DEMET ŞENER ve SOKAK STİLİ !!??

 
Nisan ayı ELLE dergisinde şaşırtan bir çalışma. Demet Şener Kutluay bizlerle sokak stili sırlarını paylaşıyor. Çekilen fotoğraflar iyi hoşda kendisinin sokak stili konusunda nasıl bir guru olduğu epey tartışılır. Bayan Kutluay olduktan sonraki stilini sadece muhafazakar olarak niteleyebilirim. Koyu renkleri seven, ceket/gömlek/pantalon üçlüsünden vazgeçmeyen sıkıcımı sıkıcı insana fenalıklar veren bir stil. İnanın Sulukuleli bir semt çiçeksinde daha fazla sokak stili vardır.

Sevgili ELLE'im..Biliyorsun seni ne çok severim. Lütfen biraz daha özen. Konularınla öznen uyumlu olsun..İmza : En Sadık Okuyucun

Yorumlar

  1. Ben de çok sıkıcı buluyorum!

    YanıtlaSil
  2. Demet Şener istediği kadar muhafazakar giyinsin, göğsü ucuna kadar açık siyah elbisesini hiçbir zaman unutturamayacak:)))

    YanıtlaSil
  3. geçtim sokak stilini, Demet Şener'in herhangi bir stili oldugunu düşünmüyorum. Bizim mankenlerin çoğu maalesef pek stil sahibi degil.

    YanıtlaSil
  4. Maalesef bizim Türk ünlülerimiz tepeden tırnağa marka giyinmenin stil sahibi olmakla eşdeğer olduğunu düşünüyorlar. Demet Şener'in günlük kıyafetlerini bende beğenmem. Bazen davetlerde şık olabiliyor ama genelde dediğin gibi fazlasıyla sıradan. Bunun sebeplerinden birinin sınıf atlama paranoyası olduğunu düşünüyorum ben şahsen. Yani artık evlendim ben eski ben değilim, artık elit kesimin bir mensubuyum durumunu insanlara empoze etme çabası gibi. Yoksa Demet Şener içinden geldiği gibi giyinse daha güzel giyinir sanki diye düşünüyorum. :)

    Böyle bir çalışmada benim görmek isteyeceğim isimler sanırım Serra Tokar veya Nil Bentürk olurdu. İkisinin de farklı birer tarzı var. Her daim şık olduklarını söyleyemem zira o kadar takip etmişliğim yok. Ama gözlemlediğim kadarıyla sıkıcılıktan uzak giyinirler genelde.


    derya

    YanıtlaSil
  5. vıctoria beckham o!:)havaları,edası dikkatle bakın aynısı:)ama arada bi fark var,posh sıkıcı değil:)

    YanıtlaSil
  6. Kelimesi kelimesine katılıyorum .

    YanıtlaSil
  7. Cok sikici arti kesinlikle Beckham ozentisi... Elle ne yaptin sen!?

    YanıtlaSil
  8. bi röpörtajında sorulmuştu türkiyenin victoria beckhamısınız diye. aaa hanımefendi küfür gibi algılamıştı. katiyetle aksine kendilerini çok itici bulurum demişti. ağızdan çıkanla yapılan uymuyo ama dimi. aynı tarz ağız büzmeler, poz vermeler kopya çektiği belli :)

    deryacım street style dendimi ben farklı algılıyorum. street style adı üstünde sokak stili. yani kuaförden çıktığın belli olmayacak, salaş, pejmurde ama aynı zamandada şık ve orjinal olmayı başarmaktır. google da street style dersen birçok örnek göreceksin. serra tokar değilde nil bentürk iyi olurdu. çok beğenirim kendisini.

    YanıtlaSil
  9. merhaba yukarıdaki görüşlerin bir çoguna katılıyorum evet demet şener kesinlikle sıkıcı hiçbir stili olmayan hatta fotoğraflara dikkatli bakarsanız aynı jean'i nerdeyse bütün davetlerde kullanan adı gitmiş eski bir manken (artı estetikli hali getçekten kötü yazıkkk)ama ben vicy ye haksızlık etmeyelim diyorum demet hakaret gibi algılasada vicy ye benzemek için çokkk çalışması lazım bence...
    sevgilerrrr
    özlemm

    YanıtlaSil
  10. Ben konuyu çarpıtıp işi tarz sahibi olma boyutuna getirince dağıldı konu biraz.:)Halbuki sıra Serra Tokar'a gelene kadar benim spesifik olarak "Sokak Stilini" çok ama çok beğendiğim Sanem Kardıçalı, Derin Mermerci ve Özlem Önal var. Neden direkt aklım Serra Tokar'a gitti valla bende bilmiyorum.:)Demet Şener bu alanda benim aklıma gelen son isim olurdu herhalde. Site ismi vermek yasak değildir umarım ama ben modaturkiye'yi ve lookbook'u takip ediyorum genellikle. Şimdi sen söyleyince google'da bir arattım sayısız site buldum bu alanla ilgili. Bundan sonra sık sık takip ediyor olacağım çoğunu. Sokak stillerine yer veren siteler benim moda anlayışım konusunda bana ciddi ilham kaynağı oluyor.

    Keşke 'Elle' de bu konuyu daha ciddiye alıp sokak stili konusunda moda severlere ilham kaynağı olma potansiyeli olan bir isim kullansaydı. Fotoğraflara yansıyan belki Demet Şener'in kendi stili değil ama bizler onun kendi tarzını bildiğimiz için pek iç açmadı tabi.


    derya

    YanıtlaSil
  11. pzt-cuma arası jean-beyaz gomlek-blazer bu mudur yani "sokak" "stili". hakikaten hadi illa cekmek istediniz bu "hanimefendi"yi baska konsept mi bulamadiniz! pes!

    YanıtlaSil
  12. al benden de o kadar... bi tek stil değişikliği olsa iyi.asıl ilginci yıllar boyu sansasyonel haberleri ve playboyların gözdesi olmasıyla ünlü bir insanın karakteri ve davranışları stiliyle aynı oranda nasıl bu kadar muhafazakarlaşabilir anlamış değilim.insan 7sinde neyse 70inde de odur.bence bu kadının mükemmel anne rolü, fettan ruhuna yenilip bir şekilde açık verebilir.

    bence stil değil ama kıyafet seçimi yaşla doğru orantılı değişebilir fakat kişilik asla değişmez yani çok zor.bu yüzden pelin seninde süper/kafa anne ve ileride süper/kafa anane olacağına eminim...:D

    YanıtlaSil
  13. evet kesinlikle kafa bi anne olacağım imdiden belli :) nineyi düşünmek dahi isteniyorum henüz :))

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Herhangi bir hakaret ve küfür içeren hiçbir yorum yayınlanmayacaktır.

Düşüncelerinizi ve eleştirilerinizi benimle paylaşmanızdan mutluluk duyarım.