2- SİZLERDEN GELENLER

Okuyucularımdan yani sizlerden gelen fotoğraflarla eleştirilerimize devam ediyoruz. Geçtiğimiz hafta misafir ettiğim Gülşen Ünlü 'nün az farkla evet oyu devam ediyor. Aslında oylamayı 2 hafta ile sınırlamalıydım hata ettim. Bundan sonraki seçimleriniz için maksimum 2 hafta oylama süreniz olacak. Sene sonunda bizde aramızda en şık okuyucuyu seçeceğiz. Hadi kendine güvenenleri bekliyorum :)


Dilara Neyisci
Sene 2012
Yaş 33
Düğün davetlisi
Elbisesi Ayşe Deniz Yeğin tasarımı


BEN DERİM Kİ : Elbise aslında beyaz düz bir elbise. Sırtında 3 adet yaprak şeklinde oyuk var. Bu detayı fotoğraflamadığı için çok pişman :) Düz elbisenin üstüne ipek kumaştan yelek görünümlü pembe detay sonradan eklenmiş. Kemer ise ayrı bir parça ve en son takılıyor. Kemerin önündeki küçük altın sarısı 2 parça ise kapı menteşesi ! İlginçlik ve orjinallik adına harika bir tasarım. Ve evet keşke sırt bölgesini de görseymişiz. Gördüğüm kadarıyla bir kere Dilara 'nın vücut yapısına son derece uygun bir seçim yapılmış. Pembe yeleğin dökümlü olması çok hoşuma gitti. Aslında herşey hoşuma gitti. İki kalın bileklik yetermiş keşke kolye kullanmasaymış derim ama rahatsız edici de diyemem. Saçları, makyajı herşey dört dörtlük. Elbisenin üstünde tasarım anlamında uğraşılmış olması hoşuma gitti. Ama tabi sadece benim hoşuma gitmesi yetmiyor. Son sözü yine sizin düşünceleriniz ve oylamalarınız söylüyor.




Share

Yorumlar

  1. Dort dortluk bi kombin olmus ben cok begendim, herseyden once medeni cesaretinden dolayı tebrik ettim.
    Son olarak bizim klasik dugunlere gore de fazla tarz olmus burdan da 10 puan :)

    YanıtlaSil
  2. Elbise Dilara hanıma çok yakışmış, saç makyaj çok iyi ama bence bileklik ve kolyeyi takmasaydı daha iyi görünürdü çünkü elbisenin pembe detayı,kemeri zaten hareketli takılar benim gözümü yordu sadece küpe olabilirdi bence. Ama gayet zarif ve hoş görünüyor.

    Senem BABAALİ
    senembabaali@gmail.com

    YanıtlaSil
  3. Deniz Yegin'i cok severim.. Beymen Kadin bolumu icin tasarim yaparken birlikte calismistim hem cok naif hem de cok basarili bulurum.. O nedenle elbise tam onun kalemi.. Dilara hn.'a da cok yakismis.. Benm gozumu rahatsiz eden tek detay kolye oldu.. Olmasa yeriymis aslinda.. oyum evet ;)

    sevgiler,

    YanıtlaSil
  4. EvrimKuzey04 Temmuz, 2012

    Çok begendım.. cok asil duruyor.. abartısız ama hareketlı.. Yüz hatları cok guzel.. kadın guzel, elbıse guzel.. halıyle guzel bır gorsel şölen olmuş.

    YanıtlaSil
  5. bende beğendim..gerek kıyafet gerekse makyaj ve saçlar çok hoş..ben bir tek çantayı büyük buldum daha ufak bi model tercih etseymiş daha hoş olurdu gibi geldi bana !!

    YanıtlaSil
  6. tamda düşünüp yazacağım konuları huysuz yazmış aynen katılıyorum kendisine

    gülnihan

    YanıtlaSil
  7. Elbiseye bayildim, cok sahane tasimis; makyaj da on numara bes yildiz. Cogunluk gibi ben de kolyeye takildim ama butun cok guzel, o da minicik bir nazarlik olmus :)
    Cesaretimi toplarsam belki ben de bir fotomu yollarim:)

    YanıtlaSil
  8. Bence de kolye fazla olmus. Keske takmasaymisim. Bir de etek uclarim biraz burusmus ama bunu resimde fark ettim, o gun dikkatimi cekmemisti. Tesekkurler yorumlara:)

    Dilara N.

    YanıtlaSil
  9. Dilarayı tebrik ederim cesaretinden. Elbiseyi ben de beğendim, yakışmış da kendisine. Saçını da güzel yapmış. Ben olsam o kolyeyi kesinlikle takmazdım. Takmasaydı daha iyi olurmuş. Onun dışında herşey süper.

    YanıtlaSil
  10. Kolye belki fazla. Ama elbise de çok tarz, kendine de çok yakışmış. Buruşması normal tabii ki. Ya crepe satin dir, ya da mongol ipek. Ne yapacaktı? Hiç oturmayacak mıydı? Düğüne yürüyerek mi gidecekti.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Herhangi bir hakaret ve küfür içeren hiçbir yorum yayınlanmayacaktır.

Düşüncelerinizi ve eleştirilerinizi benimle paylaşmanızdan mutluluk duyarım.