MBFWI 2013 - Davetliler 1.Gün

Uzuuun bir aradan sonra tekrar merhaba :) Ara sonrası dönüş sizlerin en sevdiği başlıkla oluyor. Arka planda İstanbul Moda haftası pardon Mercedes-Benz Fashion Week Istanbul ön planda ise bizlerin her zaman bikbik etmekten büyük keyif duyduğumuz davetliler, ne giydikleri ve nasıl göründükleri :) İşin defile, kimlerin tasarımlarını beğendiğim ve beğenmediğim kısmına haftanın bitiminde değineceğim.


Açılışı Etel Baler ile yapıyoruz. Üstünde nefis bir MyBestFriends tulum elinde ise DVF 'in limited edition çantasını görüyorsunuz. Saçların rengi ve formu harika. Her zamanki rahat ve sıcak duruşuyla Etel Baler ilk günün en şıklarından. 


Diane Şahenk baştan aşağı siyahlar içinde ama o kadar klas bir şekilde taşımış ki hayran kaldım. 


Berrak Barut aynı Diane Şahenk gibi klasik ve dingin bir şıklık içinde.


Bilgün Dereli 'de sakin takılanlardan. 



Bu gibi etkinliklerde gözüm gönlüm farklılık değişiklik orjinallik hatta aykırılık arıyor. O yüzden Ceylan Çapa 'yı görmek iyi oldu. İyi oldu ama avizemidir nedir ne olduğunu tam anlayamadığım bluzuyla bir kilo limon yemişim gibi bir tat oluştu dilimde. Farklılık açısından geçer not ama yakışma ve taşıma açısından kendisine eksi puan veriyorum. Halbuki ilk gün çok renkli bir kıyafeti vardı keşke onun görseli gelseymiş. İçim karardı yine. Gençlere siyah renk yasaklansa nasıl sevinirim anlatamam :)


Deniz Berdan cephesinde asıl modacı olan kızı ama anne o kadar çok ortada ki kızcağız mezun olsa da bu anneyle kendisini gösterebilmesi çok zor. Kendi tasarımı elbisesiyle tam moda haftasının ruhunu yakalamış ve hoş görünüyor orası ayrı :)



Eda Taşpınar Zeynep Tosun kıyafetiyle Haçlı seferine katılacak gibi. Saçları toplamış nefis görünüyor. Mümkünse hiç açık bırakmasın zaten. Makyajı ise olağanüstü görünüyor. Her şey iyi güzel görünüyor görünmesine ama geçenlerde attığım tivite burdan da değinmezsem çatlarım patlarım. Çakma, taklit kıyafetleriyle hatta artık herkesin her şeyi sosyal medyada rahatlıkla dile getirdiği dönemler olmadan evvel hepsine kendi tasarımım diyebilecek kadar insanları uyuttuğunu sanan, Chanel gibi büyük bir markayı bile çakmacılığıyla ayağa kaldıran birinin Vogue 'da Bugün ne Giydim demesi etik olarak büyük skandaldır !! Anna Wintour bunu bilse inanın tüm Vogue Türkiye künyesini çiğ çiğ yer. Bunu bilir bunu derim gerisini size bırakırım. 


Hadise kaliteli olmak için çok uğraşmış ama giydiği ne pantolon ne de gömlek bir arada olmamış. Saçlarını da  sevmedim. Chanel 2.55 'ini de. Hiçbir şeyi beğenmedim yahu zorlamı :)


Şimdi doğruya doğru. Hakan Akkaya tarz mıdır evet tarzdır. Kendine has bir stili vardır ve çoğu zaman severim de yakıştırırım da. Lakin göğüs kıllarıyla sakalının birleştiğini göremezsem bu dünyadan gözüm açık gider ona göre :)))


Hatice Aslan 'a yaşına göre hala taşşşsın harikasın dedikçe kadıncağız çocuklar gibi poz vermeye başladı. Suçlu elbette bizleriz !


İndhria Taşpınar 'ı beğendim. Halter yaka body'si ve pantolonuyla Avrupai bir fashion week tarzı sunmuş. 


Genel olarak Selin Demiratar 'ı beğendim. Özellikle ceketinin rengi ve kupu çok hoş ve yakışmış. Ama aynı şeyi jean pantolonu için söyleyemem :(


Serra Türker kendisine çok yakışan bir kalem etek ve altına müthiş güzellikteki stilettoları giyerek klas bir şıklık sergilemiş.



Ayşe Kucuroğlu trençkot akımına ayak uydurmuş. Ayakkabısı güzel, Burberry olduğunu tahmin ettiğim çantası hoş bir parça. Lakin hala yüzünü hayalet gibi beyaz gösteren makyajdan vazgeçmemesi pek fena :(


Özlem Alıcı kim bilmiyorum ama fiziğine ve pantolonun üstünde duruşuna bayıldım. Lakin o pantolona öylesine klasik model bir ayakkabı giyilmez aksine bootie 'nin en delisi en manyağı rahatlıkla seçilip giyilirdi ve benim de ağzımın sularını akıtırdı. Birşeyler denenmek istenmiş ama Prada çantayla sonlanmış yazık olmuş.



Arkadaşlar bu bir milattır. Yazarın kendisi Pelin bile bunu yazdığına inanamıyor ama beni biliyorsunuz objektiflikte en sevdiğimin bile gözünün yaşına bakmam. Ivana Sert harika görünmüyor mu ? Deli dolu, uçuk ama kendisine yakışan üstelik duruşu ve havasıyla taşımayı da becermiş bir Ivana Sert var karşımda. Şoklar içerisindeyim !! Şapkaya benzer nesne bile güzel duruyor. Stilettolar en güzel seçim olmuş. Makyajı kusursuz güzellikte. Bir moda haftasının ön sırasına yakışan bir görüntü içinde. E daha ne diyim çok beğendim işte :)


İpek Ayaydın nasıl güzel zayıfladı koca bir bravo !! Hatta daha zayıflamasın böyle çok hoş görünüyor. E tabi her zayıflamayı başaran kadının yaşadığı mutlulukla seçimleri de dikkat çekici olmaya başladı. Yaşına uygun çok hoş omuzları dantel beyaz bir gömlek ve siyah pantolon giymiş. Chanel Boy model çantası ve Valentino ayakkabılarıyla da en klas trendlerin takipçisi olduğunu göstermeyi başarmış. 

Bugünlük bu kadar yarına devam :)


Yorumlar

  1. Serra Türker'e bayılıyorum. Güzel çantalarının da müdavimiyim. Şeker gibi çantalar yapıyor. Tıpkı kendisi gibi mütevazı şıklığına da bayıldım.

    YanıtlaSil
  2. Bu guzel yaziniz,ve dusunceleriniz icin cok tesekkur ederim, yazilarini zevkle okuyorum. IPEK AYAYDIN

    YanıtlaSil
  3. Pelinim hoşgeldin,

    Uzun aranın dönüş postu muhteşem olmuş. Etel baler'le başlamak istiyorum. Dün insta fotolarında kendisini bu kıyafetle görmüş ve çook beğenmiştim. Tulumun duruşu, seçtiği kemer, saç rengi, modeli fevkalade. Çok ama çok beğendim hatta sanırım ben bu post2ta da en çok Etel hn.ı beğendim.

    Kusura bakma pelin ama seninle ne Diane Şahenk ne de Berrak barut konusund ahemfikir değilim. Diane Ş.in ceketini çok beğendim ancak o pantolonun kesimini, modelini ve kendisinde duruşunu beğenmedim. ön kısımdaki potluk da cabası ve ayakkabakı seçimini de beğenmedim.

    Eda Taşpınar'a bu kıyafeti hiç yakıştıramadım. Bence Eda bu kıyafeti taşıyamamış , yok yani olmamış. Beğenmedim. Selin demiratar'ı da hiç beğenmedim. bence o ceket ona olmamış jean seçimi de fena, çok fena.

    Ayşe Kucuroğlu bence bu kadar kalın platformlu pabuç giymesin. Trençkotla işte güzel görünmüş görünmesine de çok da oooww, wooowwww diyeceğim bir görüntü yok açıkçası ve eğer o makyajı bilerek ve isteyerek hala kendisi öyle kireç gibi yapıyorsa lütfen artık vazgeçsin ya da ona bu makyaj sana çok yakışıyor vazgeçme diyen birileri varsa bence o kişilerle hemen arkadaşlığını kessin. Natürel, doğal makyaja dönsün.

    Özlem Alıcı'nın hakkatten o pabuçlar o kıyafeti mahvetmiş, bitirmiş.Hiç olmamış hiç.

    İpek ayaydın'ın çantası sevilmeyecek gibi değil. Valentino ayakkabılar güzel olmasına çok güzel ama bu kadar mı herkes de olur. Bıktık görmekten.Ama genel olarak İpek Ayaydın'ı beğendim.

    serra Türker'in siyah bluzu bir tuhaf durmuş. Emanet gibi. Pelin, nasıl beğendin şaşırdım doğrusu. Paris seyahatin snei melek yapmış yine :)

    Hatice Aslan kendinden 19 yaş küçük sevgilisi olunca napsın bir de dediğin gibi milletten gazı alınca tabii böyle pozlar verir. Ama ben kendisini beğenirim orası ayrı.

    Son olarak Ivana bana ne çok güzel göründü ne de kötü göründü. Sadece bana biraz fazla çıplak geldi. Göğüslerinde straples kesimden hafif pırtlamasını hiç sevmedim.

    Parmaklarına, beynine sağlık Pelincim. Teşekkür ederiz.Devamını bekleriz:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Snowwhite14 Mart, 2013

      Ayse Kucuroglu'nu makyajsiz cok gordum, bin kat guzel, dogru soyluyorsunuz, bu Kabuki! Makyaji cok fena, boyun yuzden daha koyu!

      Sil
  4. Pelin hanım, bizi bu kadar sizsiz bırakmayın, gözümüz blogta kaldı :) Ben Etel Baler'in tulumunun paça boyu, duruşu ve ayakkabı ile kombinini beğenmedim. Ceylan Çapa'nın üzerindeki bluzu bence değişiklik adına bile kabul edilemez, bana evde oturup arkadaşlarıyla eski küpelerinin üstüne boncuk takıp gelişi güzel bluza dikmişler gibi geldi, çok acemi bir görüntüsü var. En şıkım ve tek şıkım Serra Türker. Ayşe Kucuroğlu'nun da trençkotunun içinde farklı, kendisine özgü güzel bir şeyler olduğunu tahmin ediyorum. Gerisi ülke dışı FW'lerle kıyaslandığında, daha ne fırın ekmekler yenmesi gerektiğini gösteriyor. Kusura bakmasınlar ama olmamış, durmamış, yapamamışlar :)

    YanıtlaSil
  5. Pelin'cim hoşgeldin şükür kavuşturana demek istiyorum :) Bence defilenin en orjinali Deniz Berdan'ın elbisesinin uzayan boyu.. Süper minilerle görmeye alıştığımız Deniz Berdan çok büyük bir değişiklik yapmış o da sana hoşgeldin demek istedi heralde :)) Saçlar da kısalmış.. İpek Ayaydın çok başarılı kesinlikle.. Taşpınar'ları beğendim.. İvana Sert'de bildiğimiz İvana :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Snowwhite14 Mart, 2013

      Deniz Berdan'in diz kapaklarini ortmesi gercekten tarihi bir olay, kaynaklardan kurtulmasi da cok iyi...Yine de bu cok yaraticiyim havasinda ilkokulda cocuklarinin faaliyet derslerinde yaptiklarina benzeyen elbiseleri korkunc buluyorum.

      Sil
  6. Favorilerim
    1.Ethel Baler /tulumu ayakkabilari Chanel vintaj kemeri ayri sik (defilde gordum kendisini ,bir insanin gozunden iyilik mi fiskirir.Kemerini sordum ,hemen cevap verdi)
    2.Ayse Kucuroglu /(cocuguyla cok tatliydi)
    Ben Ceylan Capa'yi baska bir kiyafetle gordum,karistiriyor muyum acaba?

    Selin Aslan

    YanıtlaSil
  7. Hadise çok sönük kalmış gerçekten.
    Fotoğraflarla içeriğin zenginleştirildiği güzel bir post olmuş.
    http://thefashionon.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  8. Etel Baler harikulade, muhteşem, çok beğendim!

    YanıtlaSil
  9. Etel Baler'in ayakkabilarini bu kombinle hic begenmedim, ne alaka? Tulumun boyu da iyi degil bence.
    Bir baska yanlis paca boyu Sahenk'te var, o kesime bu boy olmamis bence, giderek acilan bir pacayi kisa kesmis gibi duruyor.
    Eda Taspinar'in etek/pantolon kombinini cok yakistirdim. Emma watson ilk giydiginde cok kotu gelmisti, simdi gene baktim, hala kotu. bu tarz gomlekimsi etek ile daha iyi oluyor.
    geri kalan herkes olaysiz.

    YanıtlaSil
  10. Pelin her gun blogunu kontrol ediyodum post var mi diye
    Okudum rahatladim
    Ben ne yazik ki hicbirini begenmedim

    Ancak bugun ne giysem le alakali soylediklerine katiliyorum %100000
    Sevgilerrrrr

    YanıtlaSil
  11. İpek ayaydının giydiği gömlek Fabrika 2013 koleksiyonundan belirtmek istedim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ipekyol 2013 yazdan http://www.ipekyol.com.tr/bluz/omuzlari-dantel-islemeli-bluz_738_20368

      Sil
  12. Etel Baler'in canta ve kemerini cok sevdim.Tulumun da genel havası hos ama pacaların durumunu begenmedim.My best friends tasarımlarını begeniyor ve yakından takip ediyordum.Takii ne zaman,Dion Lee tasarımı mini zarf etegin-ozellikle Christine Centenera'nın sık giydiği-bire bir taklidini yaptılar,benim icin o gun bittiler.Esinlenmek bir yere kadar ama taklite gerek duyuluyorsa tasarım isine girilmemesi gerek.
    Eda Taspınar,Indhria,Deniz Berdan ve Ivana Sert'i cok begendim.
    Bence unluysen ve fw izlemeye gidiyorsan goruntu bu olmalidir...

    www.nesliyildirim.com

    YanıtlaSil
  13. ben hiç kimseyi şık bulmadım, etel baler'in sempatikliğine evet ama sanırım cehaletimden kıyafetinde de öyle çok harika bir durum göremedim. ayakkabıları da o tulumun altına yakıştırmadım açıkçası. bahar geliyor bizim sosyete siyahlara bürünmüş. bu da bir tür kolaycılık sanırım. bence bu postun en şıkı hakan akkaya :)

    YanıtlaSil
  14. Çok özür dileyerek İpek ayaydının giydiği gömelk tabiki 2013 İpekyol koleksiyonundan:)

    YanıtlaSil
  15. Ivana Sert- sorry but noooooo. Yüzü yaşlı bu kadının böyle uçuk tarzla komik duruyor.
    En iyi Etel Baler.
    Eda Taşpınar'ın kıyafeti nedirrrrrr?????
    Indhra gözümü yoruyor kusura bakmasın.
    Valla ben beğendim Hadiseyi.
    Ama Etel Baler gerçekten rahat, şık ve modern görünüyor. Gooooood!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Snowwhite14 Mart, 2013

      Indira'nin ayakkabilarindan firlayan ayaklarina ne demeli?

      Sil
    2. sen de baştaan başa yanlışsın. kusura bakmayasın ! Baaad !

      Sil
  16. Etel Baler çok hoş! DvF clutchı çok yakışıyor ama ben ayakkabılardan hoşlanamadım maalesef ki ;(
    Berrak Barut ve Diane Şahenk'in pek bir numarası yok.
    Ceylan Çapa'nın Chanel Clutch'ı hoşmuş sadece.
    Eda Taşpınar konusuna katılıyorum! O Balmain çakmasını da kullandı bugün ne giydimde ya!! Israrla Vogue tr'ı almaya devam ediyorum ama bıraktıracaklar bana. Hayır elalem de bizi iyice stil yoksunu bir millet sanır, dikkat çekmesi için her türlü takla atılıyor. Cidden yüksek modayı global alanda en büyük sektörlerden biri yapan Wintour kalpten giderdi! Allahtan her sabah tenisini oynuyor da, sağlıklı yani. Sinirlendim yine.
    Hadise hayır.
    Ben Ayşe Kucuroğlunu çooook beğendim! Çok tatlı olmuş bence. İşte bu çantaları kullanıcaksan böyle kullanıcaksın o metalik trenchler saçma ayakkabılar ile her şeyin içine edenlere sinir oluyorum. Çanta zaten vurucu. Beni makyajı da irite etmedi bu sefer...
    Ivana Sert gerçekten iyi görünüyor :O Hele o girl with a pearl çok tatlı olmuş. Ayakkabı seçimi çok iyi. Sadece o türban olmamış.
    İpek Ayaydın'ın gömleğini beğenmedim ama Boy'unun sarısı ve Valentinoları ile gönlümü yine de fethetti :)

    YanıtlaSil
  17. Hadise'nin saçlarına son zamanlarda bir şeyler oldu, yandı mı ne olduysa çok kötü, rengi de, duruşu da.. :( Bunun dışında Hatice Aslan'ı oldum olası antipatik buldum, sebebini bilmiyorum, kadına gülümsemek yakışmıyor, ondan olabilir, ifadesini sevmiyorum. Deniz Berdan dünya tatlısıdır, niye öyle dedin anlamadım, insanın Deniz Berdan gibi bir annesi olması her yönden harika bence.. Bunun yanında, İpek Ayaydın gerçekten hoşuma gitti, oldukça zayıflamış ve kombini sade şık.. Bunlar dışında bütün yorumlarına sonuna kadar katılıyorum, çok detaylı ve güzel bir yazı olmuş, eline sağlık, öpüyorum :)

    http://lunaparkqueen.blogspot.com

    YanıtlaSil
  18. Hadisenin uzerindeki her parca sonradan olunca olmuyooooor durmuyor diye bagiriyor eminimki cantasinin rengi disinda o parcalari baska birinin uzerinde gorsek begenebilirdik.
    Diana Sahenk sade ama cok klas duruyor bence,
    Hayatimd ilk defa Deniz Berdani begendim sanirim en orjinal sik o olmus dedigin gibi bir moda eventine en yakisir.Ayrica yuzunede bi guzellik gelmis sanki.
    Eda Taspinara kocaman bir hayiiiiiir demek istiyorum
    Ipek ayayadin evet hos olmus kesinlikle kotu degil ama sik veya carpicida degil duz bir jean ve gomlegi en trend en pahali parcalarla tamamlamak hicte zor degil parasi olan her insanin kolayca yapabilicegi birsey daha ozel birseylerde giyebilirdi ama tabi vucut tipinede uydurmaya calismis olabilir yinede iyi zayiflamis tebrikler
    Hatice Aslan ne yapicagini sasirmis
    Selin Demiratar cok cok cok kotu bence jeanin ve clutchin cirkinliginden ceketi dikkatimi bile cekmedi jeanin kesimin gectim o ceketi oldurmek icin ozenle secmis jeanin tonunu, ayrica clutchda nooo demek istiyorum

    YanıtlaSil
  19. Snowwhite14 Mart, 2013

    Yorumlarini giderek daha yaratici oluyor, cok guluyorum, bence fazla kibarsin bazen...Eda Taspinar bence artik ne yapacagini sasirmis, vucudunun avantajindan yararlanan it girl seviyesinden aykiri fashionista ya gecis yapmaya calisiyor ve berbat gorunuyor, bunu yutturmaya calismasi daha da komik, stil sahibi olmak ve ilgi cekmek icin hilkat garibesi elbiseler giymek apayri seyler...Bu kadar resmin icinde Evet olmus denecek kimse yok, sadece idare edecek Birkac isim var, gerisi ciddi anlamda rukus...Ivana Sert gibi yil in 364 gunu, aslanbas fonu ve Rus isi kiyafetleriyle gezip bir gun deneysel birsey yapmak inandirici oluyormu, stili olan her gun ayni stildedir! O gun Fashion Week diye musamereye hazirlanir gibi ortaya cikmaz yaniliyormuyum? Basin bu isimlere paye vermese onlarin rukus rukus dolanip ustune para kazanmalari da mumkun olmaz, maalesef bunun ayrimini yapacak pek kimse yok.

    YanıtlaSil
  20. ivana sert'in elbisesinde hafif bir deniz berdan esintisi hissettim ama elbise nereden merak ettim..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Snowwhite14 Mart, 2013

      Elisi dersinde yapmis, Vermeer Su anda mezarinda Ters donuyor!!

      Sil
  21. Peliiiinnnnn özlettin kendini :)) Bu guzel post için tesekkurler. Etel Baler'i her nekadar tanımasam da içinin guzelligi yuzune yansımıs. O kadar guzel bir enerjisi var. O yuzden ne giyse begeniyorum. Bu arada etek altına pantolon olayındanda nefret diyorum o ne oyle yaaaa ... Eda tTaspınar ile ilgili soyledigin her seye katılıyorum. Zaten ay basında baktım kim var diye o kadar.
    Ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  22. Ipek Ayaydin'in kiyafetinde hic bi ozellik goremiyorum, herkeste olan canta, ayakkabi.

    YanıtlaSil
  23. bir tek Ayşe Kucuroğlu'nu beğendim gerçek anlamda,bir de diane şahenk dediğin gibi çok klas duruyor.
    ceylan çapa yaşına ve fiziğine göre çok kötü giyiniyor yazık ya.
    hadise yorumuna katlıyorum hiçbir şekilde hiçbirşeyi sevemedim.
    söylemeden geçemiyeceğim eda taşpınar ne yapmış kendine öyle o nasıl bir kargaşa o nasıl bir haliymiş sustum kaldım vallahi.
    ivana sert... ıııııı cık

    YanıtlaSil
  24. Herkes siyahlar içinde ama çoğu çok güzel görünüyor. Ben de Ivana'nın duruşunu ve elbisesini çok beğendim..tarzına da çok yakışmış!
    Pelin'cim izninle burdan kendi blogumun mini bir reklamını yapmak istiyorum:) Son yazımda Louis Vuitton gibi markaların artık neden logo kullanmak istemediklerini yazdım İngilizce bir makalenin çevirisiyle anlattım.. Çok keyifli oldu, lütfen sen de oku:) Önceki postumda da ileride devamı gelicek olan fashion history serimizin ilki Yves Saint Laurent var!! Onun için de şöyle alayım.. İlgin ve desteğin için çok teşekkürler!

    "Logo Yorgunluğu": http://followtheheelsatnight.blogspot.com/2013/03/logo-yorgunlugu-had-safhada.html

    "Yves Saint Laurent": http://followtheheelsatnight.blogspot.com/2013/03/yves-saint-laurent.html

    YanıtlaSil
  25. Pelincim hoş geldin dönüşünle bizi mutlu ettin :))
    Etel Baler'e tulumu çok yakışmış mybestfriends zaten ne yaparsa çok güzel yapıyor mybestfriends'den aldığım tüm ürünler gerek dikiş kalitesi gerekse kumaş kalitesi bakımından çok iyi ve gerçektende zamansız parçalar.
    Diana Şahenk elit bir şıklık içinde.
    Ceylan Çapa bir türlü olamıyor.
    Deniz Berdan çok hoş.
    Hadise çok tatlı bir kız ama olmamış.
    Hatica Aslan'ın ne yaptığını anlayamadım :)
    Ayşe Kucuroğlu her zamanki gibi çok şirin ayakkabılarını beğendim.
    Ivana Sert ile ilgili tüm düşüncelerine katılıyorum kendisini ilk defa bu kadar beğendim
    Serra Türker'i ben beğenemedim bir olmamışlık var üstünde.
    Ayrıca izleyebildiğim kadarıyla Türk modacılarımız gerçekten çok güzel işler yapıyorlar biz tüketicilerde yabancı hayranlığımızı bırakıp kendi modacılarımızı desteklesek çok farklı yerlerde olacağız.

    gülnihan

    YanıtlaSil
  26. Snowwhite14 Mart, 2013

    Hakan Akkaya hakkinda birsey soylemeden gecemiyorum, tarzi ne anlayamadim, Istanbul'daki butun kuaforler boyle giyiniyor. Programini bir kez gordum, hicbir moda bilgisi yok, kulaktan dolma tavsiyeler veriyor, defilesinde ne yaptigini gercekten merak ediyorum. O, Ivana S. ve Ozge Ulusoy basimiza moda elestirmeni oluyorsa dunya tersine donmus demektir...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hakan Akkaya'yi tv de gormeye dayanamiyorum bile, dunyanin en iyi tasarimcisi olsa kac yazar

      Sil
  27. Ceylan Capa bence stil konusunda yardim almayi dusunsun, cunku cok bariz ortada ki kendisi bu konuda basarisiz.

    YanıtlaSil
  28. etel bayer neden bu kadar güzel ve şık ?diana şahenk neden bu kadar suratsız ve pantolunu bir o kadar da pot?ceylan çapa güzel ama stil sahibi olmayı ne zaman ögrenicek?deniz berdan bu yırtma yapıştırma tarzı elbiselerinden ne zaman vazgeçicek ?eda taşpınara o elbise gerçekten yakışmışmı? (ama sevindim bizim iklime dönmüş love eda) hadise ne zaman o saçlarıyla ve giydiği kıyafetlerle stil sahbi olup moda yaratacak?(çok zor bir durum) :) hakan akkaya o kıllı böğrünü ne zaman kapatacak?hatice arslan gerçekten şımarık ve giyim konusunda zevsizmi?İndriyana eda ile yarış halindemi? selin demiratar bence acil moda doktoruna mı danışmalı?o güzelim ayşe kurucuoğlu o beyaz yüzünü ne zaman kendi ten rengine dönüştürecek?ivana sert gerçekten türkiyede modacımı?ipek ayaydın gerçekten spor merkezindemi uyumuş:)?_______ben böyle konuşmayı nerden öğrendimm :) love you pellinimmm

    YanıtlaSil
  29. Etel Baler yağlı formda, bozuk kestane rengi saçları ve beslenme çantasıyla harika olmuş haklısınız.
    Ceylan Çapa'nı güzel yüzü ve sevimliliği, Diana Şahenk'in hoşluğu ve asaleti de bence bu etkinliin en çarpıcı güzellikleri olmuş

    YanıtlaSil
  30. her şey ortalama gözüküyor. ya çok sıradan ya olmamış. Ivana Sert'in yanındaki oğlu olsa gerek. bir çocuk için ne kadar eğlenceli, yaşına uygun bir aktivite seçimi olmuş.

    YanıtlaSil
  31. Arzu Sabancı'nın üzerindeki Belstaff ceket gerçekten cuk diye üzerine oturmuş.2013 belstaff erkek koleksiyonunda yer alan bir parça aynı zamanda unisex zannedersem.Bu ikonik markanın sitesinde ve katalogunda erkek manken üzerinde bu güzel ceketi görebilirsiniz.Ceket her ne kadar maskülen bir duruş sergilese de kıyafetiyle bir bütünlük arz ediyor.Yakıştırabilmek ve Taşıyabilmek hiç şüphesiz ki bu olsa gerek.
    http://thefashionon.blogspot.com

    YanıtlaSil
  32. Eda t. Yorumuna cok guldum.Diane sahenk en guzeli !

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Herhangi bir hakaret ve küfür içeren hiçbir yorum yayınlanmayacaktır.

Düşüncelerinizi ve eleştirilerinizi benimle paylaşmanızdan mutluluk duyarım.