Ve Belçim Bilgin Erdoğan ile Devam Ediyoruz !!

Saadet Işıl Aksoy ile başlayan uluslararası festivallerde Türk yıldızları çıkartması Belçim Bilgin Erdoğan ile devam ediyor. Umarım bunla kalmaz çünkü bu tarz postları yazmak müthiş keyif ve gurur verici.

Saadet Işıl Aksoy 'un yanında Penelope 'ciğim varken Belçim Bilgin Erdoğan 'ın yanında da bir başka dünya yıldızı Monica Belluci 'yi görüyorsunuz. Önce Toronto Film Festivali ardından San Sebastian Festivali 'n de son filmlerinin tanıtımı için harıl harıl çalışıyorlar.

Belçim Bilgin Erdoğan da kırmızı halıya yakışan bir isim. Toronto ile başlayalım bakalım.





Elbisesi renk açısından epey dikkat çekici. Eteğin kesiminden ben bir Elif Cığızoğlu tasarımıyım diye bas bas bağırıyor. Bir Türk modacıyı seçtiğini görmek sevindirici. Ne yazık ki beğendiğimi söyleyemem. Bir kere cart renkli olmasından dolayı çok ön plana çıkmış olmamış. Üstelik incecik olduğunu bilmesem epey kilo almış derim. Bir basın toplantısı için bana fazla iddialı geldi. Saadet 'in seçimi daha akıllıcaydı. Monica Belluci Dolce&Gabbana elbisesiyle zarif ve hoş görünüyor.




Galada ise Alessandro Dell'Acqua marka elbisesiyle Monica Belluci 'nin Dolce&Gabbana elbisesi birbirlerine çok benzer olmuş. Üzgünüm ama Monica 'nın havası da elbisesi de Belçim Erdoğan 'ı ezmiş geçmiş. Ha kötü mü değil ama daha iyi olabilirdi.


Geçelim San Sebastian 'a ! Galada siyah bir Zuhair Murad seçmiş. Elbisenin kendisini sevmesem de güzel taşıdığını söyleyebilirim. Saçı, makyajı herşey derli toplu klas bir görünüm içinde.




Dünkü basın tanıtımında ise anlam veremediğim bir Zeynep Tosun kombin giymiş. En sevmediğim kıyafeti bu oldu. Hele o ayakkabıların topuğu çok rahatsız edici. Bildiğin beton topuk.
 
Genel olarak zarif, sade ve abartısız havasıyla Belçim Bilgin Erdoğan uluslarası arenada görmekten memnunluk duyduğum bir isim. Ama stil anlamında yeterli olduğunu söylemek zor. Profesyonel ve güvenilir bir styling desteğinin eksikliği bariz ortada.

Yorumlar

  1. İlk fotoğrafı gördüm ve tamam dedim. Bu kız gece yatarken demiş ki, "Allahım, ne yapsam Monica Belluci'nin güzelliğinin yanında ezilirim, barı trafik tabelası gibi parıldak olayım ki, millet önce bana baksın" O sarı rengin, daha doğrusu sarının o tonunun başka açıklaması olamaz.

    Gala kıyafetine sözüm yok. O güzel.

    Ama o Zuhair Murad elbise olmamış. Sanki elbisenin önü açık kalmış gibi. Saçlar bir acayip.

    Üzücü. Su gibi bir hatun kişi oysa...

    YanıtlaSil
  2. Sevgili Belcim Tum looklarda sinifta kalmis malesef.Mutlaka tum organiszyon icin ne giyecegini tek tek dusunmus cok ugramistir fakat insan bazen fazla onemsemekten de secimlerinde basarisiz olabiliyor.Cok hos fizigi duzgun havasi olan bir bayan profesyonel yardima ihtiyaci var.Angel

    YanıtlaSil
  3. Zeynep TURAN28 Eylül, 2012

    Sari elbiseyi begenmekle birlikte yorumlarinin hepsine katiliyorum sevgili Pelin.

    Roller arasi dengelere dikkat edilmeli tipki is hayatinda oldugu gibi

    YanıtlaSil
  4. genel olarak kötü olmuş ama kendisi çok tatli o yüzden bir şekllde beğenmek istiyorum
    en son giydiği gölek zeynep tosun

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkürler bilgi için hemen ekledim :)

      Sil
  5. yok canım hiç biri olmamış. sana katılıyorum Pelincim acilen destek lazım :)

    gülnihan

    YanıtlaSil
  6. Bu posta yorum yapmak için işimi beş dakika ötelemeyi göze alıyorum. Belçim Bilgin, tam bir prenses. NE Cannes'a katıldım NE Golden Globe, NE de Oscar'a. Ama şuna eminim ki burada açık ve seçik bir durum var. Monica Belluci, Belçim Bilgin'e el vermiş gibi. Ön planda olsun, görünsün, daha çok beyaz perdede görelim onu, destek çıkıyorum ve onu, oyunculuğunu beğeniyorum der gibi. Yoksa eminim ki dress code diye katı bir kural vardır. Ve fakat bu katı kuralın burda ezildiğini görüyoruz, ve alkışlanacak bir durum. Sarı elbisesi çok yakışmış, ne güzel, ışıl ışıl, ayakkabılar YSL, biraz anneanne görünümü olmamış ama olsun, kurtaran bir parça. İkinci dantelli elbise yine çok güzel, keşke bire bir aynı olmasalardı, varmış olmuş, aralarında samimiyet ve sevgi o kadar güzel ki, analı kızlı olmuşlar. Zuhar Murad elbise de iddalı ama Belçim hakkıyla onu da güzel taşımış. Bir tek Zeynep Tosun kıyafet olmamış, belki gün içindeki bir party'de giyilebilirdi ama basın önünde olmamalı. İyi ki Türk kzılarımızı görüyoruz böyle arenalarda, gerisi boş bence, sevgiyle ve güzellikle diyorum. Çağla

    YanıtlaSil
  7. Sanırım doğuştan gelen bir star ışığı lazım.Monica Belluci bas bas bağırıyor.Ben burdayım diye.

    YanıtlaSil
  8. bence belçim erdoğana akıl veren çok olduğu için ortaya böyle bişey çıkmış. ben böyle durumlarda bugüne kadar kırmızı halıda bu işte profesyonel olmuş birini tercih ederdim. sounçta işi bilen ellere bırakmak lazım. yılda kaç defa kaç türk böyle uluslarası platformada görünebilir ki. beren saat ile çekilmiş olan filmin galasını bekliyorum. umarım beren çok isabetli tercihlerde bulunmuş olur ve o güzelliği harcamaz.

    YanıtlaSil
  9. Öncelikle göğsümüzü kabartan 2. Turk oldugu icin gurur duydum ne mutlu bize:)
    Acil Nasil giyinmesi gerektiği konusunda yardım almalı , sarı kıyafeti hiç beğenmedim helemo ayakkabilar felaket en azından sivri burun bisi giymeliydi..zuhair murad i beğendim ama o kıyafete hafif dağınık bırakılmış saclar ve dita von teese makyajı daha yerinde olurdu elbise başarılı:)
    Madem gömlek giyiveksin boğazına kadar kapalı saclarinitopla ve ben ten rengi kadim coraplarini cok ananem ısı buldum neyse bir dahakine daha profesyonelce hazirlanacagini ümit ediyorum.
    Hande t.

    YanıtlaSil
  10. ELİF CİGİZOGLU'NU HİC BEGENMEDİGİMİ İTİRAF ETMELİYİM.O KADAR BASARİLİ TURK TASARİMCİ ARASİNDA NEDEN HİCBİR OZELLİGİ OLMAYAN SİLİNİP GİTMİS BİR İSMİ TERCİH EDER Kİ İNSAN?
    AMA BELCİM'İN MAKYAJİNİ VE YUZUNU COK BEGENDİM.GERCİ CİVCİV SARİ ALAİA TAKLİDİ ELBİSE GORMEMİ ENGELLİYOR AMA...
    DİGER ELBİSELERE LAF ETMİCEM,BUNDAN SONRA NE GORSEM BEGENİRİM...

    YanıtlaSil
  11. kadın monica belluci nin yanında ne yapsın?

    YanıtlaSil
  12. Sadece Monica'yı gözüm gördü 2.Dolce&Gabbana elbise ile fiziği çok hoş görünüyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Katiliyorum ! Monica hatlarini sectigi kiyafetlerle basarili bir sekilde ortaya cikartiyor

      Sil
  13. monica belluci hic birsey yapmadan da ezmiş gecmis, kasmaya gerek yok sponsordan aldıgı elbiseleri dümdüz giymiş buna rağmen cok cok cok cok daha iyi.Belcim hanımı sevmiyorum belki de ondan nurgul yesılcay bile daha guzel giyiniyor bunu da belirtmek lazım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nurgul Yesilcay 'in Cannes faciasi hala unutulamadi ;) Bu konularda ne yazik ki cok zayif bir isim

      Sil
  14. Belçim Erdoğanı hep aynı mıy mıy rollerde görmekten bıktım, sıkıldım-k! Çok da başarılı bir oyuncu değil bana göre. Kocasının bağlantılarıyla kankası Beren Saat'te, kendisi de buralara gelmiş. Saadet Işıl gibi kendi tırnaklarıyla kazıyarak başarı elde etmiş biri olarak görmüyorum. Kendisini de sevmiyorum bazı vatani meselelerden dolayı!

    YanıtlaSil
  15. Zuhair murad elbiseyi sevdim ama o sari elbise i-ih.herseye ragmen yurtdisinda calismalari icin tebrik sadece

    YanıtlaSil
  16. Ata Demirer'in dugununde peri kizina benzeyen Belcim bu olamaz.Gercekten cok cok yanlis yonlendirmisler,yazik olmus.
    Ns

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kirmizi Lanvin 'i diyordun sanirim. Kesinlikle haklisin keske o tarz bir secim yapsaymis

      Sil
  17. zuhair murad elbisesine bayıldım çok sık elbise geri kalan herşeyde pelincime katılıyorum ve birşey söylemek istemiyorumm _______________

    YanıtlaSil
  18. secimlerini pek begenmedim. Derya'ya katiliyorum: cok fazla akil veren oldugundandir diye dusunuyorum ben de. beyaz gomlek altina giydigi ayakkabinin topugu burda begenilmemis, ama ayni kabaliktaki sekil benzerini Begum Sen Dior'dan giyince begenilmisti. ben ikisini de begendim.

    Ek olarak hanimefendinin oyunculugunu basarili bulmuyorum, kisilik olarak da soguk geliyor bana. yine de Monica'nin yaninda gormek guzel. Monica'da COK guzel be..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nihan sen de demisin benzer ayakkabi diye. Begum Sen 'in Dior 'u ile bunun topuklari cok farkli dolayisiyla begenmemis oluyorum ;)

      Sil
  19. zaten basın toplantısıyla galada aynı ayakkabıları giymeleri fazla önemsemediklerinin bir göstergesi bence :) sanki dersin her yıl aynı festivallere katılıyolar 40 yılda bir ellerine şans geçiyoo onuda böyle özensiz bir şekilde giyinerek harcamaları çok trajik... neyse nurgül yeşilçay gibi cannes te farklı iğrenç ayakkabılar giyeceğine böylesi daha iyi fafımı geri aldım. zuhair murad elbise de hiç galaya uynun bi kıyafet değil bence o elbiseyi ebru gündeş sahnede giysin :)))

    YanıtlaSil
  20. ben ilk defa senin gibi düşünmüyorum, monica belçim'in yanında çok kaba ve kilolu duruyor bence, kıyafet seçimlerinde de genelde belçim'inkiler bana daha iyi geldi,tamam çok iyi denilemez ama kötü bir görüntü de yok, idare edecek kadar şık diye düşünüyorum..

    YanıtlaSil
  21. nehir nickli kişi belçim i vatani meselelerden dolayı sevmediğini yazmış. vatani mesele de kürt olmak sanırım ama kendisine şunu söylemek istiyorum yaptığı ırkçılık umarım farkeder

    YanıtlaSil
  22. bir de zaten bu filmin yönetmeni bahman gobadi o da iranlı bir kürt

    YanıtlaSil
  23. belçin hanımla ilgili yorumunuza katılıyorum kötü değil ama çok daha iyi olmalı

    esra betül

    YanıtlaSil
  24. yorumlarınız cok dogru.ben aslen belçim hanımın burnunu yapan dr kim onu merak ettım.sız bılırsınız dıye dusundum :)cok hoş olmus.

    YanıtlaSil
  25. Monica Bellucci(severim) iri görünüyor. Heyt be, hükümet gibi kadın!

    Belçim Erdoğan(sevmem, göbek adı beni ilgilendirmiyor) MUHTEŞEM GÖRÜNÜYOR! Yaaa, işte Türk gücü. Monica yanında anası gibi durmuş! Çok zarif görünüyor, belki artık severim kendisini.

    O yüzden biraz hıtıklayalım bakalım!

    Sarı elbise. Yerli bir modacı. Pek olmamış. O siyah kemer dandik duruyor. Renk çok carıl carıl. Bir de ne bileyim, sanki mekana gitmemiş değil mi? Monica da iyi düşünmüş ama kötü etmiş. Siyah, uzun kollu, dantel bir Dolce&Gabbana süper olurdu. Fakat çiçekli olmamış. 5. fotoğrafta Monica kızını tembihlemiş, - Her lafa atlama. Teyze poğaça verirse alırsın, vermezse dokunmak yok. Sessiz sessiz oyununu oyna, hadi bakayım. - gibi bir görüntü var.

    Aha, ikiside ne dediğimi duymuş! Siyah, dantel elbiseler! Fakat yine BBE diyorum. Monica neden gözümden düştün yeavrum? Seviyorum ben seni, ağlama. :( :( :(

    Bir kadını nasıl giydireceğini çok iyi bilen Zuhair Murat muhteşem bir elbise yapmış. BBE bu elbiseyi giymiş. Çok güzel etmiş. Sahiden ben ecnebi olsam. Şu fotoğrafı görsem Monica dan önce - Bu kız kim yahu? - diye düşünürüm. Süper olmuş. Monica ise yine aynı. Model, tasarımcı, boy. AYNI İŞTE AYNI!

    Veee işte rezalet. BBE, yine yaptı yapacağını. Beyaz, uzun, elbise değil, gömlek hiç değil. Garip, acayip bir şey ile salınıyor. Hiç bir mantık kuralının kabul etmediği ayakkabıları, çenesine kadar kapalı yakası, bir de o yakadan fırtlayan köpek dişleri ile, rezaletin son perdesi kapanmıştır.

    Oha, ne kadar uzun yazmışım ya la.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Herhangi bir hakaret ve küfür içeren hiçbir yorum yayınlanmayacaktır.

Düşüncelerinizi ve eleştirilerinizi benimle paylaşmanızdan mutluluk duyarım.