AŞIK OLUNASI ÇANTALAR...

İlkbahar yaz sezonuyla beraber gözde modelleri sosyetemde görmeye başladık. Biliyorsunuz şahsen en keyif aldığım dönem bu dönemdir. Hele bir de güzel ve şık bir kombinle kullanıldıklarını gördüm mü değmeyin keyfime :) 




Bunun en güzel örneğini bizlere sunanların başında Banu Çarmıklı geliyor. Kolunda Ralph Lauren 'in yaz sezonunda en hit modeli ve çantaya uygun mu giyindi bilemiyorum ama çok şık baharlık bir kombin. Bu modelin kırmızısını çok beğenmiştim ama taba renkli olanı da pek şıkmış. 

Banu Çarmıklı yine Ralph Lauren diyor ve klasik Ricky modelini kullanıyor. Çok klas..



Çantalarda dikkat çekici seçimlerden biri de Romina Hakko 'nun gül kurusu Givenchy Antigona çantası oluyor. Bahar renklerinden Zara ceketi ve beyaz pantolonuyla çantanın rengini daha da güzel patlatmış.



Gül kurusuyla devam ediyoruz ve Sanem Tezman 'ın Hermes Birkin Bois de Rose 'u diyoruz. Son dönem favori rengim olduğu için ister istemez dikkatimi çekiyor. Rujunun renginin de aynı olması ince bir dokunuş olmuş.



Bir başka dikkatimi çeken ise Arzu Sabancı 'nın müthiş güzellikteki Alexander McQueen 'in Heroine model çantası oluyor. Louis Vuitton marka tek renk kıyafetiyle de çantasına adeta hadi bugün senin gecen demiş. Muhteşemm !!



Eda Kosif 'in mini Celine Luggage çantasının şirinliğine ve güzelliğine ne demeli ?! 



Biraz daha Celine diyenlere bakalım. Mesela Burcu Esmersoy 'un spor kombiniyle kullandığı Cabas Zip modeli çok hoş. Kombiniyle de çok yakışmış. 



Yanılmıyorsam sosyetemde en geniş Celine koleksiyonuna sahip olan isim Burcu Karabacak. Şimdiye kadar kendisinde o kadar farklı modeller gördüm ki kendisini es geçmek olacak iş değil. Yine güzel renkli bir Celine Luggage ile.



İlk Burcu Karabacak da gördüğüm Valentino Glam Lock çanta da bu sezonun en hit parçalarından.



Celine 'nin Trapeze modelinde en güzel örneği Beyza Arslan 'da görüyorsunuz. Baştan aşağı Celine marka kombinle çantacık arada kaynamış gibi ama yine de göz kırpmayı başarmış :)



Trapeze model demişken Arzu Sabancı 'nın müthiş güzellikteki Celine 'ini unutmamalıyız. Nasıl güzel bir renktir o öyle ?!



Ayşe Kucuroğlu 'nun seçimi Burberry Prorsum 'dan Blaze modeli olmuş. Yine Burberry Prorsum trençiyle hoş bir kombin sunmuş.



Derin Mermerci 'nin Chanel Minaudiere 'i çok güzel ve nefis taşımış.



Yeni sezon Chanel diyenlerden biri de Begüm Şen. Kalın zincir detaylı çantası çok hoş. 




Chanel 'lerde gözlerime bayram ettiren diğer seçenekler ise Feryal Gülman 'ın ve İpek Ayaydın 'ın modelleri oldu. Modelden ziyade renkleri desem daha doğru olur. Hele Feryal Gülman 'dan beklenmeyecek bir renk olduğunu söylemeden edemem. İkisi de çok güzeller.




Victoria Beckham çantalar yine ciddi anlamda rağbet görmeye devam ediyor. Feryal Gülman bu konuda yine en birinci isim. 1 hafta içinde Victoria Beckham yaz sezonundan 2 farklı modelle gördüm. 




Yelda Tiftik ve Şükran Güzeliş 'in kombinlerini beğenmesem de Victoria Beckham çantaları müthiş güzellikteler. 



Esra Oflaz Güvenkaya 'nın Louis Vuitton dama çantası tek sozunluğum dese de yine de çok şirin olduğunu söylemeden edemem.



Yaz sezonunda şeffaf model çantalarda Charlotte Olympia ve Gucci başı çekecek gibi. Charlotte Olympia 'nın en gözde modelini Arzu Sabancı da görüyorsunuz. Clutchın güzelliği yetmemiş bir de nefis güzellikte aksesuarları ile eşleştirmiş. Özellikle 3 birleşik bilezikten oluşan Ca&Lou bilekliği ve Bulgari 'nin Serpenti modeli saatiyle çok gösterişli ve çok havalı. 




Gucci 'leri ise Begüm Şen ve Aslı Şen de görüyoruz. 



Arzu Sabancı 'nın nefis güzellikteki Pierre Hardy çantasını eklemeyi unutmadan artık bu postun sonuna geliyoruz.

Ben bu postu hazırlarken çok keyif aldım. Umarım siz de okurken aynı keyfi alırsınız :)

UYARI : Bu post ve görseller ©ModaVeSosyete 'ye aittir. Kullanmak isteyenler kaynak belirtmek zorundadır. Aksi takdirde yasal işlemlere başvurulacaktır.

Yorumlar

  1. Nasıl doyurucu güzel bir post olmuş Pelin eline sağlık cidden. Eda Kosif'in mini celine çook tatlı. Ama atlantic pasific onu daha güzel kombinliyor bence ne dersin tek çantayla 78478 ayrı güzel komnin :p

    YanıtlaSil
  2. ozlemisim yazi yazmayi bebisim oldu her nekadar okusamda yorum yazamadim...
    Burcu karabacak in celine koleksiyonunu ve diger herkesin zevkini ve kombinini begensemde , burcu hanim in biraz daha sade olmasini tercih ederim sayet kendisi genc ve bakimli gerek varmi bu kadar makyaj ve abartili sac midellerine:((..
    Herkese sevgiler kolay gelsin pelin hanim
    Hande t.

    YanıtlaSil
  3. Birisi Yelda Tiftik hanıma makyaj uyarısı yapsınnnn!!!!:))
    Çantaların hepsi birbirinden şık Arzu Sabancı'nın seçimlerine bayıldımm çok beğeniyorum kendisini de kombinlerini de....Derin Mermerci çok hoş bir tarzı var zorlama değil yakıştırıyor giydiklerini taşıdığı aksesuarlarını...Sevgiler süper bir post...ama gözlerimiz yolda kalıyor her dakika girip bakıyorum yeni bişi varmı diye..Bol postlu günler bekliyorum...Esin.

    YanıtlaSil
  4. Post gerçekten harika olmuş. Birbirinden güzel çantalara bakmaya doyamadım.
    Bu arada hanımlarımızın, kalça üstü veya kalça kenarı mı desem, Victoria Beckham tarzı çanta tutuşu denemelerine ciddi anlamda güldüm.. Ay, bu da moda oldu ya, bizimkiler de uyacak ya.. Off, offf... :))

    Tekrar ellerine sağlık Pelincim.

    YanıtlaSil
  5. çantalar nefis güzellikte vallahi, tabi buna bir de senin harika yorumların eklenince insan hem bakmaya hem okumaya doyamıyor :)

    valla paraya kıyıp bir celine phantom sahibi olmak istiyorum ben de fiyatını bilenler vardır,yardımcı olabilir misiniz ??

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tam Fiyat bilmemekle beraber 5 bin türk lirası civarı diyebilirim :)

      Sil
  6. Banu Çarmıklı'nın taba renkil laser-cut çantasını ben beğenmiyorum... Ama krokodil derisi Ricky'sine bayıldım, adeta lüks kokuyor!
    Romina Hakko'nun çantasına kalpler kalpler! Hem Antigona sever hem de Gül kurusu rengini seven biri olarak başka ne diyebilirim ki? Mükemmel derecede tatlı!
    Sanem Tezman'ın Birkinine de bayıldım! Rengi harika! Çok çok çok güzel!
    Arzu Sabancının çantası çok güzel çok McQueen! Bana biraz da Atlantis koleksiyonunu hatırlatıyor. Ama kolyesine ve LV ayakkabılarına da dikkat çekmek isterim onlar da pek güzel!
    Eda Kosif'in çantası asıl küçük kızlarda aşırı aşırı tatlı olmuyor mu? Eda Kosif'e de çok yakışmış ama ben rengini beğenmedim.
    Burcu Esmersoy'un çantası basic ve çok hoş. Asıl kaç tane Juste un Clou var orda??!! Birkaç tanesini bana verebilir isterse :D Neyse şaka maka onlar da harika durmuş.
    Burcu Karabacak'ın lacivert Boston'ı ilginç ve hoş. Valentinosunun ise modelini sevsem de ben bu rengini hiç beğenemedim...
    Beyza Arslan'ın Trapeze çantasının rengi mükemmel! Çok tatlı! Turuncuyu çok severim zaten :)
    Arzu Sabancı'nınki de hoş ama bilemiyorum ben tercih etmezdim. En güzel Trapeze olduğunu söyleyemem.
    Burberry'nin bu sezon çantalarını çok sevmesem de Ayşe Kucuroğlunda ço hoş durmuş. Beğendim :)
    Derin mermerci yine çok hoş ve stil!
    Begüm Şen harika görünüyor. Chanelini de beğendim!
    Feryal Gülman'ın Chaneli harika!!! Aynısı Kelly Osbourne'da vardı sırf o yüzden sevemiyordum çantayı, sayesinde kurtuldu çanta! :)
    İpek Ayaydınki de çok tatlı. Yine Rockstudlarla çok tatlı bir kombin olmuş.
    Feryal Gülman'In VB'ları da çok hoş! Roland Mouret'li fotoğrafında saçları yanda çok hoş olmuş. Onun dışında MK'su çok güzel!
    Yelda Tiftik'inkine ve Şükran Güzeliş'inkine öldüm! Çok güzeller!
    Esra Oflaz Güvenkaya'nın LV'u nedense gözüme fena gözükmedi ama defilede nefret etmiştim...
    Arzu Sabancı çok havalı duruyor cidden :)
    Aslı ve Begüm Şen'in Gucci'lerine ise ÖLÜRÜM! MÜKEMMELLER!
    Arzu Sabancı'nın Pierre Hardy'si de hoş...

    http://little-nerd-of-fashionworld.blogspot.com

    YanıtlaSil
  7. bu kadar paraya yazık gerçekten.elimizde sihirli bir değnek olsaydı o çantaların hepsini sushiye dönüştürürdük

    YanıtlaSil
  8. VB tarzı tutuş hemen kopyalanmis. Biraz da boy ve vücut oranlarını dikkate alarak çanta seçebilseler cok daha iyi olurdu. Yelda Tiftik, İpek Ayaydın gibi! Beyza Aslan'ın durumu nedir, giyilmesi en zor parçaların hepsini bir arada giymis, sadece birini seçip sade parcalarla kullansaydi? Sac, dev gozlukler, canta, yazık olmus...pantolon özellikle talihsiz bir secim olmus...

    YanıtlaSil
  9. Ben hala Victoria Beckham'in cantalarini begenmiyorum. Ne orijinallikleri var hem de fiyatlari astronomik. Victoria Beckham cantalarini tasarlayan Katie Hillier bir zamanlar eski - vintage- cantalar aldigini ve onlari kopyaladigini soylemisti. O parayi VB cantaya verecegime LV/Chanel /Hermes alirim daha iyi.

    Bunun disinda cok guzel cantalar var, hele o Celine'ler.

    Bu canta gorselinde benim dikkatimi ceken baska birseyse Juste un Clou'lar oldu!! Nefisler! Bayiliyorum! Ne yazik ki cantalara cok para doktum bu sene, hayalimdeki visne curugu sofia coppola cantayi aldim, juste un clou simdilik ertelendi ama ruyalarimi susluyor! Ah Cartier ah!!!

    YanıtlaSil
  10. esra oflaz hanımın kombını benı cok etkıledı
    bu cantayı bende defılede hıc begenmemıstım ama bu tatlı renklerle kendısıne cok yakısmıs
    klasık beklentının tamamen dısında bır sıklık yaratmıs
    boyle zeka barındıran ve sıradanlıktan uzak kombınlerı acaıp sevıyorum bır kere bır kere daha bakasım gelıyor
    derın mermercının cantası yıne cok guzel chanel matruska cantayı da ılk kendısı kullanmıstı o yuzden chanel'ın unique modellerini kendisinde görmeye alıskınız sanırım
    sanem ve romina hanımın cantalarının renklerine de bayıldım cok uyumlu ikisi de cok sık tam cıvıl cıvıl bahar renkleri
    ayrıca CO seffaf kutu cantalar cıktıgından berı zara'dan falan benzerını beklıyordum sanırım bu model icin benım tercıhım zaradan yana olacak cunku plastık cantaya cok para veremem, ayrıca
    VB cantalar konusunda bende senem0707 ile aynı dusunuyorum,
    ayrıca minyon bayanlar lutfen ufak canta tercıh etsınler cok daha sık olacaklar valiz ve oversized modeller her vucuda göre degil kesinlikle,
    sevgıler

    YanıtlaSil
  11. Tek kelşmeyle harika. Bu sitenin bağımlısı oldum diyebilirim.

    YanıtlaSil
  12. siz harikasınız ben cantalar karşısında cıldırdım hiçbirini alacak güçte degilim ama taklitlerinden alıcam ne yapayım bende kadınım :)

    YanıtlaSil
  13. Çanta ve çanta modelleri gerçekten çok güzel.
    www.kalmazmalmaz.com

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Herhangi bir hakaret ve küfür içeren hiçbir yorum yayınlanmayacaktır.

Düşüncelerinizi ve eleştirilerinizi benimle paylaşmanızdan mutluluk duyarım.