70. ALTIN KÜRE NOTLARIM

Dün gece Altın Küre 'yi sonuna kadar seyredeceğim diye akşama doğru 2-3 saatlik uykumu aldım. Soframı, çekirdeklerimi hazırladım, notbook 'umu önüme koydum, telefonumun pilini doldurdum, güzel de bir blush açtım herşeyiyle ortamımı kurdum. Kırmızı halı başladı tivitlerle takipçilerimle sohbet ederek güzel vakit geçirirken Ayça 'nın "anne yanıma geeeel" demesiyle gidip sakinleştireyim dedim. O arada Julianne Moore 'u kaçırdığımı tivitırdan görüyorum ama annelik görevi ne Tom Ford ne Altın Küre dinliyor. Bunun üstüne kuzumu uyutmaya çalışırken ben de uyuya kalmaz mıyım ?!! Kısaca benim Altın Kürem yalan oldu dostlar :) Bir de nasıl uyumaysa sanki 2 gündür uykusuzmuşum gibi televizyon açık ışıklar açık fosur fosur kendimden geçmişim :)) 

Benim hikayemden geçelim hemen kırmızı halımıza. Bu sene beğendiklerim epey fazla. Elbette her zaman ki gibi olmamışlarım burun kıvırdıklarım doktor bu ne? dediklerim var. Ama bir kırmızı halı delisi olarak genel olarak durumdan memnun olduğumu söyleyebilirim. 

Herkesi tek tek ele almaktansa en beğendiklerimin üstünde yoğunlaşmayı tercih ediyorum. Ardından eh işte'ler ve kesinlikle olmamışlarla bu postu bitireceğim.





İlk olarak Julianne Moore ile başlıyorum. Tom Ford elbisesiyle belli ki bir ikinci Gwyneth Paltrow etkisi yaratmak istenmiş. Gwyneth kadar en ve tek hatta yılın elbisesi olacak kadar kusursuz bir görüntü olmasa da Julianne Moore 'u rahatlıkla harika görünenler arasına sokabiliriz. Güzel ve klas bir kadın. Kendine has tarzını konuşturmada usta. A Single Man filminde ayılıp bayıldığımız bohemian tadında nefis bir görüntü içinde. Bu kadın boşuna Tom Ford 'un muse 'ü değil. 





Amy Adams kırmızı halıyı seyrettiğimde beğendiğim ilk isimdi. Artık balık kesim elbiselerden öghhh desem de Marchesa elbisenin rengi, kesimi ama özellikle fittingine şapka çıkarıyorum. Üstünde tek bir potluk bile yok. Kıyafetin havasına uygun saç modeli, makyajıyla tepeden tırnağa nefis görünenlerden.






Gecede sezonun rengi bordoları görmek hoşuma gitti. Bu renklerde en başarılı isimlerden ilki Miranda Kerr. Nasıl becerebilmişse Zuhair Murad 'dan taşsız pulsuz seçilebilecek en güzel parçayı seçmiş. Verdiği bacak dekoltesi, elbisenin rengine uygun makyajı, doğal bıraktığı saçları, gülümsemesiyle gecenin mükemmel görünenlerinden. 





Bir diğer başarılı bordo ise Naomi Watts 'a ait. Zac Posen elbisenin kuyruk detayı çok hoş. Zarif havasıyla pek hoş pek güzel.





Anne Hathaway 'in gittikçe Audrey Hepburn'leştiğinin eminim hepiniz farkındasınızdır. Özellikle saçlarını kestirdikten ve iyice zayıfladıktan sonra kendine kendine 2000'lerin Audrey 'i misyonunu sahiplenmiş gibi. Bazen yolunu şaşırıyor ama genel olarak bu yeni imajını beğeniyorum. Hele bembeyaz Chanel elbisesi içinde adeta bir içim su. Elbiseyi minimal aksesuarlarla taşımasına ise koca bir bravo ! Ojelerini bile sevdim. 




Jessica Alba Oscar de la Renta elbisesiyle kırmızı halının en iddialı görünenlerinden. Kıyafetinde kırmızı halıda şaşalı görünmek adına ne varsa var. Saç modeli, duruşu ve Harry Winston mücevheriyle ışıl ışıl. Birtek ruju abartılı geldi ama bu dozu yüksek seçimlerde bu kadarcık kusur normal diyorum. Tüylü Roger Vivier clutchını önümüzdeki günlerde sosyetemizde çok sevdiğimiz bir isimde daha görebiliriz benden söylemesi :)





Cesur ve iddialı renklerden biri de Calvin Klein elbisesiyle Jessica Chastain 'e ait. Ekranda ilk göründüğü an bayılmıştım. Kızıl saçlarına bembeyaz tenine o kadar güzel bir renk seçilmiş ki hayran kaldım. Lakin elbisenin bel bölgesi hafiften sevimsiz. Tuhaf bir kesimi olmasına rağmen genel havası o kadar hoş ki bu tuhaflığı görmeyebilirim. Makyajı ve saç modeli kusursuz güzellikte. 




Claire Danes minimal kesimli Versace elbisesiyle çok hoş. Kendi ağzından duymasam hayatta elbisesi için Versace tahmini yapamazdım. O kadar Versace ruhuna ters bir elbise. Üstelik bu kadın daha geçtiğimiz ay anne oldu ve kıyafetini bir gece önceden seçmiş. Saç modeli, makyajı ve doğal duruşuyla nefiss görünüyor.





Emily Blunt Michael Kors elbisesiyle çok hoş görünüyor. Elbisenin iddialı kumaşını, rengini ve kesimini uygun aksesuarlarla o kadar güzel eşleştirmiş ki bayıldım. Saçıyla fazla hoşlaşmadım ama makyajı inanılmaz güzel.



Kate Hudson da kıyafetini son dakika seçenlerden. Alexander McQueen elbisesi çok yakışmış. Kemeri hafiften gözümü ısırmış olsa da genel olarak duruşu ve taşıyışı çok başarılı. Saçlarını açık bırakmasını sevdim. Makyajı da tam dozunda.



Gecenin en büyük süprizi Lucy Liu 'dan geldi. Çiçek bahçesi Carolina Herrera elbisesiyle kırmızı halı için beklenmedik bir seçim. Örgü saç modeli ve değişik fiziğiyle çok hoş görünüyor. Aslında ilk görüşte kırmızı halıya fazla uyuşturamadım. Bu kıyafet ilk bakışta değil de zaman geçtikçe beğenir olduklarımdan. En azından farklı bir yaklaşım olmasıyla gecenin en ikonik kıyafeti diyebiliriz. 

Geçelim gecenin orta şeker şıklarına ;



Hayden Penettiere giydiği balık kesim Roberto Cavalli elbisesiyle boyunu kısaltmak için elinden geleni yapmış. Zaten minicik bir kadın boyu daha da kısalmış. Elbise düz kesim olsaymış nefis görünecekmiş. Lakin cildinin pırıl pırıl ve sağlıklı görüntüsü beni ekran başında delirtmeye yetti. Pembe renkli clutch kullanmasını çok sevdim. Bu görüntü Hayden adına kırmızı halıda ciddi bir ilerlemedir. 




Kerry Washington Miu Miu elbisesiyle gecenin hoşlarından. Renk ve pırıltılar çok yakışmış. Ama birşeyler rahatsız edici. Ya işlemelerin tül üstünde devam etmesini ve ya da eteğin kısa kalmasını sevmedim sevemedim. Bunun dışında çok hoş görünüyor.



Amanda Seyfried çok güzel bir kadın olmasına rağmen giydiği Givenchy elbisenin ruhunu o denli yakalayamamış ki elbise ruhsuz kişiliksiz birşey oluvermiş. Nerde bir Rooney Mara 'nın Givenchy giymesi nerde bir Cate Blanchett 'in havası. 




Nicole Kidman Alexander McQueen elbisesiyle heykelimsi duruşunu abartmışmıdır nedir bilemedim ama kıyafeti de Nicole 'un üstünde duruşunu da sevmedim. 



Marion Cottilard elbette bir Dior ile. Ama bu gecede kendisinden haute couture seçmesini beklerdim. Bana heyecan adına hiçbir şey vermedi. 



Taylor Swift çok şükür altın suyuna batmaktan taşlar pullar dantellerden vazgeçmiş ve gerek renk gerekse kesim olarak kendi standartlarına göre çok sade bir Donna Karan seçmiş. Ama elbise daha girişte bu denli buruş buruşsa gecenin sonunu hayal bile edemiyorum. 



Jennifer Lopez abartılı giyinmenin ama kendisine bir şekilde yakıştırmasını bilenlerin Diva'sı. Lakin bu Zuhair Murad elbisesini sevmedim. Çok göz yorucu ve hayli frapan bir seçim olmuş. Belki de hep aynı tarz giyinmesinden sıkıldım. Sonuçta sevmedim. Makyajı da aynı oranda abartılı ama bu kadının kemik yapısı her türlü makyajı taşıyabilecek güzellikte. Sadece kemik yapısı değil o cildinin güzelliği nedir Allahım deliriciiiim !!


Jennifer Lawrence ilk bakışta ne kadar hoş dedirten bir Dior seçmiş. Elbisenin değişik göğüs kesimi resimlerde pek anlaşılmıyor ama ekranda seyrettiğimde beni epey rahatsız etti. Sevimsiz bir kesim hiiiç sevmedim.


Zoey Deschanel 'in Oscar de la Renta elbisesi iyi hoşta o inci kolye nedir öyle ????!!!



Megan Fox Dolce&Gabbana elbisesiyle iyi hoş ama heyecanlandırmak adına sınıfta kaldı. 



Heidi Klum Alexander Vauthier imzalı elbisesiyle gecenin güzelliklerden. Ama elbisenin sıradan kesimi mi diyim ya da çok beyaz oluşundan mı diyim birşeyleri sevmedim sevemedim.




Rosie Huntington-Whiteley Saint Lauren elbisesiyle ilk bakışta harika görünenlerden. Hele makyajı olağanüstü. Ama yandan verdiği karelerde sarkık memintoları görmek çok sevimsiz.

Ve geldik son bölüme. Yani gecenin en fena görünenlerine.. 


Rachel Weisz 'ın Louis Vuitton elbisesi tümden falso. Cici kız tarzlı fiyonk kemeri, tüllerin alakasızlığıyla kırmızı halıda her daim beğendiğim kadını böyle görmek üzüntü verici. 


Ne yazık ki Salma Hayek 'in memintoları yıllardır zaptedilemiyor. Onca imkanı olmasına rağmen bu kadının hala şık mertebesine ulaşamaması acı verici. Ama o bu halinden memnun ki gitmiş yine Gucci Premiere 'den straples kesim bir elbise seçmiş. Bu yüzden de her davette kolları böyle saatlerce belde tutarsın sabaha kadar da omuz ve sırt ağrısı çekersin !! 


Bir diğer memintoları zaptedemeyen ise süpriz isim Jennifer Garner. Felaket bir kare !! Olan ise caanım güzellikteki Vivien Westwood elbiseye olmuş :(


Sienna Miller büyük bir hayalkırıklığı !! Erdem kıyafetiyle olabilecek en silik en havasız haliyle. Elbise zaten benim burda ne işim var diye bas bas bağırıyor !



Nicole Richie 'ye ilk gördüğümde bayılmıştım. Naaem Khan elbisenin kesimi ve zengin dokusu çok yakışmış güzel taşımış. Ama ne zaman o sürdüğü masmavi göz farını gördüm işte o an yıkıldığım andır !



Debra Messing 'in Donna Karan elbisesi kalınlaşan omuz ve kollarına olmayacak bir seçim. Tek başına şahane görünen bilezikler ise bu kıyafete aşırı doz yüklemiş olmamış. 



Julianne Hough 'un Monique Lhuillier elbisesi içler acısı rüküşlükte. 


Ve gecenin tartışmasız en ama en rüküşü ise Halle Berry. Bunca senedir şıklık ibren yüksek olsun, kırmızı halı deneyimin üst seviyede olsun sonra git bu abuk sabuk Versace 'yi seç !! Felaket !!

Yorumlar

  1. Çok güzel bir yazı olmuş ellerine sağlık canım :)
    Kırmızı Halı geçen yıllar içerisinde gelişime uğradı ama iyiler geliştiği kadar kötüler de gelişti, bu üzücü.

    YanıtlaSil
  2. Çok güzel bir derleme olmuş; ellerine sağlık.

    Benim favorim kesinlikle Kate Hudson. Tek kelimeyle bayıldım. İkinci sırada senin hiç bahsetmediğin bir ismi beğendim. Michelle Dockery. Kendisinin kim olduğunu bile bilmemekle birlikte kırmızı halıdaki görüntüsü çok hoşuma gitti. Senin onun hakkındaki yorumunu da merak ettim. Ve tabi ki Miranda Kerr.

    YanıtlaSil
  3. Pelin'cim, uyuyakalmana çok güldüm ama ne yaparsın :))
    Sabahtan beri heryerde kıyafetlerle ilgili yorum vardı ama senin yorumlarının tadını hiç birinde bulamıyorum.
    Benim favorim ise Lucy Lui. Emily Blunt ve Anne Hattaway'i de çok beğendim. Jessica Chastain ilk bakışta çok çarpıcı olmasına rağmen, elbisede bir sorun var sanırım, boy çok uzun, bel kısmı garip, rahatsız bir yaka kesimi vs..
    Halle Berry plaja gidecekken, yanlışlıkla kırmızı halıya düşmüş gibi, Nicole Richie 60 yaş makyajı ile güzelim elbiseyi öldürmüş, Debra Messing ise stylist'ini hemen işten çıkarmalı, sanki nasıl daha kalın dururum diye uğraşmış.
    Tekrar ellerine sağlık, çok şık bir post olmuş.

    YanıtlaSil
  4. Veee bekledigim post :)

    Allahim sanirim ben Jessica Alba'ya asigim, ona saatlerce bikmadan bakanilirim, bu kadar güzel olunur mu? Clutch'i disinda nefis görünuyor.
    Miranda Kerr'de keza öyle.. Kerry Washington'u da çok begenedim..
    Nicole Richie nasil öyle bir hata yaparda mavi göz fari sürer, anlamiyorum.
    Kate Hudson konusunda sana katilmiyorum Pelin, o kadar karisik bir elbisenin üstune bari saçlarini toplasaymis kendisi, hiç sevmedim.
    Sienna Miller bence gecenin en rüküs ismi.
    Son olarak sen her 'meminto' dediginde kopuyorum okurken Pelin :))

    YanıtlaSil
  5. Şahane yazı yine; töreni izlemedim ama gecenin şıklarını çok iyi anlatmışsın, Miranda Kerr gülüşüyle herkesi geçiyor bence, bir de yazında yok ama Michelle Dockery ile hamile olsa bile hiç belli etmeyen Kristen Bell'i de çok beğendim:)))

    YanıtlaSil
  6. pelin emeğine sağlık çok güzel yazı olmuş.ben en çok miranda kerr i jennifer lawrence ve anne hathaway i beğendim hatta miranda ya bayıldım allahım o nasıl bir güzellik benim için gecenin en rüküşü jennifer garner ve salma hayektir:)
    merwe

    YanıtlaSil
  7. Selam, Yorumları okurken "Gezenti"nin beğendiği isim Michelle Dockery, Downton Abbey adlı dizide Leydi Mary Grantham karakterini oynar.Hem zarif, hem asil görünümü dizi izleyicileri tarafından bilinir.Bu sene kırmızı halıdaki bu görüntüsünü ben de beğendim.Golden Globe postun için ellerine sağlık,teşekkürler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bahsettiğiniz diziyi izlemediğim için maalesef tanımıyorum kendisini. Bilgilendirmeden dolayı teşekkür ederim.

      Sil
  8. Canim ayni seyleri begenmisiz. Julianne Moore u hep sevmisimdir elbiseyi begendim ama bir Naomi Watts gibi degildi. Anne ve Jessica gercekten iyi. Oscar de la Renta ya kimsesiz cocuklar yurdu oldugu icin ayrica sempatim var ama Albaya bu kadar yakisabilirdi bir renk. Sienna feciydi. Nicole e renk ve kesimiyle gercekten elbise yakismis.Katharine McPhee nin uzerine Theyskens’ Theory harika oturmustu.Jennifer Lopez korkunctu Ne makyaj ne de elbiseyi begendim. Rachel Weisz in uzerindekinin Louis Vuitton olduguna inanmak zor. Heidi Klumun elbisesi gayet siradandi sanki herhandi bir dukkandan alinabilir gibi. Catherine Zeta Jones a ne olmus oyle? En guzel makyaj ise Emily Blunt'ti bence gayet dogal ve duruydu. Elbisesi nide begendim. Angeline Jolie yoktu ama "yirmacin arasindan bacagi cikar" akimi yine devam etti. Eline saglik Pelincim cok guzel bir yazi olmus her zamanki gibi. Sevgiler ;) XOXO

    YanıtlaSil
  9. Bu postta tek beğendiğim isim var. Claire Danes.

    Diğerlerinin ya makyajları silik kalmış,ten renkleriyle kıyafetleri ya da bir yerleri eksik kalmış işte :) Hele mavili elbiseye o mavi far beni de benden aldı:) Bir de Jessica Alba'nın kolyesini, saç rengini ve saç modelini çoook beğendim. Çok yakıştırdım kendisine. Demek ki yabancı starlar'da ara sıra bu giyim kuşam işini pek oturtamıyor :)

    Yalnız eline sağlık Pelincim. Bu koca postu ne güzel özetleyip bize sunmuşsun. Ayçoşumun seni rehin almasına rağmen harika olmuş.

    YanıtlaSil
  10. aferin ayça :))))

    YanıtlaSil
  11. öncleikle ellerinize parmaklariniza saglik :)
    Benim tek begendigim Miranda Kerr, harika gorunuyor ve en sevdigim sey o icten gelen gulumseme :), Ben galiba kafayi Kerry W. taktim! elbise hic ama hic olmamis! , cok zayif ve ince oldugu icin keske daha böyle kabarik bir sey giyseydi yada ayakkabilar gorunmeseydi!zayif ve ince ayaklara sahip oldugu icin keske acik bir ayakkabi giyseydi!!! amma ve lakin yuzu cok guzel ve her zaman ki gibi makyaji cok guzel olmus :), bendende bu kadar postun sonlarina gelince tansiyonum cikti ve kaciyorum :D

    YanıtlaSil
  12. Kate Hudson, Michelle Dockery,Lucy Liu ve Naomi Watts en çok beğendiklerim. Nicole Richie nin kıyafetini de çok beğendim ama kendisi bu güzelliği tam gösterememiş. Bence bu kırmızı halıda çok kötü yoktu ama çok sıradan elbise vardı.

    Aylin

    YanıtlaSil
  13. Marion Cotillard'ın elbisesi zaten couture.

    Bilginize.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet oyleymis. Dior 'un yeni kaliplardaki haute couture kimligine bir turlu alisamadigim ortada. Goruntu ve malzeme siradan kokteyl elbise ama sadece kisiye ozel olmasiyla haute couture ??!!

      Sil
  14. Taylor in Donna Karan feci. Zaten Donna Karan i klas marka diye alanin aklina sasarim. Gaayet kalitesiz gekiyor bana, daha dun magazasinda cantalara baktim: Made in indonesia falan.
    Jenifer olmus Seda Sayan. Sema.

    YanıtlaSil
  15. Jennifer Lopez ikinci resim koltukaltında bulunan açıklık elbisenin kendinde olan birşey mi yoksa hava almak için mi bırakılmış ? :)

    YanıtlaSil
  16. benim icin gecenin yildizi miranda kerr! sonra sirasiyla kate hudson ve lucy liu diyorum ve halle berry'i unutmak istiyorum:)

    YanıtlaSil
  17. emily blunt,amy adams,kate hudson ve jessica alba'yı çok beğendim
    j.lo hep aynı tarz

    YanıtlaSil
  18. kate hudson kemeri dahil çok hoş görünüyo.bu kadar kçük göğüslere sahip olmasına rağmen giydiği elbiseyi iyi taşımış.ama benim favorim miranda kerr.

    YanıtlaSil
  19. EvrimKuzey14 Ocak, 2013

    Ellerine sağlık Pelinim.. ıkı kere okudum.. resmen o kadar keyıf aldım.

    Ben en cok Jessica Chastain ın poz verırken arkadakı kadının mimiğine bayıldım dermişim :)

    Valla belki cık cık cık cık diyeceksin ama Lucy Luı nin kıyafetıne bayıldım ben en çok :)

    Favorim ise; Kate Hudson un tarzı.

    En çok da Salma Hayek ile ilgili yorumuna koptum.. bi tanesin sennnn :D

    YanıtlaSil
  20. Ah Ayçoş ah :) Ben de sabahleyin uyanır uyanmaz nasıl saldırmışım telefona, kim ne giymiş heyecanı ile, bilmiyorum. Ne zamandır uzu yorum bırakamıyordum artık zamanı gelmişti-Demişken bir buçuk saatlik yorumunu kaybeden Fazılhan'ın dramı-. Di' mi? :)
    -
    Julianne Moore Tom Ford'u ile çok zarif çok klas. Tom Ford elbise zaten zerafetin sözlük anlamı olmaya aday! Sadece bileziklerden hoşlanamadım ben. Bryan Boy da takılar olmasaydı güzeldi demiş ama bence küpeler mükemmel bir uyum yakalamış. Onun dışındaki her şey de yine aynı şekilde.
    Denizkızı elbiselerden bana da bıkkınlık gelse de Amy Adams'ın harika göründüğüne karşı çıkamam. Saç modeli ile de işe biraz cesaret de katmış. Aynı zamanda sıfır potlukla verdiği özen ve titizliği de gösteriyor. Marchesa ekibine de tebrikler.
    Miranda Kerr genel anlamda çok hoş. Mücevherlerin uyumuna bayıldım özellikle. Zuhair Murad'ı ise çok güzel olsa da bana nedense kırmızı halıya girmemiş geldi.
    Naomi Watts'ı pek beğenmedim ben Çünkü Zac Posen'ını beğenmedim direkt.
    Anne Hathaway MÜKEMMEL. Yeni yapmaya çalıştığı stili için en doğru gelime herhalde Audrey Hepburn'ümvari olurdu ve koyu bir Audrey Hepburn fanatiği olarak beğenmemek ne haddime, öldüm! Zaten Chanel elbisesinin kendisi için sözler yetersiz. Bir de bunlara Anne'in tüm o sempatisi eklenince daha ne olsun? Makyajı, aşırı sevimli gülümsemesi, zayıflığı(;D), Pixie saçı da ekle! O Bombay kaftannından bile hoşlandım o derece. Bu güzelliğe küçük kalpçiklerimi yollamakla yetinemiyorum kalbimi söküp fırlatıyorum ben! :)
    Ben Jessica Alba'yı beğenemedim. Bir kere De la Renta'sını da rengini de beğenemedim. Hele o Roger Vivier'sinin tüylerinden hiç hazzetmedim.
    Jessica Chastain ve o güzelim renk! Calvin Klein'ının bel bölgesi çok hoş olamamış malesef ama o renk-süt mavisi mi oluyor- her şeyi kapatmış! Makyajı ve saçı da güzel olunca hele bayılmamak elde değil!
    Claire Danes'i de beğenemedim. O payetli bölüm çok itici geldi bana. Üzgünüm Donetella. Bir de o kırmızı ayakkabılar var ki zerafet düşmanı.
    Emily Blunt'ın Kors'unun işlemeleri harika! Özellikle arkadan görümününe bayıldım! ama önden birleşim yer falan hayır benim için. Mücevherler de çok uyumsuz geldi. Ama clutchı, makyajı ve saçını beğendim.
    Kate Hudson çok çok hoş! Kemeri beni de azıcık irite etti ama çok az :)
    Lucy Liu'ya bayıldım! Çok cesur bir seçim yapmış ve bence başarmış! CH'sı çok mu çok yakışmış. Makyajı da örgüsü de çok hoş olmuş. Benim çok hoşuma gitti.
    Cavallisi Hayden'ı cidden daha da kısa göstermiş. Ama pembe Kotur(?) clutch'ı çok tatlı bir seçim.
    Kerry Washington'ı beğenmedim ben. Miu Miusu da kötü bence.
    Amanda Seyfried çok ❤. Zaten elbise Givenchy, daha fazla söze gerek yok. Riccardo'yu reddedemiyorum imkansız! Ayrıca sarışın olduğu için elbise çok yakışmış. Ve ben havasını kaybettiğini de düşünmüyorum. Amanda'nın saf güzelliği ile tezattan uzak bir birleşim olmuş.
    Nicole Kidman çooooook hoş görünüyor. Ama sanki bu McQueen hiç onluk değil, ona gitmemiş.
    Marion Cottilard rüküş. Bir kere o elbise hiç olmamış. O ayakkabılar hele NO NO NO! Raf ne yaptın ya? :(
    Taylor Swift'in Donna Karan'ını beğenemedim. Ama fena görünmüyor.
    JLo hoş olmasına hoş da hep aynı. Hele şu tül üstüne işlemeli elbiselerinden çok sıkıldım artık.
    Jennifer Lawrence'da da bir Dior ve yine olmamış olamamış. Raf sen Dior'umuza ne yaptın ya? Galliano varken Dior gördük mü hepimizin dibi düşerdi şimdi ise?!
    Zoey Deschanel'i beğendim ben. İnci kolye kullanması da ayrı bir zariflik ayrı bir tatlılık katmış bence.
    Megan Fox şık da, dahası yok.
    Heidi Klum'un elbisesi çirkin zaten bir kere.
    Rosie Huntington Whiteley Saint Lauren'iyle -Hala alışamadım şu isme de neyse- çok hoş olmuş. Ama çok bir de ahım şahım bir olay yok.

    Devam edicek :)

    YanıtlaSil
  21. Rachel Weisz'in LV'ı bildiğimiz çirkin. O ayakkabılar ve Jimmy Choo Candy Cltuch tek başına güzel olsa da saçmalıkta, uyumsuzlukta tavan yapmış.
    Salma Hayek sanki komik görünüyor?! Guccisi de güzelmiş ama...
    Jennifer Garner'ın memitolar, saçlar, küpeler, ayakkabılar güzelim Vivienne Westwood'u öldürmüş!
    Sienna Miller?! Güzelim Erdem'im?! HAYIR OLAMAZ.
    Nicole Richie demode. Bottega'sının ssaçakları da ne öyle?
    O DKaran Devra Messing'e bir elli kilo daha eklemiş. Bilezikler sanat eseri resmen ama.
    Julianne Hough öyle çok kötü değil bence ama kesinlikkle hoş da değil.
    Halle Berry öööğğğkkk iğrenç. Han'fendi kendilerini 90larda sanıyor herhalde? Aloo 2013'deyiz!
    -
    En beğendiğim on kişi sırası ile bunlar;
    1. Anne Hathaway (Kesinlikle ❤)
    2. Julianne Moore
    3. Amanda Seyfried
    4. Lucy Liu
    5. Amy Adams
    6. Jessica Chastain
    7. Kate Hudson
    8. Zoey Deschanel
    9. Nicole Kidman
    10. Rosie Huntington Whiteley
    -
    Ayrıca yorumlarda Michelle Dockery'den bahsedilmiş. Bence de Alexander Vauthier elbisesi ile çok hoştu :)
    -
    İlk yorumumu kaybetmiş olsam da işte ikincisini yazdım. Ama ilki kadar iyi olmadı daha aceleye geldi malesef. Bu sefer başarılı olucağıma inanıyor garanti için bir kopyalıyıp yayınlıyorum :)

    YanıtlaSil
  22. dün gece sabaha kadar oturup hem kırmızı halı hem de töreni izleyenlerden biriydim :) benim favorilerim sırasıyla
    1) miranda kerr (kusursuz göründüğü için)
    2) kate hudson (saçlarını toplayıp yakanın güzelliğini ortaya çıkarsaymış zirve onundu)
    3) naomi watts (arkadaki anlamsız kuyruk olmasaymış ve boyundaki oyuk kısım birazcık daha derin
    olsaymış süper olurmuş ama renge bittim :)
    gecenin mansiyon ödülü de lucy liu'ya gidiyor benden :)

    YanıtlaSil
  23. Miranda kerr insan mı? Melek mı? Fotograflara bakmaktan kendimi alamadım. Tüm resimleri inceledim ama hiçbiri aklımda kalmadı. SadeCe miranda var. Kadın bu gece çatır çatır çatlamasa bari ;) cok çarpıcı olmuş.
    Jessica alba da muhteşem. Elbisenin rengi tenine müthiş yakışmış.
    Anne h. cok sakil bir görüntüde. Bir erkek cocuğuna benzemiş. Zayifladikca eşek gözleri kocaman ağzı ve kocaman dişleri iyice ortaya çıkmış. Hiç beğenmedim.

    Merve

    YanıtlaSil
  24. Pelin eline sağlım harika bir yazı her zaman ki gibi. ancak miranda kerin kıyafeti charlize theron dior elbisesinin aynısı bunu nasıl yapabilmiş anlamıyorum. bizde olsa çakma diye bağırırz. erdem elbise de louis vuitton un elbiselerinden olmuş?

    YanıtlaSil
  25. Bende en çok J.Lo'i beğendim. Ama sana konuyla alakası olmayan birşey soracağım. Ben seni ıns.da takip etmekten çok ama çok keyif alan biriyim. Her sabah kalkar kalmaz hemen o güzel ayakkabılara bakıyorum ve artık uzaktan bakmak yetmiyor,yorum da yapmak istiyorum. Ama telefonum bozuldu ve serviste olacak uzun süre. Acaba bu süre içinde seni normal diz üstü bilgisayardan takip edebilir miyim? Fotograf falan koyamasam da sana yorum yapıp,resimlerini görüp,seni takip edebilir miyim? Bu işlerden hiç anlamadığım için sana soruyorum. Lütfen cevap ver peliiin!!! Çünkü seni takip edip,sana yazmak benim için çook önemli. Cevabını sabırsızlıkla bekliyorum:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. selam :) tabiki de takip edebilirsin. www.instagram.com/modavesosyete sayfasına bilgisayarından girip koyduğum yeni görselleri de görebilirsin yorum da bırakabilirsin :)yorumlarını heyecanla bekliyorum sevgili adsız sevgiler :)

      Sil
  26. favorim Jessica Alba, Amy Adams ve Kate Hudson oldu.
    Jessica Alba'nın o inanılmaz tenini her gördüğümde hasedimden çatır çatır çatlıyorum. Bir insan her şeyi nasıl da böyle güzel yakıştırır.
    Amy Adams Marchesa aşığı olduğum için torpillim olmuş olabilir. Kendisi de çok güzel fakat bu tonlardaki elbiseleri ben kesinlikle esmerlere yakıştırıyorum. Jessica Alba şahane görünürdü mesela.
    Kate Hudson'ın Alexander Mcqueen'i kusursuz güzellikte.
    Ben bir de Helen Mirren'ı beğenmiştim. Yaşına göre fiziği de elbisesinin duruşu da çok hoş görünüyordu.
    Miranda Kerr'i unutmuşum. Yırtmacını biraz fazla bulsam da o gece orada o elbiseyi ondan daha iyi taşıyabilecek birini düşünemiyorum.
    Ve Jessica Alba'nın kolyesi! *swoon*

    YanıtlaSil
  27. miranda kerr diyorum.. Olay diyorum, fevkaladenin fevkinde diyorum..

    YanıtlaSil
  28. Miranda Kerr in cantasi olmamis.Olmasinmis zaten.Herseyi de mukemmel olmasinmis.Bu da olmayiversinmis.
    Ns

    YanıtlaSil
  29. Hepsini tek tek okudum genel anlamda aynı düşünmüşüz :) Anne Hathaway konusunda anlaşamamışız :)) Ben gereksiz sadelikte buldum kendisini. Jessica'nın ve Miranda'nın portföylerini sevemedim. Kırmızı halıda olmamasına rağmen Miranda gecenin en afet ismi kesinlikle! Jessica Chastain'in elbisesinde bencede bir tuhaflık var ama çıkaramadım açıkçası :) Ona rağmen insanı kendine çeken havası var resmen. Jennifer Garner elbisesine bayıldım! Ben o sırada yazmaya çalışırken kırmızı halıyı izledim :)) Sen o linki yolladıktan sonra o baş kaldıran memeleri görünce şok oldum :) Töbeyarebbim :))

    YanıtlaSil
  30. Miranda insan değil bence elf :)Ne kadar gösterişli, şahane elbisel yaa. insan imreniyor.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Herhangi bir hakaret ve küfür içeren hiçbir yorum yayınlanmayacaktır.

Düşüncelerinizi ve eleştirilerinizi benimle paylaşmanızdan mutluluk duyarım.