103- Kim Daha ŞIK ?

TOG davetinde Ece Doğulu ve Elif Dürüst 'ün aynı Michael Kors elbiseyi giydikleri benim gözümden kaçtı ama sizden asla :)



Farkındaysanız eskisi kadar sık Kim Daha ŞIK? yapmıyorum. Çünkü değişik isimler ve farklı yüzler arıyorum.



Elbisenin düz pırıltısız ve farklı renkleri seçilmiş. Elbisenin Ece Doğulu 'nun kırmızı renklisini ve Elif Dürüst 'ün üstündeki duruşunu sevdim. Dolayısıyla ortaya karışık bir durum sözkonusu :)
 
Son söz her zamanki gibi sizlerin :) Hadi bu sefer bir değişiklik yapıp yeni şıklar da ekleyim :)

 

Yorumlar

  1. Ece Dogulu´da bel kismindaki ayrinti hic iyi durmamis, siyaha nazaran kirmizi daha acik bi renk oldugu icin de göze batmis. Elif Dürüstün üzerindeyse daha düz durmus ve daha az yerde sürünüyor bu yüzden Elif D. diyorum ben.

    YanıtlaSil
  2. kumaş ve kesim bütün kusurları ortaya çıkaracak cinsten, o yüzden güvenli siyah daha hoş göstermiş giyeni. bir de açık saç daha iyi durmuş, yakanın fazla yuvarlak oluşu hoşuma gitmemişti onu kapamış.
    ben de elif d. diyorum.

    YanıtlaSil
  3. elbisenin bel kısmındaki iş, modelin bile belini kalın göstermiş.kumaş olarak da modelin üstündeki parıltılı olan çok hoş.

    YanıtlaSil
  4. Elif Durust'un cantasina dikkat, Judith Leiber olabilir mi acaba?

    YanıtlaSil
  5. Elif D. de siyah olmasının etkisinden de daha güzel durmuş. Ama Ece D.kırmızı yakışmış. Ama hangisi daha iyi taşımış diyorsak Elif D.

    Bir de Elif D. poz verirken şu dudaklarını aralamayı bıraksa. Süper olacak.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Herhangi bir hakaret ve küfür içeren hiçbir yorum yayınlanmayacaktır.

Düşüncelerinizi ve eleştirilerinizi benimle paylaşmanızdan mutluluk duyarım.