne yapmali diye dusundugumde aklima gelen ilk sey mucevher oldu.. Kiz kardesim de mucevher tasarimcisi belki birlikte bir sey yaparlar diye de hayal kurdum uzerine :))

    Lutfiye Okturk
    twitter : lulucumm
    e-mail : lutfiye_alper@hotmail.com

    sevgiler,
    lulu

    YanıtlaSil
  66. bence onun kadar kaliteli bir makyaj koleksiyonuna ihtiyacı var canım Türkiye'min...Dünyada olan bakıpta ağzımızın suyunu akıtan o makyaj malzemeleri Siren Ertan imzalı olursa eminim dünyada göğsümüzü kabartır.
    meltem_gulay@mynet.com

    YanıtlaSil
  67. ben siren hanımın ev eşyaları konusundaki zevkini de görmek isterdim. mesela İstanbul konseptli nevresim takımları, kırlentler, biblolar vs. bence çok güzel olurdu :) mail adresim btl-ogun@hotmail.com

    YanıtlaSil
  68. stil sahibi seçimleriyle her daim açık ara ilgimi çeken Siren Ertan'dan hem çok şık hemde kullanışlı gecelik ve iç çamaşırı kreasyonu bekliyorum buna rahat ev ayakkabıları ,terlikler,pijamalar da dahil olsa harika olurdu.
    Gülen Bayramoğlu
    gulen100@hotmail.com

    YanıtlaSil
  69. Siren Ertan' ın müthiş zevkini ev tekstili ürünlerinde görmek bence çok güzel olur:)

    Gamze Altın
    mail: erga_09@hotmail.com

    YanıtlaSil
  70. Siren hanımın kendi ürünleri koleksiyonu herşeyi elegan ve özel yeni koleksiyonda saç bandı veya fular (eşarp şeklinde) bekliyoruzzzz:) gömlekler harikaydı inşallah bir Siren Ertan İstanbul fularım da olur :) Merve Dincer dincerim_85@hotmail.com

    YanıtlaSil
  71. Ben senin siteni ta Azerbeycandan takip ediyorum,sana basarilar.Siren Ertanida cok beyeniyorum,sevgilerimi iletiyorum Azerbeycandan,bence mutlaka taki koleksiyonu cikarmali.
    adim Leyla
    salmanova.84@yandex.ru

    YanıtlaSil
  72. Siren ertan zaten tek kelimeyle müthiş bir kadın buyuzdende icgiyimVe Taki aksesuar olmali Elif ok elifunsal@akdeniz.edu.tr

    YanıtlaSil
  73. Kesinlikle takı olmalı :)

    İda barlas
    İdabarlas@hotmail.com

    YanıtlaSil
  74. kendisinin güzelligine hayran oldugum icin siren ertan güzellik salonu acilsin isterdim :)

    pelincim 2 temmuz pazartesi, sali degil ;)


    Derya
    gamefreax08@gmail.com

    YanıtlaSil
  75. mrb 1615.izleyicinizim.
    GFN: Undenied

    Siren Ertan gerçekten stil sahibi biri.Ne yapsa güzel oluyor.Kozmetik ürünlerine yönelebilir ya da takı tasarımına...Şöyle şık halhallar tasarlasa hiç fena olmaz bence.

    twitter kullanmıyorum malesef.

    et_hotmeyil.com@hotmail.com

    sevgilerimle..

    YanıtlaSil
  76. Bence Siren Hanım bileklik tasarlamalı, değerli taşlar, yarı değerli taşlar ve hatta gümüş, şık bileklikler diyorum.
    ennecik@gmail.com
    twitterde gocerz olarak takip ediyorum.
    Zeynep Gocer

    YanıtlaSil
  77. Kasım Yagmurları28 Haziran, 2012

    Ben de takı istiyorum siren hanımcıgımdan. sozefe@gmail.com
    Sema Özefe

    YanıtlaSil
  78. Kesinlikle takı koleksiyonu beklerdik kendisinden. herkese bol şans PINAR
    pinar.diler@hotmail.com

    YanıtlaSil
  79. merhabalar,
    bende Sıren hn i yakından takip eden ve taktir edenler arasindayim. son derece zevkli , olcülü ve tatli buluyorum kendisini..
    bence kendi koleksiyonunda gozluk cesitlerini eklerse cok basarili secimler yapacagina inaniyorum
    bi yandan da evini bir dekorasyon dergisinde gormus ve cok begenmistim ev aksesuarlarida uretse super olur
    sevgiler

    nesrin
    nesrin.unall@gmail.com

    YanıtlaSil
  80. hediyeler super gozukuyor parfumu ozellikle cok merak ediyorum, senin bu kadar begendigin bi sey kesinlikle superdir:)ben kendisinin cok zevkli oldugunu dusunuyorum ve ayakkabi tasarlamasini isterim
    azize978@hotmail.com

    YanıtlaSil
  81. sevgili pelin her an yeni bir şeyle karşımıza çıkıyorsun hep bir süpriz bir heyecan..ne zaman blogu açsam yüzümde bir gülümseme..
    siren hanımada teşekkür ederim, koleksiyonu hayırlı olsun..
    bence sonraki koleksiyon ev tekstili ev aksesuarları olabilir..ince dokuma halı, kilim, hatıra objeler, koleksiyonluk takımlar.....evde giyilebilecek kıyafetler, vintage tarzı gecelikler, iç çamaşırları..veee ulaşması ne çok zor nede çok kolay olan orta segmentlerde bir fiyat politikasıyla internettende satışa sunulacak ayakkabı koleksiyonu....

    zumrut-82@hotmail.com

    YanıtlaSil
  82. günlük bluzlar,kesimi iyi kotlar ve kendi renklerini yansıtan eşarplar çok hoş olabilirdi

    Gizem KESKİN
    gizem_keskin92@windowslive.com

    twitter adresim yok bloğun takipçisiyim

    YanıtlaSil
  83. Bence kesinlikle fantazi iç çamaşırı tasarlamalı,severek takip ediyorum.
    Berna BORAN
    pb_boran@hotmail.com

    YanıtlaSil
  84. takı koleksiyonu muhteşem olurdu !
    mine erbil
    mine_erbil@hotmail.com
    burada da twitterda da izliyorum. twitter adım H.Mine
    sevgiler.

    YanıtlaSil
  85. Siren Ertan'ın stiline ve zevkine her zaman hayran olmuşumdur. Bence kozmetik ya da ev dekorasyonuna el atmalı eminim bunda da çok başarılı olacaktır:)

    gamzedd@gmail.com

    YanıtlaSil
  86. Ben siren ertandan kesinlikle kozmetik ve ayakkabi bekliyorum umarim seker gibi alliklarin oldugu muhtesem bi kozmetik koleksiyonu çikar :)) emeloksar@windowslive.com emel okşar

    YanıtlaSil
  87. yeliz kırcı28 Haziran, 2012

    bence kozmetık işinede el atmalı onun naturel makyajı cok hosuma gıdıyorr porselen gıbı kadınn maşşallahhhh

    yeliz kırcı
    yeliz_kerler@hotmail.com

    YanıtlaSil
  88. Kesinlikle ev tekstili derim :)

    Zaten takipçinizim, hem de hergün :)

    Meryemhan Gül

    mgul@windowslive.com

    YanıtlaSil
  89. Sevgili Pelin,

    Öncelikle bu şık ve cici hediyelere kavuşma şansı yarattığınız için sana ve Siren Hanım'a teşekkür ederim.Seni zatene her platformda takip ettiğimi söylememe gerek yok sanırım:)

    Siren Hanım'ı zevkle takip ediyorum.Herkesin modacı olduğu (sandığı!)bu günlerde zarif ve elegant tarzını çok başarılı buluyorum.

    Ben kendi adıma kendisinden gözlük koleksiyonu ile İstanbul'un tarihi ve kültürel dokusunu romantizmle birleştiren tekstil ve hediyelik eşya tasarımları bekliyorum.

    Sevgilerimle
    Aylin Köseoğlu
    allyaylin@hotmail.com

    YanıtlaSil
  90. Siren Ertan İstanbul markasına ait kırlentleri evimde görmek şahane olurdu.

    Berfu Görgen

    berfugorgen@gmail.com

    YanıtlaSil
  91. Her yerde takipçinim:) Hediyeler yine süper, umarım bu sefer şans benimle olur:) Ben Siren Hanım'ın aksesuar yapmasını isterdim, saat, ayakkabı, güneş gözlüğü ve eşarp v.s.

    teşekkürler pelin !!

    arel-k@hotmail.com

    YanıtlaSil
  92. Siren Ertan'in gordugum her goruntusunde sac ve makyajina hayran oluyorum. O yuzden makyaj malzemeleri cikartabilir cok da guzel olur..

    Gizem Suyuk
    gizemsuyuk@hotmail.com

    YanıtlaSil
  93. Gerçekten çok güzel bir çekiliş olmuş.
    Bir dahaki koleksiyon ayakkabı koleksiyonu olabilir.
    cansin.21.03@gmail.com

    YanıtlaSil
  94. Merhabalar twitter kullanici adim busekutal mail adresim buseku4@hotmail.com
    Oncelikle belirtmek isterimki Sevgili Siren Ertanin bundan sonra tasarlamasini istedigim urunun basinda kesinlikli ic camasari koleksiyonu geliyor sektordeki acikla birlikte Siren hanimin ince zevki biirlesince eminim ki her zevke hitab Eden muhtesem bir koleksiyon ortaya cikicak ve bizde bayilarak giyecegiiz:))

    YanıtlaSil
  95. Siren Ertan'ın duruşuna, zarifliğine, mütevazılığına her şekilde hayranım:) Böylesine cömert bir hediyede bulunması gerçekten çok güzel kendisine teşekkürler:)
    Bence aksesuar kıyafet parfüm vb. şeylerden sonra sadece bunlarla değil de her kadının evinde olan eşyalarından yararlanabileceği bir mini-kitap hazırlayabilirsiniz. Küçük tüyolarla çoğu kadını şıklığa ulaştıracakır:)

    Bürde Yılmaz
    simskesh@hotmail.com

    YanıtlaSil
  96. Tarzını konuşturduğu eşarplar, farklı desende şallar bir sonraki Siren Ertan İstanbul ürünü olabilir..
    Uçuşan eşarpların arka kısmında kalan ucunda, minik bir aksesuar çokta yakışır aslında :)

    yasemin yıldırım
    yldrm.yasemin@hotmail.com
    :)

    YanıtlaSil
  97. Siren Ertan bence bundan sonra tabiki ayakkabı ya da aksesuar kolleksiyonuna ele atmalı.

    GFC'de ve twitter'da takipçinim zaten.

    Asli Kunarci
    aslikunarci@yahoo.com

    YanıtlaSil
  98. Merhaba PElin,
    Uzun zamandir takipteyim ve blog sahane.. Seninle tanismayi cok isterim belirtmeden gecemicem bu hususu:)
    Siren ertan bana huzur veriyor, insani rahatlatan, relax mode on bir tavri var..bu nedenle markalasma surecindeki bir sonraki atilimini ev tekstili alaninda yapmasi gerektigi hissini tasiyorum.. Soft ve elegan, ayni zamanda tipki parfum gibi ulasilabilir olmasi bence onemli..
    Sevgilerle..
    zengin_yasemin@hotmail.com

    YanıtlaSil
  99. Siren ertanın saç rengini tarzınına ve yüzüne çok yakıştırıyorum.Bence özgün renklerde saç boyaları (ve tamamen doğal malzemeden olan )yakışır derim.
    adım:esra
    mail:easlancebeci@gmail.com

    YanıtlaSil
  100. Merhaba Pelin hnm sizi zaten büyük bir keyifle takipteyim bu cekilis haberide bu gün aldıgım en güzel haber oldu. Siren hnm cok sık ve cok zevkli bir hnm ben ev tekstil ve aksesuarları tasarlarsa cok güzel ürünler ortaya cıkaracagını düsünüyorum
    Gül Bekdemir
    rosebekdemir@hotmail.com

    YanıtlaSil
  101. Merhaba,

    Kendisi,çok ince zevke sahip bir bayan.Takı tarzını kendime çok yakın buluyorum ayrıca fular ve eşarpları üzerinde çok güzel taşıyor.Oyum kesinlikle takıdan ve fulardan yana.
    Sevgiler Nihan Gider
    nihangdr@gmail.com

    YanıtlaSil
  102. Blogunuzu takip ediyorum ,Siren Hanım'ın özellikle davetlerde tercih ettiği takınları beğeniyorum,romantik ruhuyla İstanbul'un ruhunu harmanladığı bir takı koleksiyonu harika olur diye düşünüyorum.

    Bana da beklerim: cosmopatra.blogspot.com

    cosmopatra@hotmail.com

    YanıtlaSil
  103. Merhaba, Siren Ertan'ı Nisantaşı Grissini'de görürdüm hep :) Tarzı kendini yansıyor. Ve sade, zarif olan herseyi seven ben Siren Ertan ın bir sonraki ürününün mutlaka ev tekstili olması geektiğini düşünüyorum. Yastık kılıfları, sofra runnerları...Kişisel aksesuar olarak farklı saç taçları, bileklikler (dantel üstü işlemeler şeklinde kalın...) Ben bunları gecirdim aklımdan. Sevgiler. petekkutlu@yahoo.com
    petekimo.blogspot.com

    YanıtlaSil
  104. Merhaba ;

    Hediyeler gerçekten heyecan verici.bncede kesinlikle takı tasarımı olmalı. herkese bol şans :)
    sevgiler..

    hudaplc@hotmail.com

    YanıtlaSil
  105. Merhabalar,

    Sizi ilgi ile takip ediyorum.Siren Hanım takı, toka, kemer gibi aksesuarlar tasarlarsa çok şık olacağını düşünüyorum.
    Sevgiler...
    Özlem Etirli
    etirliozlem@gmail.com

    YanıtlaSil
  106. merhabalar, siren ertan' ın sık ve zarif stilini uzun zamandır beğenerek takip ediyorum, pafüm çıkardığını öğrenince bu sektörde çalışan biri olarak da çok sevinmiştim ki kokusu gerçekten çok güzel:) bundan sonra da gene makyaj ve cilt bakımı ile ilgili kendi adını taşıyan bir seri çıkartabilir diye düşünüyorum
    sevgiler
    zeynep derya mazıcı
    zeynepderyakut@gmail.com
    twitter:deryamazici

    YanıtlaSil
  107. Merhaba,bana çıkmaz deyip, hiç çekilişlerinize katılmam ama bu sefer hediyeler çok güzeldi.Ben de Siren Ertan babet ve sandaletleri görmek isterim.Size de Gaziantep'ten selam gönderiyorum.İyi çalışmalar
    Aynur Kutlay
    atapmaz@yahoo.com

    YanıtlaSil
  108. Merhaba,
    Siren Ertan'ın tarzını ve zevkini çok beğeniyorum. Ev dekorasyon ürünleri ile ilgili bir koleksiyon çıkartmasını isterim..
    best.sahin@hotmail.com
    Beste Şahin

    YanıtlaSil
  109. twitterdan C_piedre olarak takipteyim,bloga da yine twitter hesabımla üye oldum.

    Bir sonraki Siren Ertan koleksiyonunun "gelinler için şapkalar ve duvak tasarımı" olmasını dilerim

    Canan Damar
    cnn_d@yahoo.com

    YanıtlaSil
  110. Siren Ertan benim için Türkiye'nin en şık en zarif kadını benceee. elbiselerine zaten bayılıyorduk ama bir de stilini yansıtan ayakkabılar tasarlarsa eminim yine çok başarılı olucaktır.
    serpil yalçın
    srplyalcin@gmail.com
    twitterdan ve blogtan sürekli takipteyim:)

    YanıtlaSil
  111. Merhaba. Daha önce hiç bir blogta yorum bile yapmadım ama Siren Ertan'ın hediyelerini görünce dayanamadım :) Şahsen Siren Ertan'dan aksesuar üstüne çalışmalar bekliyorum eminim birbirinden şık şeyler ortaya çıkacaktır. Ayrıca bu yaz günlerinde güzel ve farklı mayo, bikini çeşitleri bulmakta çok zorlanıyoruz yaz sezonun gerektirdiği plaj havlusu, terliği, çantası vs gibi şeyler bekleriz :)

    Ezgi - ongun99@hotmail.com

    YanıtlaSil
  112. Siren Hanım, hem güzelliği hem de yaptığı işlerle gerçekten örnek alıncak bir isim.
    Bu güzel hediyelerden dolayı her ikinize de teşekkür etmek isterim :)
    Siren Hanım bence ev dekorasyonu ve ev tekstiline elini atmalı ve o güzel zevk ve zarafetini evlerimize taşımalı.
    Sevgiler,

    Ege Alperen
    egekarakaya85@hotmail.com

    YanıtlaSil
  113. Ev tekstili konusunda da başarılı olacağına inanıyorum, özellikle de şık kırlentler güzel olurdu

    Emel Çakmak

    cakmakemel@hotmail.com

    YanıtlaSil
  114. Hiç bir yorumu okumadan dırek kendı dusuncemı yazmak ıstıyorum önce.. bence bebek gibi cildinden dolayı makyaj ürünlerine girmeli.. Ama öyle uçuk kaçık fiyat olmamalı.. cunku Siren Ertan ın her kesımden seveni ve O nu bileni var. Kendisini çok keyifle takip ediyorum..

    Evrim İÇER
    evrim.k@hotmail.com

    YanıtlaSil
  115. Ben kesinlikle gözlük diyorum. Sevgiler... ayferertugrul@gmail.com

    YanıtlaSil
  116. tarzı ve nazik kişiliğiyle çook beğendiğim Siren ertanın bu güzel jestine kayıtsız kalamammmm =))
    bence ev dekorasyonuna özel parçalar tasarlayabilir ortaya çok farklı ve nadide şeyler çıkartıcaktır diye düşünüyorum...

    nursstyle@gmail.com
    ayşenur canpolat

    YanıtlaSil
  117. Biraz tuhaf gelebilir ama kırtasiye malzemeleri ilginç olabilir diye düşünüyorum. Belki ben defter delisi olduğundan ama şık defterler, şık kalemler, belki iPad kılıfı, hoş olmaz mı?
    aygozde@gmail.com

    YanıtlaSil
  118. Siren Ertan makyaj ürünleri çıkarsa hiç fena olmaz bence :) koleksiyonun adı da Flawless By Siren Ertan ISTANBUL olabilir mesela :D

    Duygucan YAZICI
    Twitter:sdcDC
    duygucanyazici@gmail.com

    YanıtlaSil
  119. Yorumuma mail adresi ve adımı eklemeyi unutmuşum :((((

    Birbirinden güzel kıyafetler tasarlıyorken , onları tamamlayan AYAKKABI kolleksiyonu da olsun mutlaka demiştim...Belki de vardır da ben bilmiyorumdur...

    (Maalesef twitter kullanıcısı değilim :(( bu yüzden çekilişe giremezsem çok üzüleceğim :(( )

    Nilüfer Bayrak
    niluf2003@gmail.com

    YanıtlaSil
  120. Eşarp,fular,saç aksesuarı,bileklik,kemer...tamamlayıcı aksesuarlar.Siren hanım'ı bir kez yakından gördüm ve bir şaheser görmüş gibi bakakaldım. Eşsiz güzellik.. melekdikenay@hotmail.com

    YanıtlaSil
  121. Kesislikle Saat ve eşarp olmalı...Siren hanımın zevkine güveniyoruz.Mahinur efe
    mahinur_efe@yahoo.com

    YanıtlaSil
  122. Merhaba Pelin yine yaptın yapacagını ,senden de bu beklenirdi!!Siren Hanım çok zevkli zaten ne yapsa kaliteli ve güzel olur diye düşünüyorum, cluch veya portföy tarz çantalar yapsın bence gece kullanılabilecek ....Mujgan Cabbar dtmozgur@yahoo.com

    YanıtlaSil
  123. merhabalar,
    siren ertan gibi ince bir zevkten önce ayakkabı,iç çamaşırı ve smart casual (günlük spor )kıyafetler beklerdim..
    sevgiler pelin

    tuğba saral
    tubapksn@gmail.com

    YanıtlaSil
  124. gömlekte olabilir sadece bu arada adımı ve maıl adresi yazmayı unutmuşum pardon pelincım

    tugba nurman

    nurman.t@hotmail.com

    YanıtlaSil
  125. ilk defa yorum yapıp çekilişe katılacağım.siren ertan'ı çook beğenirim.tarzı hanımefendiliği görgüsü kültürü başka ve tartışılmaz.ben siren hanım'ın saç aksesuarları ve toka ve deiç çamaşırı tasarımlarını çook merak ediyorum.eminim çok zevkli ve asil hanımefendi siren ertan muhteşem ürünler tasarlar.sevgiler.çiğdem / msonok@yahoo.com

    YanıtlaSil
  126. Ben Siren Ertan'dan şık ipek gecelikler,sabahlıklar,ipek pijamalar ve şık iç çamaşırları bekliyorum:)kadının içindeki şıklık bence önemli..pelin senin heryerde takipçinim:)mail:kocarzu61@hotmail.com.ARZU KOÇ

    YanıtlaSil
  127. Sırada güzellik ürünleri olabilir.Umarım Şans benden yanadır.dilekkurucay@hotmail.com Dilek KURUÇAY

    YanıtlaSil
  128. Siren Ertan'ın çizgisini beğeniyorum,dekorasyon ve ev tekstili üzerine de çalışmalar yapabilir.
    Sevgilerimle...

    Ayça

    trendsandshopping@yahoo.com

    YanıtlaSil
  129. Bence kesinlikle prenseslere layık bir gelinlik koleksiyonu olmalı :)))
    Gokce öz
    gokce__oz@ hotmail.com

    YanıtlaSil
  130. Guzelligi ile durusu ile yaptiklari ile hepimizin hayranligini kazanmis olan bir isim kendisi. Ben kendisinin kesinlikle spor giyim uzerine bir koleksiyon yapmasini cok arzu ederim. Ise de giyebilecegimiz veya gunluk hayatta bir pazar sabah kahvaltiya giderken de giyebilecegimiz bir koleksiyon hayal ediyorum. T-shirler esofmanlar jean pantalonlar ..gunun her saati giyebilecegimiz gomlekler..

    Pinarsacchetti@gmail.com

    YanıtlaSil
  131. kusursuz bir yuz siren ertan muhteşem bir cilt siren ertan...neden kozmetik işine el atmasın ki...siren ertan istanbul...



    acola ajdags@hotmail.com

    YanıtlaSil
  132. Gözlük markası olarak görmek bir turk olarak beni cok gururlandirir. En iyisini de yapacağına eminim. Aysegul. aysegulalpozbay@hotmail.com

    YanıtlaSil
  133. Merhabalar bloguzu izlemeye aldım (ballibademimm)
    Twitterda takip ediyorum (badembal)

    Bence Siren Ertan koleksiyonuna gözlük, saat çeşit çeşit aksesuarları katsa süper olur.

    Badiye Bal
    badiyebal@msn.com

    YanıtlaSil
  134. Merhabalar,
    Aslında o kadar çok seçenek var ki.
    Siren Ertan gibi bir markanın onun gibi asilliğin çok hoş saatler ortaya çıkaracağından eminim.İpek gecelikler ve iç çamaşırlarıda olabilir.Diyorumya seçenek çok am ane yaparsa yapsın harika olacağından eminim.Bol şanslar bana:)
    Aynur


    aynurcndn@gmail.com
    https://twitter.com/aynurcandan

    YanıtlaSil
  135. kesinlikle iç çamaşırı
    bol dantel detaylı romantik ve elagance parçalar çok şık olurdu.

    idil halsan
    idilhalsan@gmail.com

    YanıtlaSil
  136. Blogunun twitter hesabının ve instagraminin çok sıkı takipçisiyim Pelincim. Bence güzeller güzeli Siren Ertanimiz aksesuar koleksiyonu yapsa muhteşem olur kimdiler ne zevkli aksesuarlar tasarlar bayılırız alırız takarız :)

    Gülşah Demirtas
    angelgulsah@gmail.com

    YanıtlaSil
  137. merhaba kesinlikle ruj olmalı elif elf853211@gmail.com

    YanıtlaSil
  138. didem tuğçe29 Haziran, 2012

    merhaba pelin hanım Siren hanımın bir sonraki koleksiyonun da şık bilezikler tasarlasa cok cok güzel olur teşekkürler didem tuğçe didem_tgc@hotmail.com

    YanıtlaSil
  139. Merabalar,ben taki tasarim diyorum... Fidan Muftiyeva
    fidan.muftiyeva@gmail.com

    YanıtlaSil
  140. twitter takip(tubatysz)
    blogu izlemeye aldım(tzt)
    tubaaslantuysuz@yahoo.com

    Gözlük,eşarp,mum,ajanda,kalem güzel olabilir...
    tşk

    YanıtlaSil
  141. Merhaba cnm blogda ve twitter da takipçinim. Çok güzel hediyeler.
    Siren Ertan İstanbul yeni koleksiyonnunda ev dekorasyonuna meraklı biri olarak nevresim takımı, yatak örtüsü tasarımı olabilir diye düşünüyorum.
    sonsuzdekorasyon@gmail.com

    özge özkıyıcı
    sevgiler

    YanıtlaSil
  142. Bence taki ile guzel sonuclar elde edebilir.

    Merve Gunes
    m.gunesyucel@gmail.com

    YanıtlaSil
  143. Merhaba Siren Hanım'ın gelecek koleksiyonunda kendi tasarladığı ayakkabıları görmekten büyük zevk duyacağımıza eminim:)

    Hande Gündüz
    handeggunduz@hotmail.com

    YanıtlaSil
  144. Bence bir sonraki Siren Ertan İstanbul ürünü ayakkabı olmalı. Bloğunuzun ve twitter hesabınızın takipçisiyim. Herkese bol şaslar..

    Fadime Çakır
    f09111987c@hotmail.com

    YanıtlaSil
  145. Merhaba ben siren hanimin diptique basta olmak uzere mumlari cok sevdigini biliyorum ama hangi aromayi daha cok seviyor ya da kendisi bir mum yapacak olsa nasil kokardi hep merak etmisimdir o yuzden bir sonraki se urunu kesinlikle mum olmali diyorum sevgiler bahar ardit bahar.ardit@gmail.com

    YanıtlaSil
  146. ben siren hanımdan kanser hastalarına moral olacak broş yada bileklik tasarımları görmek isterdim bildiğim kadarıyla kendiside bu zor dönemden geçmişti şu anda annem bu dönemden geçiyor moralini yüksek tutmak adına düşündüm sadece pelin bu arada her yerde takibimdeyim umarım şans bana güler hamileyim ikiz kızlarımın şansına katılıyorum
    tuba bayat
    civcivimfb@hotmail.com

    YanıtlaSil
  147. burcu yılmaz30 Haziran, 2012

    Siren Ertan'ın aksesuar seçimlerine hayranıM.Bu yüzden bundan sonra takı alanında bir tasarım yapmasını isterim.

    BURCU YILMAZ
    burcuyilmaz92@hotmail.com

    YanıtlaSil
  148. bence Siren Ertan Home Collection tam klas olacaktir... Siren Ertan'in zevkini ev tasarimlarindada gormek isteriz email adresim hazalhale86@hotmail.co.uk

    YanıtlaSil
  149. Simge Çelebi30 Haziran, 2012

    Bu kadar zevkli birisinin ev tekstilinde nasıl harikalar yaratacağı tartışılmazdır... Siren Ertan tasarımı büyük yarı klasik kadife bir koltuk üzerine koyacağımız yine Siren Ertan tasarımı yastıklar hoş olmaz mıydı? Yanındaki sehpada kocaman bir Siren Ertan tasarımı şamdan... İşte orda Siren Ertan tasarımı kıyafetlerle oturmak isterdim... (Ağzımın suları aktı resmen)

    SİMGE ÇELEBİ
    simge_celebi@hotmail.com

    YanıtlaSil
  150. elif çelik30 Haziran, 2012

    keisnlikle SİREN ERTAN UNDERWEAR COLLECTİON harika olucaktır kendisi gibi asil tasarımların artık içimizde olucaktır email adresim celik_elf@hotmail.com

    YanıtlaSil
  151. Merhaba ;
    Siren Ertanın bütün tasarımları muhtesem ayakkabı tasarlaması super olurdu :)
    gossde57@gmail.com

    Gözde

    YanıtlaSil
  152. Bence bir sonraki Siren Ertan tasarımı kesinlikle ayakkabı olmalı diye düşünüyorum, tasarladığı nefis kıyafetlerin altına yine kendi zevki olan ayakkabılar mükemmel olur:)

    Sibel Mutlucan Sayın
    s.mutlucansayin@mynet.com

    YanıtlaSil
  153. Kesinlikle ayakkabı olmalı.. ayakkabı delisi olarak başka bişey isteyemezdim zaten :) ayrıca çantalar da çok güzel bir tanesi mutlaka benim olmalı.. :)
    sevim_balica@hotmail.com
    Sevim Balıca

    YanıtlaSil
  154. Merhabalar,
    Bloğunuzu keyifle takip etmekteyim.
    Siren Ertan Hanın'ın tarzını çok beğeniyorum. Hatırladığım kadarıyla, Siren Ertan Hanım,daha önce büyük boyutlarda bir ayakkabı tasarlamıştı. Siren Ertan markalı bir ayakkabım olmasını çok isterim. Alternatif olarak, güneş gözlüğü de çok iyi bir fikir.
    Sevgilerimle....
    Selcen Toprak
    selcentoprak@yahoo.com

    YanıtlaSil
  155. Kesinlikle bileklikler ve kolyeler görmek isterim Siren Hanım'ın yaratıcı ellerinden.. Çünkü gerçekten de beklemediğim kadar iyi tasarımlar yapıyor:)

    bubenimpartim-jd@hotmail.com

    YanıtlaSil
  156. Merhaba,

    Bence armparty işine el atmalı Siren Ertan. Şahane şeyler yapacaktır eminim...

    annelerlehayatadair@gmail.com

    YanıtlaSil
  157. Merhabalar Pelin'cim,
    Blogunu uzun süredir severek takip ediyorum.. Elit konular ve konukları oldukça isabetli yorumlaman bşir kenara, sayfanı sürekli güncel tutmak için harcadığın emeğe de teşekkür ederim. Başarılarının devamını diliyorum..

    Sinem Hanım'da blogun sayesinde tanıdığım, başarılı, zeki ve güzel bir hanım. Kendisinin Giyim koleksiyonuna ek olarak bir takı koleksiyonu hazırlaması çok ideal olacaktır diye düşünüyorum. Güzel armağanları için de şimdiden teşekkürler..

    Mail adresimi aşağıda paylaşıyorum.
    Sevgiler..

    oglusuvereyhan@hotmail.com

    YanıtlaSil
  158. her yerde takipçinim :) ve siren ertan'ın sorusuna gelirsem ben defter tasarlamasını isterdim kendisi hem yoğun programını düzenlemek hem de sketchleri için eminim ki çok güzel defterler kullanıyordur defter derken sketcbook ajanda bloknot...bunları kendi çizgisi ve istanbul dokusuyla harmanlarsa çok güzel ürünler ortaya çıkacağına eminim :D

    DİLAN SARAY telkhindilan@hotmail.com
    umarım kazanırım :)

    YanıtlaSil
  159. siren ertan cok zarif bi kadın
    bizler için yani maddi durumu orta halli insanlar için de kendi giydiği kıyafetler gibi zarif hazır giyim ya da aksesuar takı kolye yuzuk hiç farketmez cok yi olur
    hatta markların koton hm gibi işbirliği yatıgı modacılardan da olsa tadınan yenmez :D

    sartlar tamam ayrıca
    kovakadiniyimben@gmail.com
    twitterdan takıp ettiğim hesap
    https://twitter.com/KovaKadnym

    YanıtlaSil
  160. bence bir sonraki siren ertan ürünü sandalet ve babetler olmalı :)
    sena taşören
    mail: senatasoren@hotmail.com

    YanıtlaSil
  161. bence bir sonraki siren ertan takılarını görmek isterim teşekkürler :)))
    leyla alyel

    superwomanlady@gmail.com

    YanıtlaSil
  162. Plaj için ayakkabı ve terlik tasarımı yapmalı bence.


    Şeyma Oğuz

    dytseymaoguz@gmail.com

    YanıtlaSil
  163. Kesinlikle, porselene hayat vermesini isterdim, kim bilir ne zenginlikte olurdu boyle bir koleksiyon. Merve merely@live.com

    YanıtlaSil
  164. Merhaba. Siren ERTAN o kadar asil ve mütevazi görünüyor ki onu kıskanmıyor değilim :) Bir diğer ürünü kesinlikle ayakkabı olmalı. zevkli secimlerine ihtiyacımız var :)
    safiye sepetçi
    safiye_7017@hotmail.com

    YanıtlaSil
  165. woooaaaaaaawww!!!
    siren ertan tasarımı olan bu zarif çantaya ve bu mis kokulu parfüme sahip olmak isterim elbette.
    siren artanın makyajını, saçlarını, cildinin sağlıklı ışıltısını hep beğenmişimdir.
    bir sonaki siren ertan istanbul tasarımı için önerim kozmetik ürünleri üzerine bir çalışma olmalı. losyonlar,makyaj mazemeleri,saç ürünleri,cilt bakım ürünleri gibi...
    sevgiler

    nesibe vahapoğlu
    vahapoglu_ness@hotmail.com

    YanıtlaSil
  166. çok begendim hediyeleri bence iç çamasırı tasarımı süper olur aspero_cien@hotmail.com çiğdem

    YanıtlaSil
  167. Ben de bu çekilişi kaçırmak istemedim. Sıkı takipçinim. Siren Ertan'ın giyim, aksesuar, çanta ve ayakkabı koleksiyonlarını ve son parfüm çalışmasını gördüm. Bence yine bu doğrultuda tarzıyla uyumlu, kadınsı ve orijinal ev aksesuarları koleksiyonunu görmek isterim. Benim tercihim salon aksesuarlarından yana.
    Sevgilerimle.

    hasdemirseval@gmail.com

    https://twitter.com/#!/moda_avcisi

    YanıtlaSil
  168. merhaba ben ilk kez yorum bırakıyorum bence şık kol düğmeleri tasarlamalı halil halil.ibrahim1987@hotmail.com

    YanıtlaSil
  169. Bence Siren Ertan hazır dekoratörlüğe de el atmışken, ev dekorasyon ürünleri ve aksesuarları tasarlama işine de girmeli. :)

    Blogda zaten izleyiciniz ve twitterda takipçinizim.:)

    İrem Birlik
    half_blood_girl@hotmail.com

    YanıtlaSil
  170. gündüz gönderdiğim yoruma mail adresi eklemeyi unutmuşum. siren ertan'ın ev dekorasyonuyla ilgili ürünler çıkarmasını isterim
    ttuncer@gmail.com

    YanıtlaSil
  171. Smart casual giyim tasarlamalı...

    esraak

    esraakcali@gmail.com

    YanıtlaSil
  172. Siren Ertan'ın yeni koleksiyonunda yer verdiği elbiselerin yanında alternatif takı seçenekleri de sunması hoşuma giderdi.kısacası takı koleksiyonu=)
    eda demirci,mail adresi:demirciedaa@gmail.com

    YanıtlaSil
  173. Siren ertanın asaletine hayranım bu çekilişe katılmak bile guzel:) kendi tasarladıgı takılarında bi o kadar zarif ve asil olacagını dusunuyorum..
    guzin_haciomeroglu@hotmail.com

    YanıtlaSil
  174. Gunes ozupek01 Temmuz, 2012

    Pelin seni zaten takip ediorum her zaman :))))) Siren ertan hm hayranligimiz bilinir cevre tarafindan kendisinden muhtesem gelin tacı tasarımları bekleyebiliriz mesela:)))))
    gunesozupek@hotmail.com

    YanıtlaSil
  175. Siren Ertan'ın bir sonraki projesi bence makyaj malzemesi olmalı.
    goncaved@hotmail.com

    YanıtlaSil
  176. kendi tasarımı takı koleksiyonu...


    Kamer Arslan

    eminekamergurarslan@hotmail.com

    YanıtlaSil
  177. son dakikada yetiştim bu güzel hediyelere :)herkesin kolaylıkla ulaşabileceği bir markayla işbirliği yapması beni çok mutlu ederdi .ayakkabı koleksiyonuda olsa süper olurdu.
    rujbutik@gmail.com

    YanıtlaSil
  178. Aslı dedi ki SİREN ERTAN ne kadar güzelsin ve PELİN ne kadar cömertsin... Porselen bir cilt ve Siren Ertan imzalı kozmetikler inanıyorum bu da çok güzel olacaktır... aslizaim@hotmail.com

    YanıtlaSil
  179. Merhaba:) Zaten izleyicindim ve twitter da takipteyim.
    https://twitter.com/#!/AsumanAyse
    Siren Ertan'ı beğeniyorum, kendisi çok zarif ve zevkli bir bayan:) Bundan sonraki koleksiyonu iç çamaşırı ve kozmetik ürünleri olabilir:)
    Hediye çok güzel, bana çıkmaz diye katılıyorum ama bakalım:)
    Ayşe Şener
    asumanasuyumm@hotmail.com

    YanıtlaSil
  180. Siren Ertan a bayılıyorum, duru bir güzellik ve tam bir stil sahibi.. Eşarp, clutch ve takı tasarlamasını isterim.
    Sevgiler.
    Nurdan ALTAY
    nurdanaltay@gmail.com

    YanıtlaSil
  181. Merve celik02 Temmuz, 2012

    Merhb siren erdandan sırada plaj kiyafetleri bikini mayo koleksiyonu beklesek hos olurdu
    Mervecelik1600@hotmail.com

    YanıtlaSil
  182. Merhaba,

    Siren Ertan'ın hangi alandaki bir üründe görmek istediğime dair soruyu görünce çok fazla düşünmeme gerek kalmadı; çünkü Siren Ertan denilince akla ilk gelen şey o muhteşem saçları :) bence çıkartacağı ürün İstanbul ile özdeşleşen muhteşem çiçeklerin özlerinden yapılmış bir saç bakım seti olmalıdır. İkinci önerim ise kendisinin de çok sevdiğini bildiğim bir çikolata veya İstanbul'un en güzel tatlarından olan lokum olmalıdır ya da en iyisi çikolatalı lokum olmalıdır, hem de en bitter çikolatalısından:)

    Sevgilerimle,
    Ülfet AKGÜN

    ulfetakgun@gmail.com

    YanıtlaSil
  183. Merhaba, Siren Ertan'in hazirladigi bir Anne-Kiz koleksiyonu mükemmel olurdu herhalde:) E-mail : aybike29@hotmail.de

    YanıtlaSil
  184. bence siren hanım koleksiyonlarına artık ayakkabıları da eklemelidir diye düşünüyorum. Büyük moda devleri gibi yakışır bence...
    sevgiler
    iclal.azeloglu@airadio.com

    YanıtlaSil
  185. kesinlikle takı tasarımı yapması isterim hepsinin mükemmel olacağına eminim:)

    Cansu Sayar

    cancu-89@hotmail.com

    YanıtlaSil
  186. Hediyeler harika, umarım kıymetini bilecek birilerine gider.

    Tüm dünya markalarının yaptığı (chanel,dior,armani...) gibi kendi imzasını ve tarzını yansıtan bir makyaj koleksiyonu görmek isterim. Bu benim gibi makyaj ve kozmetik tutkunlarını çok mutlu eder.
    sevgiler
    ilknur
    ikocan82@gmail.com

    YanıtlaSil
  187. bir sonraki Siren Ertan ürünü kesinlikle saç aksesuarı olmalı.
    heracailetisim@gmail.com

    YanıtlaSil
  188. Merhaba siren ertan'nin bu muhtesem tasarimlarini bize hediye ettiginiz icin size ve siren ertan'a cok tesekkurler:)) cantadan sonra ilk aklima gelen tasarim tabii ki taki tasarimlari olurdu:)) ben MELİS KOC melis8575@hotmail.com

    YanıtlaSil
  189. Merhaba
    twitterdan seni uzun süredir takip ediyorum ama bu hediye duyurusunu son anda yakaladım :) Bahsettiğin işçiliği kaliteyi ben de merak etim doğrusu, yakından görmek incelemek lazım. Bir sonraki tasarım bence de spor giyim olabilir. eşofman, şapka, t-shirt gibi ürünlerde hafif bir şıklık olmasına bayılıyorum ben.
    Moda Masalları/Özgecan
    ozgecanbeypazar@hotmail.com

    YanıtlaSil
  190. şimdi aklıma geldi elektronik te olabilir mesela beyaz savoroski taşlı s.ertan isimlibir cep telefonu süperr olurdu ve ben kesin alırdım

    tugba nurman
    nurman.t@hotmail.com

    YanıtlaSil
  191. bence YSL'ler Charlotte Olympia'lar Türkiye'de en çok Siren Ertan'a yakışıyor. Kendisinin de ayakkabı tasarım işine girmesi ve güzel yaratıcılığını ve sofistike ve elegant tarzını orada da yansıtması gerekiyor.
    dilan acar
    dln_bursaa@hotmail.com

    YanıtlaSil
  192. Pelincim normalde çekilişlere katılmıyorum ama bu sefer içimden bir ses katılmamı söyledi :) umarım şans benden yanadır. Bence koleksiyona parfümün dışında diğer kozmetik ürünleri eklenirse çok güzel olacaktır. Body lotion, body mist vb. hatta farklı kokuların organik türevleri de tercih sebebidir :)
    Google Friend Connect ve Twitter'da zaten OndaGördüm olarak takipçinim. İsim Nazlı Karahan.
    e-mail: ondagordum@gmail.com
    Çok sevgiler... :)

    YanıtlaSil
  193. bir sonraki Siren Ertan ürünü saç bakım serisi olabilir, o muhteşem renk ve bakımlı saçlarla kendiside reklamlarının hakkını verir, bizler de zevkle tercih ederiz :))
    yelizatas@yahoo.com

    YanıtlaSil
  194. Bende aksesuar diyenlerdenim.

    hande
    handebursali@hotmail.com

    bu sefer becerdim sanırım :D

    YanıtlaSil
  195. merhabalar tekrar :) az önce mail adresimi vermeyi unutmuşum.. takı ve sandalet demiştim bende.. teşekkürler gulsenunlu@hotmail.com

    YanıtlaSil
  196. siren ertan hayranlarındanım bende çok beğeniyorum tarzını bence çanta tasarımına daha çok çeşitle girmeli..

    ferda kahraman aslan
    adreferda@gmail.com

    YanıtlaSil
  197. Siren Ertanın muhteşem hediyesi için çok teşekkürler!! Bir sonraki Siren Ertan İstanbul ürününün takı olmasını isterdim.

    Gizem Poslu
    gizemposlu@gmail.com

    YanıtlaSil