45 - Kim Daha ŞIK ?

 


Bir Gucci 'den diğer Gucci 'ye geçiyoruz. Belli ki Feryal Gülman Gucci mağazasını ihya etmiş. Valla ben mağaza müdürü olucam Feryal Gülman 'ı sadece kapımdan sokmak için bile ne taklalar atardım :)

Bu bordo renkli deri straples elbiseyi daha önce Salma Hayek Cannes Film Festival 'nde giymişti. Tüylü bolerosuyla 1.50'lik boyunu daha da kısa göstermeyi başarmıştı. Çantasıda dahil baştan aşağı Gucci reklamı gibi görünmesini hiç sevmemiştim.

Feryal Gülman 'ın ne yazık ki boydan gösteren resim yok. Ayakkabılarını göremiyoruz. Ama gördüğüm kadarıyla kürk etolüyle tam bir sonbahar Gucci kadını olmuş. Kemerin siyah olmasını sevdim. Saçları ve makyajı her daim başarılı. Siyah portföy kullanarak biraz olsun değişiklik yapmış iyi olmuş.

Seçimlerde modelin de konmasını istiyorsunuz ama bunun büyük bir haksızlık olacağına karar verdim. O yüzden şıklar içinde modele yer vermiyorum.

Benim seçimim boydan göremesem bile rahatlıkla Feryal Gülman oluyor.



Share


Yorumlar

  1. Valla Feryal Gülman harika gözüküyor. Salma Hayek'in omzuna taktığı etolden hiç hazzetmemiştim şahsen. Go FG :)

    YanıtlaSil
  2. Feryal Gülmana daha çok yakışmış birde etolle tamamlamış kıyafeti
    madambfashion.blogspot.com

    YanıtlaSil
  3. başta iyidi ama sanırım artık feryal gülmanı görmekten sıkılmaya başladım

    YanıtlaSil
  4. Salma Hayek o boleroyla güzelim elbisenin havasını söndürmüş,söndürmekle kalmamış elbiseyi adi bir havaya sokmuş..Feryal Gülman kürk etolle oldukça kaliteli,çok şık!Oyum elbette ki FG'ye gidiyor.

    YanıtlaSil
  5. Feryal Gülman'ın etolü boynunda nasıl da güzel durmuş.Elbisesi keza öyle.Ben çok beğendim, hiç de sıkılmıyorum onu görmekten.

    YanıtlaSil
  6. Salma boleroyla değişiklik yapmış güzelde olmuş bence ama Feryal Gülman çok daha iyi zaten salma gucci çantaYla hiç olmamış elbise kendisine de yakışmamış üstelik Gucci tarafından giydirildiği de çok belli Feryal Gülman etolünü mankeninki gibi Taksa daha hoş olurdu sanki ama bu renk daha iyi bir tercih.. :]]

    YanıtlaSil
  7. Salma Hayek benim için hiç bir zaman şık bir kadın olmadı olamazda bu halinden de nefret etmiştim zaten. Feryal Hanımın siyah ayakkabı tercih ettiğini düşünüyorum. Kemeri ve portföyü ile bana o hissi verdi :)) Salma olmayacağına göre oyum tabii ki Feryal Hanıma :)

    YanıtlaSil
  8. Memlekette irkcilik bir suc olsaydi Velev ki huysuz'un yorumu da suc sayilabilirdi, zira Salma Hayek hispanic ve bu kurtulabilinecek bir ozellik degil, insan irkini degistiremiyor.Napsin kadincagiz meksika'da dogduysa.
    İki kisiden birini begenirken digerini de asagilamak biz Turklere ozgu bir elestiri tarzi olsa gerek.

    Neyse bu yorum postla degil yorumla alakali ve yayinlamazsaniz haksiz bulmam ama kimsenin irkina da laf etmeyelim.

    YanıtlaSil
  9. Ay bu ne hos renk ne kadar cok yakismis Feryal Gulmana Pelin hanim kesinlikle siyah giymemeli FG isil isil. Salma Hayek neden bilmiyorum boy ve vucut yapisimi hicbirseyi kendine yakistiramiyor

    YanıtlaSil
  10. Tabiki hayeki begendm. Cunku kendinden katmis.F. Hnm tamam herzaman shikta hep ayni markanin parcalariyla tamamliyor.isabel marant kazak giydiyde ayni markanin pantolonu aynisindan puskullu cizme podyumda yada vitrinde gordugunun aynisi hersey. Burdada ayni defiledeki gibi gucci elbise gucci kurk devam ediyo.baska marka kombini gormedikce bide su makyajini degistirmedikce tamam demem ben

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Herhangi bir hakaret ve küfür içeren hiçbir yorum yayınlanmayacaktır.

Düşüncelerinizi ve eleştirilerinizi benimle paylaşmanızdan mutluluk duyarım.