DETAYLAR 4 - Altın Küre Ödülleri

 


Courtney Cox gecenin beklenmedik süprizi oldu. Gecenin en güzellerinden ve en şıklarından olacağını asla tahmin etmezdim. Saçlarının kuzguni siyahlığı o kadar yakışmışki. Victoria Beckham imzalı elbisesinin göğüs dekoltesini başarıyla taşımış. Jimmy Choo portföyü doğru seçim.

Mücevherleri Ofira ve Lorraine Schwartz imzalı. Küpeler şahane.



Gecenin şıklarından Drew Barrymore'un Atelier Versace elbisesi süper. Roger Vivier portföyü ve Lorraine Schwartz mücevherleri harika.

Saçları kıyafetle müthiş bir uyum içinde. Topuzun zerafeti tek kelimeyle kusursuz.



Gecenin kötülerinden Kate Hudson'ın Stephen Russell imzalı mücevherleri çok hoş. Topuzun stili ise ayrı bir güzel.



Geçtğimiz sezon gelinlikler altına en çok tercih edilen ayakkabı Casadei'nin bu modeli olmuş. O yüzden Kate Hudson'ın seçimine şaşırmadım.

Yorumlar

  1. Courtney Cox tam bir afet olmuş.Bayıldım,bayıldım,bayıldım.....

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Herhangi bir hakaret ve küfür içeren hiçbir yorum yayınlanmayacaktır.

Düşüncelerinizi ve eleştirilerinizi benimle paylaşmanızdan mutluluk duyarım.