HAFTANIN RÜKÜŞLERİ

Hollywood un yoğun ödül programı yüzünden son günlerde bu en sevdiğim konuyu ihmal ettim. Ama açığı kapatmak hiçde zor olmadı. Sağolsun öyle bir 4 sosyetiğimiz var ki hemen ne giydiklerine bakınca liste 5 dakikada ortaya çıkıveriyor.



Ben bunlara artık muhteşem dörtlü diyorum. Süreyya Yalçın alafranga ve assolist tarzıyla listenin her daim üyesi. Diğerlerinden tek farkı gecelerde fazla görülmemesi. Ama Ivana Sert, Deniz Berdan ve Eda Taşpınar maşallah her organizasyona katılarak haftanın 7 gecesi bizlere muhteşem (!) kreasyonlarını sunuyorlar.



Ivana Sert in geçenlerde bir kanalda mini röpörtajına denk geldim. Hanımefendi modanın kendisi için tutku olduğunu söylüyor. Bu tutkulu haliyse Allah aksinden bizi korusun :) Eda Taşpınar ın iğrenç ötesi karın kaslarına, Deniz Berdan ın canım Burberry elbiseyi kollarına çizgiler çizerek canına okumasına şahit oluyoruz. Bunlarınki şık olmak için değil dikkat çekmek için giyinmek. Ne acıdır ki birde gerçekten şık olduklarını düşünüyorlar. Yazık çok yazık !

Yorumlar

  1. Yorumunuzun üzerine söyleyecek fazla söz yok bence. Tek kelimeyle berbat bir görüntü çiziyorlar. Ayrıca, ne hikmetse rüküş listesindeki hanımların hepsi aynı oluyor. Bu da sizin söylediğinizi doğruluyor. Sadece dikkat çekmek için giyiniyorlar. Halbuki buradaki bazı kıyafetler doğru kombinasyonlarla birleşerek çok şık ve zarif olabilirdi. Özellikle Deniz Berdan'ın elbisesi aslında çok şık ama bu haliyle katledilmiş gibi duruyor. Çok lüks butiklerden alışveriş yapmayan, sıradan mağazaları tercih eden ama burada ismi geçen hanımlardan daha şık olan insanlar tanıyorum. Markanın her şey olmadığını, insanın giyindiğini kendisine yakıştırması gerektiğini bir kez daha anlıyorum. :)

    YanıtlaSil
  2. kesinlikle katılıyorum. önemli olan en pahalıyı yada bilineni değil yakışanı giymek. bu isimler kötü örnek olarak iyi örnek oluyorlar aslında :)

    YanıtlaSil
  3. Deniz Berdanı basın yeni yeni gazlamaya başladı.Basın resim çektikçe onun şaçmalama oranı arttı.Hani bazı kıyafetler vardır ya güzel değildir ama kişinin tarzına gider, tipine yakışır , sana batmaz.Bu kadın kendini öle dilan sanıyor herhalde.Ama feci şekilde yanışılıyor.Özellikle punk rock şeçimleri tipine hiç mi hiç gitmiyor, özenti duruyor.Off bea ne doluymuşum değil mi?:))

    YanıtlaSil
  4. eda taspinar'in kiyafetinin aynisini gecenlerde lilly allen giymisti diye hatirliyorum.

    YanıtlaSil
  5. süpersin canım evet bende hatırladım şimdi doğru diyosun. pişti konusu çıkardın saol :)

    ıtırcım merak etme bendede senin gibi oluyo. hep doluyum çok şükür burada rahatlıyorum :)

    YanıtlaSil
  6. yukardaki gerzek (ki şimdi zahmet edip mousu yukarı kaydırıp ismine bakamıcam) senin hayat boyu yemeyip içmeyip mekik çeksen de elde edemeyecegin bi goruntuye sahip olamadıgın icin eda taspınar'ın karın kasları igrenc otesi olamaz ne yazık ki. (acı gercek) super otesi..

    YanıtlaSil
  7. Yazına, daha doğrusu yorumlarına bayıldım. Bu kadınlar sadece
    ''absürt komik''. Yani dikkat çekmek için anca bu kadar zorlanabilir. Sıradışılık böyle birşey değil.bence! İyi parçalarda arada kaynıyor, yazık. Blog harika, kolay gelsin.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Herhangi bir hakaret ve küfür içeren hiçbir yorum yayınlanmayacaktır.

Düşüncelerinizi ve eleştirilerinizi benimle paylaşmanızdan mutluluk duyarım.