Her Yer Siyah Beyaz..

Topu topu 2 günde 3 davete katılan davetlilere baktığımda ilk dikkatimi çeken çoğu kişinin siyah beyaz yani monokrom kombin yapmaları oldu. Birçok çeşidi olmasıyla siz okucuyum için birbirinden güzel örnekleri bir arada topladım. 


Karşınızda Ayşegül Toplusoy 'dan tam anlamıyla bir monokrom kombin. Monokrom dendimi herşeyimiz siyah beyaz olmalı. Aksesuarından kullandığın çantaya ayakkabıya kadar herşeyiyle mükemmel bir örnek. Yakışmış olması ve güzel taşıması ise işin en güzel artısı.


Feryal Gülman 'ın monokrom asimetrik kesim Tom Ford eteği şahane. Hermes portföyün tokasıyla kombine eklenen altın rengi çok hoş durmuş. 

 

Feryal Gülman başka bir davete de monokrom tercih etmiş. Hatırlıyorum aynı kıyafeti aylar öncesi de giymişti. Celine puantiye pantolon üstüne yine Celine bluz seçmiş. Beyza Arslan ise monokrom olmasa da Celine pantolonuyla buraya da ekliyorum çünkü karşımızda yine aynı davet yine aynı markalarla aynı isimlerin bir kez daha pişti olmanın kıyısından dönmesi gibi ilginç bir tablo var. 



Celine yeşil deri ve leopar desenli ceketi sezonun en hit parçası ve görür görmez kendilerine kalpçiklerimi gönderdiğimi söylemezsem olmaz :) 


İdil Fırat tümü dantel eteğini siyah beyaz gömlekle eşleştirmiş ve çok hoş olmuş. Ama bu kombinle zayıflığı gözümü rahatsız edecek kadar ortaya çıkmış. Biraz kilo alsa nefis olacak.


Revna Demirören 'de de aynı Ayşegül Toplusoy 'un kıyafetine benzer şekilde tam anlamıyla monokrom bir kombin görüyorsunuz.


İpek Varol taba rengi seçtiği çanta ve ayakkabıyla monokrom kombinine ciddi bir darbe vurmuş ama bu tarz kombinleri de görmek açısından güzel bir örnek.


Demet Sabancı Çetindoğan puantiye pantolon üstüne beyaz bir bluz seçerek monokrom demiş. Merih Turan da aynı şekilde her ne kadar kemeri özgürlüğünü ilan etmek istese de fiziğine ve yaşına çok uygun bir kombin yapmış. 


Eda Kosif ve Arzu Savgı da siyah beyaz diyenlerden. 


Dilek Türker siyah beyaz çizgili bluzun ve siyah ceketin üstüne yine siyah beyaz çizgili bir fular takıp monokromu demiş.


Pınar Sabancı da nane yeşili ayakkabısı olmasaydı tam anlamıyla monokrom kombin yapanlardan. Ceketi çok hoş ve çok yakışmış. 

Yorumlar

  1. Beyaz Hermes cantalari Kizilay dagitmis

    YanıtlaSil
  2. http://www.merriam-webster.com/dictionary/monochrome

    Yukarıdaki linkden de görebileceğiniz gibi monokromun kelime anlamı sadece aynı rengin tonlarından oluşandır. Siyah ve beyazı aynı rengin iki tonu olarak düşünmüyorsak, ki düşünmüyoruz, bunları monokrom kombinler olarak adlandıramayız.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Madem linklerle konuşuyoruz o zaman google a git monochrome style diye search et sonra karşına çıkan tüm linkleri tek tek oku derim ;) Bilmeden ahkam kesmezsek iyi olur

      Sil
    2. herhangi bir şekilde tartışmak için değil sadece merakımdan soruyorum, kelime anlamıyla görünüm neden çelişiyor olabilir? kelime anlamı sanırım insanları şaşırtıyor. nedenini bilen var mı?

      Sil
  3. Herseyi bırak da; bu hanımlar bu havada nasıl çorapsız mini eteklerle gezip donmuyorlar, valla bu post bana evvela bunu düşündürdü:)) Sema.

    YanıtlaSil
  4. Ve monochrom ingilizce siyah beyaz demektir bir de sözlükte buna bak

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Her ikiniz de haklisiniz, monochrome siyah beyaz veya tek renkli demek, modada hangisi kullaniyor bilemem ama sozluk anlami olarak her ikisi de dogru, zaten Aylin'in verdigi link de sozluk.

      Sil
  5. Gercekten herkes siyah beyaz. Ama bu renklerle bile tarzını konusturan feryalcigim olmuş. İlk resimdeki kombinine bayıldım. Özellikle ayakkabıları çok hoş. Trikosu da güzel. İkinci resimde pantolon biraz gözümü ısırdı. Onun haricinde çok hoş. Aynı gömleği arzu Sabancı da giymişti :) Beyza Aslan değişik bişeyler denemiş ama olmamış bence. Omuz sorunu var gibi duruyor. Daha önce feryal hanımla giydiği dantel elbisede de aynı sorun vardı. Olmamış kısacası. Pınar Sabancı çok tatlı çok kibar..

    Merve

    YanıtlaSil
  6. Beyza Aslan hem iki renkli pantolon hem 3 renkli çanta seçince boyunu kısaltmış ve deri üstün rüzgarını çalmış😔

    YanıtlaSil
  7. bence o tatlı kalpçiklerini yeşil ceket için heba etme orada enfesss ötesi bir Tom Ford etek varken :) ceket güzel mi bilemiyorum o kadar emanet durmuşki Beyza Aslanın üzerinde. Beyza Aslanın gayretini takdir ediyorum fakat bilemediğim bir nedenden dolayı giydiği herşey üzerinde eğreti duruyor. Bir de "şanssız" çünkü her şeyi şahane bir zevkle kombinleyen Feryal Gülmanla karşı karşıya.. Yok sevemiyorum...

    YanıtlaSil
  8. Bu kadar kişi arasında bi tek Feryal Gülman'a şapka çıkartıyorum... Bu kadın giyinmeyi biliyor

    YanıtlaSil
  9. Pinar Sabanci'nin ceketi yesil beyaz aslinda, siyah beyaz degil. Ayakkabisini da o sebepten yesil secti diye dusunuyorum. Ceket Massimo Dutti'den, aynisi benim is yerindeki her kadinda var malesef...

    Beyza Aslan'in yesil deri ve leoparli ceketini ise hic begenmedim, keske kalpciklerinizi sadece cantasina yollasaydiniz. Bence tum kombini cooook goz yorucu.

    YanıtlaSil
  10. Tom Ford lu kombini hariç F.G 'ı beğenmedim. Hele o puntolu pantalonu maalesef hayır. Hiç böyle fantazi şeyler giydirmesinler bu hanıma. Bence kendi seçsin her giydiğini. Daha iyi oluyor.Klasik, petite bir kadın F.G. İddialı parçalar abartı kalıyor . Ve de eldeki kırmızı Hermes hem fiziğiyle hem kıyafetiyle yarışıyor. Açıkçası Kelly veya Birkin yakıştıramıyorum ben bu hanıma. Seçerse ufak model seçmesi lazım.
    Birtek İdil Fırat ı beğenebildim ben.

    YanıtlaSil
  11. Turengde de monochrome un genel anlamı tek renk olarak geçiyor ama teknik anlamının siyah beyaz olduğu belirtilmiş. pelin hanım'a 'sataşmadan' önce iyi düşünsün bazıları:) ezeli bir takipçisi olarak kendisine itimat eder ve her yazdığını ilgiyle okurum.
    kıyafetlere gelirsek beyza aslan bence çok iyi; hip parçaları seçiyor, her seferinde kombinlerine bakmak bir keyif.
    Sevgiler
    Sitare

    YanıtlaSil
  12. Idil Firat, diyorum. Digerlerini maalesef o kadar begenemedim ancak Idil hanim gayet hos gorunuyor.

    Feryal Gulman'in pantolonlu kiyafetini ben de begenmedim. Kesinlikle cok zorlama. Ayni sey Beyza Arslan icin de gecerli. Hem cekette hem de pantolonda enine cizgiler var, ki bu boyunu cok kesmis. Genel gorunum olarak da cok zorlama duruyor. Daha sade giyinmeyi secse her sey daha guzel olacak.

    Bu arada, Pelin hanim, blogunuzun muptelasi oldum. Tebrik ediyorum kalburustu bur bloga imza attiginiz icin :)

    YanıtlaSil
  13. Bir Feryal Gulman'ın ilk kıyafeti, bir de Pınar Sabancı'nın kıyafeti güzel geldi bana.

    YanıtlaSil
  14. Eda Kosif ve feryal Hanım yine çok şıklar. Ama beyza Aslan maalesef :(

    gülnihan

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Herhangi bir hakaret ve küfür içeren hiçbir yorum yayınlanmayacaktır.

Düşüncelerinizi ve eleştirilerinizi benimle paylaşmanızdan mutluluk duyarım.