ALIŞVERİŞTEYDİM

 


Bugün sezon sonu müthiş indirimlerden yararlanmak için kendimi Nişantaşına atıverdim. İlk durağım doğruca Mapa Mağazası. Bu mağaza keşfedilmemiş bir cevher. O kadar güzel ve o kadar cici modeller oluyor ki muhakkak kendinize alacak birşey bulursunuz. Yakası esprili çok şeker bir siyah kaban ile çok hoş bir tünik bluz aldım. Mapa da indirim % 50.. Kaçırmayın derim.



Mapa dan çıkıp doğruca Beymen e girdim. Aman Allahım hani talan etmişler denir ya işte tam Beymen e uygundu. Ne varsa ne yoksa götürmüşler, bitirmişler, bomboş bırakmışlar rafları. Çantalarda % 90 a varan çılgınca bir indirim varsa olacağıda budur zaten. Aptallık bende ki geç kaldım. Hobo çanta almak istedim ama hiçbiri zevkime göre değildi. Tam yok burda bana birşey derken clutch rafına gözüm ilişti ve aradıklarımı buldum. Tam 3 adet clutch aldım. Fıstık yeşili süet ve gri deri karışımı harika bir Chloé, bej Marc Jacobs ve lila/mor Prada ! Hepside gündelik hayatta rahatlıkla kullanılabilecek tarzda.

Yorumlar

  1. kabana bayıldım müthiş güzel sayende mapa yolu göründü banada :)

    YanıtlaSil
  2. kaban hakkaten çok şeker ama gözüm elbisede kaldı. çok zevkli şeyler güle güle kullan

    YanıtlaSil
  3. aldıklarının hepsine bayıldım güle güle kullan canım arkadaşım benim zevklisindir hep zaten

    ışıl

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Herhangi bir hakaret ve küfür içeren hiçbir yorum yayınlanmayacaktır.

Düşüncelerinizi ve eleştirilerinizi benimle paylaşmanızdan mutluluk duyarım.