TÜRK İŞİ GALA

 


Dün gece Gani Müjde'nin merakla beklenen Osmanlı Cumhuriyeti filminin galası Lütfi Kırdar Uluslararası Kongre ve Sergi Sarayı'nda yapıldı. Başrollerini Ata Demirer ve Vildan Atasever'in yaptığı film, eğer Mustafa Kemal olmasaydı bugünkü halimiz ne olurdu fikrine ışık tutuyor. Filme bu haftasonu kesinlikle gideceğim. O yüzden film hakkında yazacağım eleştiriyi kaçırmayın derim. Benim bu yazımda üstünde durmak istediğim konu bambaşka. Üstteki 4 resimde galaya gelenleri görüyoruz. Bu 4 kişiyede bir galaya bir emeğe gösterdikleri saygı için teşekkür ederim. (Ata Demirer hariç) Gerçi Vildan Atasever'in daha bir şaşalı olmasını beklerdim ama bir mini etek ve bluzlada gelebilirdi. Yada Ata Demirer gibi bir t-shirtlede gelebilirdi. (Sanki Avrupa Yakası çekimlerinde) O yüzden şımarıkça beklentime bir son veriyorum ve devam ediyorum. Gani Müjde ailesiyle birlikte uyumlu bir şıklık içinde. Eşi Belma Canciğer tam bir Hollywoodvari tuvaletiyle gözleri kamaştırıyor. Ebru Destan zarif, Cem Davran şık. Şimdi gelelim birde diğer misafirlerin hallerine.



Bu nasıl bir zevksizlik nasıl bir kıroluktur Allahım..Ben her yere böyle gelirim zihniyetini neden hala değiştiremiyoruz. Nedir bu arkadaşınızla kahve içmeye gider gibi giyinme tarzı ? Kime ne anlatmak istiyorsunuz ?



Öğle saatlerinde Teşvikiye House Cafe'ye gelenler bile galadakilerden daha şık daha özenli. Nedir bu Türk Sinemasındaki kıroluk akımı ? Şu giyim kuşam konusunda bir arpa boyu bile yol alamayacak mıyız ? Bir smokin giymek bir mücevher takmak neden milletimde sadece sosyete işi olarak görülür ? Bir konu evvel Dubai deki otel açılışını konu etmiştim. Bir oradaki farka bakın birde Lütfü Kırdar SARAY'ındaki galaya. Benim gördüğüm gala değil düpedüz bir film gösterimi o kadar.

Yorumlar