2013 CANNES FİLM FESTİVALİ - 1 ve 2.Gün

Festivalin bugün 3. günü ve hala devam ediyor ama ilk günden Great Gatsby sayesinde o kadar doyurucu şıklıklar gördüm ki sonraki günlerde bu favorilerimi geçen olacak mı merak ediyorum. 

Bu senenin en dikkat çekici ismi hiç kuşkusuz Nicole Kidman olacak. Jüride olması sebebiyle bol bol Nicole göreceğiz. 










İlk gün siyah Alexander McQueen elbisesi incecik silüeti için biçilmiş kaftan. O kaarestetik görseller vermiş ki her kareye bayıldım. Değişik örgü modeliyle saçları da uyum içinde. Dozunda makyajı ve narin hatlarıyla adeta bir içim su.









Great Gatsby galasında ise Dior 'un en muhteşem parçasını seçmiş ve harika yorumlamış. Açık tenine ve vücut hatlarına çok yakışmış. Değişik ama çok hoş saç modeliyle de tüm görünümüne şahane bir tat katmış. Turuncu neon Jimmy Choo 'ları ve mücevher olarak taktığı tek taş küpesiyle de adeta prensesler gibi görünüyor. Herşey kusursuz ama içimden yine de Diane Kruger sen bu elbiseyi nasıl kaptırırsın diye demeden de edemedim :)







Prensesten geçiyoruz gencecik bir vamp hatuna. İşçiliğine hayran kaldığım Burberry elbisesiyle Cara Delevingne mesleği gereği kırmızı halıda poz verme sanatını o kadar ustalıkla uygulamış ki her karesine ağzım açık hayran hayran bakakaldım. Kalitesiz ucuz bir seksapellik değil aksine son derece elegan bir seksilik içinde. Hem de böyle bir elbise altına kalın tabanlı siyah bir bot giymesine karşın. Kalın kaşları, bordoya çalan kırmızı ruju hele hele o Chopard mücevherleriyle tek kelimeyle kusursuz bir estetik, güzellik ve şıklık sergilemiş !!

Chopard dedim de aklıma ister istemez Hülya Avşar geldi. Bugün tüm gazeteler basın bültenini geçmiş. Chopard markasının Türkiye yüzü olarak Hülya Avşar yarın Cannes Festivali 'ne katılıyor. 2 kez kırmızı halıda yürüyecekmiş. Mücevherlerinden şüphem yok ama bir kere bile kırmızı halıda şık görmediğim göremediğim Hülya Avşar 'ın bizi şıklığıyla nasıl temsil edeceğinden şüphemi merakımı geçin ciddi ciddi korkum var. Modası Melih Yazgan, makyöz ve asistanlardan oluşan 15 kişilik ekibiyle çıkartma yapacakmış. Ekip işi doğrudur bu işler de zaten böyle yapılır ama sonuç bunlara değecek mi göreceğiz. Allahım sen bizi Hülya Avşar rüküşlüğünden koruuuu diyerek bu konuya burda son verip geçiyoruz Carey Mulligan 'a.






Carey Mulligan 'a bakar bakmaz aklıma ilk gelen Gwyneth Paltrow oldu. Aynı Gwyneth 'in tarzında saç ve makyajı ama en çok Dior elbisenin rengi ve kesimiyle çok hoş görünmesine rağmen ne yazık ki başka biri gibi görünmekten kaçamamış. 

1. ve 2. günden en klas bulduğum isimler bu kadar. Kimbilir, bakarsınız Hülya Avşar hepsini silip süperecek bir performansla bu festivalin en unutulmazı olmayı başaracaktır. Acaba böylesi bir arenada da şampiyon belli ikinci kim? diyebilecek mi göreceğiz :) 

Yorumlar

  1. Nicole Kidman'la kimse yarışamaz, ilk fotolardaki siyah elbiseli haline bayıldım, dağınık toplanmış saç kesinlikle çok yakışmış ve çok daha genç göstermiş..

    YanıtlaSil
  2. Nicole Kidman bir harika :)) Pelin'cim Hülya Avşar'ın bırak kırmızı halı şıklığını normalde bile doğru düzgün bir şıklığı yok ama güzelliği ile dikkat çekerse onu bilemem.. Görürsün abuk subuk bol dekolteli bir kıyafet giyer kesin..

    YanıtlaSil
  3. nicole kidman'a ilk kez bayıldım bişeyler olmuş o donukluğu gitmiş :O

    YanıtlaSil
  4. Cara tek kelime ile müthiş...
    Nicole Kidman'nın Alexander McQueen elbisesine bittim ne kadar güzel taşımış.Hülya Avşar konusu hiç ümitli değilim! Açıkçası kadının yüzü güzel ama fizik sıfır.Özellikle kalçaları büyük ve düşük kadın nasıl yıllardır spor yapıyor şaşkınım.Gerçi şişko Şahan Gökbakar'a bile yenilmişti :)

    YanıtlaSil
  5. Nicole kıdman saka gibi tam bir stepford wives goruntusude üstelik el değmemiş haliyle:)) tek kelimeyle zarafet, güzellik ve sıklık akıyor..
    Çarey mulligan i bu kombiniyke cok beğendim; bence tarzınız ortusmus. Sadece bir geceliğine herhangi bir modaevinin haute couture U nü giymiş ve gelmiş gibi değilde evden kendine ait bir parça giymis ve gelmiş gibi dürüyor .benze benzetmek anlamsiz bir kıyafeti bir tarzı dünyada tek bir kisi mı uygular ya da giyer ??
    Hande t.

    YanıtlaSil
  6. ben bu sene her yerde bu model kizimiz Cara Delevingne'in sinirli sinirli baktigi catik kasli buzuk dudakli erkekimsi resimlerini gormekten biktim. bir insan her resimde ya gicik, ya da az sonra kafaya tekme savuracak gibi nasil cikar? kafayi kapatip bakiyorum artik.

    YanıtlaSil
  7. nicolo varken kimseye laf düşmez.herkes bu hatuna bakıp hizaya gelsin,ona göre

    YanıtlaSil
  8. Nicole Kidman siyah elbiseyle harika gorunuyor. Bembeyaz ten, incecik siluet, yuzundeki dogallik... resmen heykel gibi. Dior giydigi karelerde yuzu daha donuk gorunuyor. Makyajdan oturu mu acaba? Yoksa arada botox mu yaptirdi :) Yuzunun dogal gorunusu cok cok guzel.

    Cara Delevigne elbise ve aksesuarlari gercekten yakistirmis. Yine de bence o kaslara bi el degmesi lazim. Sac rengine gore cok koyu ve kalin duryorlar. Her sey kararinda guzel.

    YanıtlaSil
  9. Nicole Kidman'a McQueen elbisesi çok yakışmış ama asıl saç ve makyaj ile bitirmiş işi! Ben Jimmy Choo ayakkabılarını çok uygun göremedim ama fena da olmamış. Başarılı bir look :)

    Ama asıl Great Gatsby Galasındaki Christian Dior Couture elbisesi ile MÜKEMMEL MÜKEMMEL MÜKEMMEL. Hiçbir yanlış yok her şey harika bir estetik içinde! Son zamanlarda Nicole Kidman'da bir olmamışlık vardı ama şuan olmuşluğun son noktasında bir görüntüsü var. Elbise zaten başlı başına mükemmel. Defileden en beğendiğim elbiselerdendi. Neon renkli işlemeleri ile olağanüstü güzellikteki elbisemiz için en doğru takı seçimlerini yapmış. Çok zarif elmas küpeler ve güzel bir yüzük tam karrarında olmuş. Ayakkabılar zaten başka bir şey olamazdı. Cesur saç modeli de çok hoş bir artı olmuş. Benim için 2013'ün en iyi şıklıklarından biridir!

    Benim biricik Cara Delevigne'im çok hoş. Favori mankenlerimden Caracığımın pozları yeter zaten. Her şeyi ile hem şık hem seksi bir görüntü sunuyor ve kesnlikle çok başarılı. Ama ben Siyah dantelli elbise ve elmas kolye-küpe üçlemesi olunca bilmiyorum çok sevemedim. Ama bu üçlemeyi bile kaldırmış :)

    Carey Mulligan hayır. İlk olarak gerçekten tam Paltrow olmuş. Zaten elbisenin rengi direk Gwyneth'i çağırıştırıyor daha niye o sarı saçlarını düz arkaya yatırırsın ki? Tam bir Gwyneth çakması olmuş. Bir de üstelik sen koskoca Daisy gel Gatsby Galasına kırış kırış bir Dior ile katıl. Özensiz ı-hı olmamış. Kırış kırış olmasaymış ve daha usturuplu bir yerde giyseymiş o zaman beğenebilirdim.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Herhangi bir hakaret ve küfür içeren hiçbir yorum yayınlanmayacaktır.

Düşüncelerinizi ve eleştirilerinizi benimle paylaşmanızdan mutluluk duyarım.