MBFWI 2013 - Davetliler 4. Gün

Bugünkü postuma çiftlerle başlıyorum.



Kenan Doğulu 'nun Beren Saat 'ten daha süslü olmasını napacaz bilmiyorum :) Hatta o kadar süslü ve bakımlı ki Beren Saat bu kıyafetiyle yanında ablası gibi görünüyor. 



Özge Özpirinçci ve Engin Altan Düzyatan. Özge Özpirinçci 'nin kırmızı elbisesi çok yakışmış güzel taşımış. Ayakkabısının formu da rengi de ideal. Birçok okuyucumun Özge 'nin saçlarıyla problemi var ama ben kendisine yakıştırıyorum. Lakin o elbisenin üstüne giydiği manto nedir Allah aşkına çok mu aramış acaba ? Facia ! Engin Altan Düzyatan için ise sadece temiz ve şık görünüyor diyebilirim. Bundan ötesi yok.


Bir diğer çiftimiz ise Emre Altuğ ve Çağla Şikel. Emre Altuğ tarz olmak yerine komik olmuş. Fena. Ama cidden fena. Çağla Şikel ise ayrı bir hoş ve güzel görünüyor.



Reyhan Çiftçi yine makyajı olabildiğince abartmış iyi görünmüyor. Elbisesini beğenmedim ve yakıştıramadım. Görünümünde duruşu bile dahil her şey abartılı. 


Biyonik kadınlar statüsünde ki Ebru Şallı 'nın Heidi yanaklarına bakmaktan kıyafetini inceleyemiyorum :) Kendisini her konuda tavsiyeler verecek konumda gören birinin bu şekilde bir makyaj yapması trajikomik olsa gerek !

Emel Acar 'ın pırıltılı elbisesinin kumaşına kalitesine bayıldım. İncecik vücut hatlarına da çok yakışmış. Ama ne yazık ki son dokunuşlarda çuvallamış. Mesela o bootie midir stiletto mudur ne olduğunu anlayamadım ayakkabılarla elbisenin harikülade havasını baltalamış yazık etmiş. 


Bir önceki elbisesi çok daha güzel olmasına rağmen jean pantolonlu spor kombini içinde daha bir hoş görünüyor. Genç, dinamik ve ışıl ışıl.


Gözde Sarar ve Sencer Can daha geçtiğimiz günlerde evlenen taptaze bir çift. Kıyafetleri ve görünümleri itibariyle çok hoş bir çift.


Instagram hesabımda beğendiklerimin görsellerini hemen paylaşıyorum. Orda da dediğim gibi bu moda haftasında giyimini kuşamını en beğendiklerimin arasında Ivana Sert 'in olması benim adıma en büyük süprizdir. Eskisi gibi abuk sabuk poz vermeleri de olmayınca eleştirecek hiçbir şey bulamamanın ızdırabı içindeyim dostlarım :) Bu sefer de üstünde BCBG Max Azria 'dan nefisss bir ceket giymiş ve harika taşımış. Çizmeleri Alexander Wang gibi görünse de büyük ihtimalle benzerleri çünkü bu modelin platform tabanlısı yok. Gözlükleri özel tasarım Bologna Indipendent. 



Özlem Yıldız 'ın başroldeki ceketiyle oluşturduğu kombini hoş üstünde gayet güzel duruyor. Lakin o bir gıdım bile değişmeyen makyajı o kadar sıkıcı ki coşamıyorum mutlu olamıyorum. 


Pınar Altuğ makyajı da dahil baştan aşağı gayet hoş görünüyor. Buna rağmen yine de heyecanlandırmayan stil anlamında sıfır malzemesiz bir görüntü.


Cengiz Abazoğlu marka elbise birine ancak bu kadar yakışabilir. Pınar Tezcan zarafetten yıkılıyor !! Makyajı, saçı, duruşu ve havasıyla dört dörtlük muhteşemmm görünüyor !!



Deniz Akkaya 'nın adeta ruhu çekilmiş ya da defileye gelmeden birine pata küte girişmiş. Yüzünün ifadesi aklıma sadece bunları getirdi. Bir de şiddetle böyle bir elbiseyle o ayakkabılar ne alaka demek istiyorum. Elbisesi yakışmış ama o kadar gerisi yok.


Etel Baler iki yanı tül yırtmaçlı etek ya da elbisesi üstüne giydiği deri ceketi ve kutu clutchı ile kusursuz bir şıklık içinde. Çok hoş görünüyor.


Burcu Karabacak Balmain bluzun altına deri etek giymekle iyi yapmış. Chanel clutchı ile her şey harika görünüyor. Hatta saçları hafiften bozulup kalıplıktan kurtulmuş iyi olmuş :) Ama ayakkabı seçimini bu look ile bağdaştıramadım. Daha rock ya da maskülen bir seçim yapsaymış iyi olurmuş.


Ezgi Kıramer yine çok güzel yine çok şık ve tarz. 


İdil Fırat 'ın uçları dantel gömlek elbisesi güzel. Deri ceketle giymesini sevdim iyi taşımış. Ama siyah çoraplar ve yaşına göre fazla koyu makyajıyla tüm giydiklerine çok fazla yaş ve ağırlık katıyor olmuyor. Fiziği çok hoş. Keşke biraz daha az ile yetinebilmenin çözümünü bulabilse.


İşte en iyi örneği. Hadise kasmamış zorlamamış ama daha iyi olmamış mı ? Somon, beyaz, mor ve mavi renkleri bir arada ne kadar hoş görünüyor. Hatta nasıl olduysa bu sefer saç ve makyajı bile olmuş.


Bade İşçil 'in elbisesi iyi hoş ama genel görünüm anlamında çok tatsız ve keyifsiz. Üstelik makyajını da sevmedim. 


Gökçe Bahadır 'a bu kıyafeti silah zoruyla giydirmiş olmalılar. Giydiğiyle ruh uyumsuzluğu ayan beyan ortada.


Herkese deri pantolon gitmez diye yırtınıyorum ama nafile !! Bunun için ne yazık ki ince olmanız bile yeterli değil. Fahriye Evcen dal gibi olmasına rağmen yuvarlak hatlara sahip olduğu için deri pantolon üstünde kötü görünüyor. Botları da sevmedim. Bunlar dışında bluzu, ceketi, çantası, saçı ve makyajıyla hoş. 


Selin Demiratar ayrı telden deri tulumu ayrı telden. Aslında üstündeki nefis güzellikte bir parça. Çok yazık olmuş şanssız bir tulummuş. Üzülme inşallah bir dahaki sefere deyip gönlünü alayım bari :)


Bir önceki postumda Serenay Sarıkaya 'nın tazrındaki olumlu değişikliği Yasemin Taciroğlu 'na yormuştum. Ama işin doğrusu bu değişimde Lale Devri dizisinde Yeşim karakterini de giydiren Özgür Mete 'nin parmağının olması. Elbette sevinç içinde nihayet diyorum :) Bu kıyafeti de iyi taşımış taşımasına ama ne yazık ki elimdeki görselden bunu anlamanız biraz zor olacak. Kötü bir açıyla çekilmiş. Gördüğüm diğer görsellerde gayet şık ve hoş. Saçlarının formu, rengi ve usta çıkından makyajıyla harika ! Ama gördüğüm her görselde beni rahatsız eden unsur ayakkabılarının pisliği oldu. Her şey bu kadar iyiyken bu gibi şeyler daha da göze batıyor yapacak birşey yok :)


Louis Vuitton Fall 2012 koleksiyonunu hiç sevmemiştim. Gördüğüm kadarıyla çantaları hariç kıyafetlere sosyetem de pek ilgi göstermedi. Ama Siren Ertan Çarmıklı 'nın üstündeki ceket tek başına hayatta alıp giyeceğim bir parça olmasa da kendisinde güzel durduğunu itiraf etmeliyim. 


Eda Taşpınar 'dan beklenmeyecek derecede normal bir kıyafet. Elbiseyi beğenmedim ama kendisine yakışmış güzel taşımış. Makyajı yine başarılı. Saçlarını hiç açmasın her daim toplasın havasına ayrı bir klaslık katıyor.

Ve nihayet iyisiyle kötüsüyle bir İstanbul Moda Haftası Davetliler postunun sonuna geldik. Defilelerden beğendiğim tasarımcıların beğendiğim parçalarını instagram hesabımdan paylaşıyorum. Vakit bulursam burada da etraflıca ele alıp konu edeceğim. 

Yorumlar

  1. Bence Selin Demiratar'ın yeşil tulumu gerçekten enfes bir parça.Boyu yanılmıyorsam 1.75 vucüdünu çepeçevre saran ajüste kesim bu finisajlanmış deri tulum müthiş.

    Pınar Tezcanın kıyafeti zümrüt gibi parıldamış sanki onu buluduğu statüden almış bir üst statüye taşımış gibi.

    Deniz Akkaya nın elbisesine de bayıldım.Beyaz tenli olduğu için elbise kendini göstermemiş.

    Kenan Doğulu ise hala genç bir kız kalbine sahip.Özgün ve farklı Beren'in naif güzelliğine bir perde çekmiş sanki.

    http://thefashionon.blogspot.com

    YanıtlaSil
  2. Emel Acar'ın elbisesi Topshop zira Deniz Berdan'ın sunumuna girerken arkasındaydım, etiketi dışarda sallanıyordu, kim bu diye baktığımda kendisini gördüm. Ebru Şallı ile karşılaştığımda ise inan korktum, estetiklerin genç bir kadını bu kadar yıprattıgını ilk kez görüyorum. Kırış kırış bir cilt, 60 yaşında gibi. Eda Taşpınar o akşam pek şık görünmese de oldukça doğal bir makyaj ve saç dolayısıyla çok genç görünüyor ve fotolardan çok daha güzeldi..

    YanıtlaSil
  3. Öncelikle yorumlarını çok beğenerek okuyorum, bunu söylemek istedim.
    Yeni yazılar yazmasını dört gözle beklediğim sayılı bloglar arasındasın.
    Tüm düşüncelerine katılmakla birlikte 4. günün en şık ismi benim için Şeyma Subaşı oldu.
    Cesur, genç ve harika görünüyor.

    YanıtlaSil
  4. EvrimKuzey18 Mart, 2013

    Tum yorumlarını cok keyıfle okudum.. ellerine sağlık.. emek vermişsin yine.

    YanıtlaSil
  5. Emel Acar'ın boyfriend jeanli kombinini çok beğendim kendisine çok yakıştırdım. Güzel kadın Allah için ben beğeniyorum. Aslında br önceki elbisesi de çok hoş durmuş dediğin gibi başka pabuç seçseymiş daha da şahane olurmuş.

    Diğer ENNNN bayıldığım kişi ise Ezgi Kıramer oldu. saç modeli kendisine çok yakıştı. Bade İşçil'i vallahi tanıyamadım. Ne tuhaf görünüyor. O kıyafet hele Erol Köse deyimiyle #OTURSIFIR :)

    Hadise'yi de beğendim. Renkler ayrı tellerden çalsa da hiç gözü tırmalamıyor çünkü jean pantolon tercih etmesi olayı dizginlemiş.

    Etel Baler, çok klas çok hoş görünüyor. Deri ceket ve o uzun etek harika.

    Serenay Sarıkaya hiç hazetmediğim Zara ayakkabıları seçmiş. Belki de kızın ayağına çok basmışlardır o kalabalıkta ondan tozlanmıştır.

    O tulumu selin Demiratar hiç taşıyamamış. O yulumu Özge Ulusoy'da görmek isterdim. Fahrye Evcen'i instada paylaştığında beğenmiştim am aburada daha büyük görünce o deri pantolon her an patlayacakmış hissi uynadırıyor. Ama yüzü, gözü çok güzel kız. beğenirim kendisini.

    Deniz Akkaya'yı çok beğeniyorum. Aslında kıyafetini de sevdim, yakıştırdım ama keşke başka pabuç seçseydi. Pınar Altuğ ise ne beğendim ne de beğenmedim.- ki kendisini severim:) Belki de O da Deniz A. gibi başka bir ayakkabı seçseydi ikisi de daha iyi olabilirdi. Şeyma Subaşının elbisesini hiç beğenmedim. Ceketi ve ayakkabıları çok güzel. Bir de alnı ne kadar gergin duruyor. Bu yaşta botox yoktur heralde. Sanırım saçını topladığı için öyle görünüyor.

    Özlem Yıldız'ın ceketini, kombinini beğendim. Ben botlarını da beğendim. Kıyafetle güzel olmuş.

    Ivana Sert OLAY, OLAY! Çok tarz, çok değişik. Hoş görünüyor. benden bu kadar. Eline , emeğine sağlık Pelincim.

    YanıtlaSil
  6. Gökçe Bahadır, Bade İşçil, Selin D. durumları nedir öyle Pelin abla? :-) Çok fena çok rüküş görünüyorlar.İki favorim Ezgi Kıramer ve Şeyma Subaşı. Sonra Emel Acarı çok beyendim hele ki kot pantolonlu kıyafetiyle. Ebru Şallı kıyafeti fena değil ama o dudak burun arasını nolur daha fazla doldurtmasın. Zira çok iyi kalpli biri olduğunu biliyorum. Yapmasın biraz kendi haline bıraksın.Eda Taşpınarı da beyendim. Beren saat şu kenanla belki çok mutlu ama yazık ediyor gençliğine, güzelliğine bu kız. Biraz da giyinmeyi öğrense.Pınar Tezcanın elbisesi çok güzel.

    YanıtlaSil
  7. Siren Ertan'in ceketini ustune para verseniz degil davete, markete giderken bile giymem. 1960lardan kalma bir kabus gibi. Nasil da begenip almis??!!!

    Ivana Sert'in ceketi Muhtesem. hafta sonu gidip alacagim, o derece begendirdi bana.

    Beren Saat'i tek basinayken pek sevmezdim, cift olarak Kenan Dogulu ile HIC sevmiyorum. Adam hep piskin piskin siritiyor, kizimiz ise silikleri oynamakta. 2 senedir Istanbul'da calisan yabanci bir arkadasim Turk kizlari erkek arkadas edinince sessiz sakin ve silik, kocasinin yaninda degil arkasinda duran anne adayini oynamayi cok seviyor der hep. Beren bana bu lafi hep hatirlatiyor.

    YanıtlaSil
  8. Ivana Sert,Pınar Tezcan,Ezgi Kıramer e bayıldım süper olmuş.....
    Özge Özpirinçci,Çağla Şikel,Emel Acar (boyfriend kombini)güzel olmuş ama fark yaratmamış...
    Sevgiler ...Esin..

    YanıtlaSil
  9. Ezgi Kramer 10 numara çok şık olmuş. Bir önceki kombini de süperdi.
    Bade İşcil ve Gökçe Bahadır gençliklerine yazık ediyorlar kesinlikle profesyonel yardım almalılar stil konusunda.
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  10. Etel Baler diyorum baska da birsey demiyorum.. enfesss

    YanıtlaSil
  11. mr spike kaşlarının modası geçse de bu görüntü kirliliğinden kurtulsak (bkz ebru şallı, emel acar, özlem yıldız, deniz akkaya...) serenay sarıkaya(ve arkasındaki kırmızılı hanım),fahriye evcen ve eda taşpınarı çok güzel, yine serenay sarıkayayı ise ayakkabılarını beğenmemekle birlikte en şık buldum, sanırım seksi ve cool duruşunun da etkisi var

    YanıtlaSil
  12. Gökçe bahadır ve Fahriye Evcen için kelimeler kifayetsiz kalıyor nasıl yorumlayacağımı bilemiyorum :))) Biraz okusalar Hollywood aktrisleri stil danışmanlarına senede ne kadar bütçe ayırıyorlar öğrenseler. Taşıdığın kıyafetlerin kimliğine kariyerine getirdiği artıları bilseler bu kılıkla dolanmazlar. Herkes modadan anlamak zorunda değil belki ama bunu bilenlere emanet edebilseler keşke kendilerini.

    Neyse gelelim Emel Yıldırım'a 2 ayrı günde iki farklı insan kotlu kombini ne kadar iyiyse elbise ve garip stiletto ları o kadar alaturka.

    Özge Özpirinçi nin doğal hallerini falan seviyodum ama artık çok sıktı bu salkım saçak halleri, insan arada bi at kuyruğu bi topuz yaptrır. Burdaki kıyafetini begendim yinede.

    Selin Demiratar'ın tulumu beğendim sanırım ama onun üstünde değil :)

    Ezgi Kramer her zamanki gibi muhteşem. Gerçek Stil sahibi insanlardan.

    Pınar Altuğ eskiden daha özenirdi giyimine son bi kaç yıldır o da bıraktı. Ayakkabılarına yorum bile yapmak istemiorum.

    Eda Taşpınar bildiğimiz stili ile arz'ı endam eylemiş. Stilini beğenirdim eskiden ama sanki artık kendini taklit ediyor gibi ::) anladınız işte

    Siren Ertan her zaman şık ve gözalıcı ama yaşı genç bi kadın neden bildim bileli hep tayyörlerin kadını olmuştur anlamam. Onu kot ve tepesinde dağınık bi topuzla hiç göremiyiceğiz sanırsam:)

    Deniz Akkaya nın elbisesini begendim ama kabartılmış assolist saçları ve bembeyaz makyajı olmamış. Beyaz makyajı taşıyabilmek için kusursuz ve fresh bi cilde sahip olmak gerektiğini hala anlayamadı türk kadınları.

    Şeyma Subaşı dan pek hazzetmesem de:) stiletto ve ceketini beğendim ama kombinini fazla zorlama buldum. Yine de hakkını yemiyim makyajı ve saçları çok doğal bi görünümde.

    En şıklara gelicek olursak ezgi kıramer, pınar tezcan ve etel baler diorum...

    YanıtlaSil
  13. Bütün postta iki isim :Ethel baler ve ezgi kıramer... gerçekten tarz sahibiler

    YanıtlaSil
  14. Ben de çiftlerden başlıyorum oyleyse:
    Kenan Dogulu'yu severim ama birilerinin ona artık 40 yasına geldiğini hatırlatması gerekiyor, bu kadar teenage gorunumunde olmasini anlamıyorum. Beren Saat'e gelınce her davette oldugu gıbı bızı sasırtmayan ayakkabılar, efendı efendı pantolonlar, aynı sac cok sıkıcı.

    Emre Altug ve Çağla Şikel çiftine gelince, yanyana görüldüklerinde ilgi çeken esas kişi her zaman Çağla Şikel olmasına rağmen 'ben ünlüyüm, rahatsız oluyorum, saklanıcam' havasına giren Emre Altuğ. Gecende bir yerde gordum, Çağla Şikel gayet rahat bi şekilde cocukları oynatiyor, kocası montunun yakalarını kaldirmis, anlamsiz bir caba içinde. Neyse

    Hadise, Bade İşçil iç güveysinden hallice işte.

    Eda Taşpınar'ı ben beğendim.

    Gökçe Bahadır'ın bootieleri ne alaka yani. Ten çorap giymiştir kesin.

    Pınar Tezcan, Şeyma Subaşı begendiklerimden, Şeyma Subaşı'nın saçlarını da sevdim.

    Ezgi Kıramer her zamanki gibi, ilgiyle takip ediyorum.

    O ceket Siren Ertan'a yakışmış, başka birinde olsa begenmezdik pek diye dusundum, benim de tercih etmeyecegim bir parca olurdu cunku.

    Pınar Altuğ, Özlem Yıldız, Ebru Şallı..Üçünün ortak özelliği toprak grubu burclara mensup olmaları. ondan mı nedir bir de anne olmalari eklenince agir bir kadinsilik geldi üzerlerine. bakarken hiç bir begeni belirtisi gosteremiyorum cunku yillar gecse de hep aynilar. insanin alabilecegi her seyi alabilecek gücünün olması bir lütuf evet ama almamayı tercih etmesi de büyük şanssızlık.

    Fahriye Evcen madem o saclari kullanmakta ısrarlı, daha iyi sekil verebilir, cok yerli duruyor, iyi bir kuaför elinden çıkacak güzel bir kesim bambaşka hava verebilir...
    Sıla.

    YanıtlaSil
  15. Beren Saat her zamanki gibi bayik. Bu kizin bence giyim konusunda ciddi sekilde yardima ihtiyaci var. Yasina uygun giyinse cok daha iyi gorunecek. Kenan Dogulu hakkinda ise yorum yapmak bile istemiyorum :)

    Cagla Sikel iyi gorunuyor. Emre Altug'un gozluklerine mana verebilen beri gelsin.

    Ebru Salli'nin kiyafeti guzel fakat daha o elbise daha modern bir clutch istiyor.

    Emel Acar'in jean-ceket kombinasyonu muhtesem. Elbise-ayakkabilari icin ayni seyi soyleyemeyecegim.

    Ozlem Yildiz iyi gorunuyor, fakat giyimini carpici, heyecan verici buldugumu soyleyemeyecegim :(

    Idil Firat'in kiyafeti daha rock, daha carpici botlar istiyor o ayakkabilarin yerine. Ayakkabilar bence hic olmamis.

    Gokce Bahadir uygun ayakkabi ve makyajla goruntusunu ve kiyafetini bambaska bir boyuta getirebilirdi. Yazik olmus.

    Serenay Sarikaya'nin ayakkabilarina pek mana veremedim, kiyafeti hos olsa da.

    Eda Taspinar'in elbisesini ise begendigimi soyleyemeyecegim. Bu kadar zorlama parcalara ne gerek var.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Herhangi bir hakaret ve küfür içeren hiçbir yorum yayınlanmayacaktır.

Düşüncelerinizi ve eleştirilerinizi benimle paylaşmanızdan mutluluk duyarım.