ASLINI ALAYIM LÜTFEN !

 
ELLE dergisi ses getirmek amacıyla sosyetemizin her anlamıyla divası Süreyya Yalçın'ı prenses havalarına sokmaya çalışmış. Bu çalışma hepimizin en azından bir kere aklından geçenleri gerçeğe dönüştürme konusunda son derece başarılı. Hangimiz sade bir Süreyya nasıldır diye düşünmedikki ?!!

Alın işte size sade bir Süreyya ! Styling Başak Dizer Fransez ve Deniz Marşan'a ait. Meşhur Aşk-ı Memnu ekibi. Fotoğraflar Bennu Gerede imzalı. Ekip süperde ben bu Süreyya'yı beğenmedim, ısınmadım. Bu fotoğraflar sadece bir şeyi görmemi sağladı. Meğer Süreyya Yalçın güzel bir kadınmış.


Göz alışkanlığımıdır nedir asıl Süreyya çok daha ilginç çok daha renkli. Eğer rüküş giyinmek adına bulunması zor parçaları birleştirmekde bir sanat dersek bu konuda Süreyya Yalçın kendi ligine sahip.

Peki sizce ? Sade Süreyya'mı yoksa Diva Süreyya'mı ?

Yorumlar

  1. resimleri görünce şok oldum diyebilirim :) kesinlikle sade süreyya çok daha güzel gözüküyor..

    YanıtlaSil
  2. Bence de aslı, b) şıkkı!

    orjinal,renkli, eğlenceli olduğu gibi...

    Neden herkesde bir sofistike, karizmatik, klasy, cool... olma arzusu var ki?! Madalya mı atkıyorlar başarana?!
    Çok sıkıcı, zorlama ve özenti.

    Life is short, relax, take it easy... ENJOY
    :)))

    YanıtlaSil
  3. İnsan kendini nasıl rahat ve mutlu hissediyorsa, bence öyle giyinmeli. Kişisel fikrim ise, Süreyya Yalçın'ın sade hali çok hoş olmuş, cidden beğendim ama benim beğenmem, bizim beğenmemiz birşey ifade etmez ki! Önemli olan, onun kendini nasıl beğendiği...

    YanıtlaSil
  4. Süreyya'nın "stili" elbette korkunç. Ancak ben ona yakıştırıyorum ya da onu öyle kabul etmişim bilemiyorum, dergide fotoları görünce tanıyamadım =) bennu gerede de bu haline şaşırmış olmalı ki tek bir fotoğrafı bile net çekememiş, bu başarısını kutlamak gerek.

    YanıtlaSil
  5. açıkcası ben onun kokoş halini seviyorum.elle çekimleri kendini yanıstmadığımdan cevabım b şıkkı.:)

    YanıtlaSil
  6. ben sade süreyya yı çok beğendim,kendi de beğenmiş olacakki bu resimleri çektirmiş bence:)
    önceden süreyyaya bakarken bir görüntü kirliliği gibi geliyordu kendileri,bu fotograflardaki tarz güzelliğini daha da ortaya çıkarmış,çok havalı...

    YanıtlaSil
  7. bana da sade hali hiç gerçekçi gelmedi, onu kendi haliyle kabullenmişim sanırım zaten onun da sade olmaya hiç niyeti yok Elle'de okuduğum kadarıyla

    YanıtlaSil
  8. sade süreyya çok güzelmiş ama biz diva süreyya haline alıştık, garip geldi bana :)

    YanıtlaSil
  9. bence de ekip süper, özellikle başak dizer fransez'i bilstore'daki koleksiyonlarından biliyorum, harikaydılar. süreyya olmamış ama bence:)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Herhangi bir hakaret ve küfür içeren hiçbir yorum yayınlanmayacaktır.

Düşüncelerinizi ve eleştirilerinizi benimle paylaşmanızdan mutluluk duyarım.