ŞIKLAR ve RÜKÜŞLER

Türk Eğitim Gönüllüleri'nin gecesi ve Milliyet'in önderliğindeki Baba Beni Okula Gönder Müzayedesi haftanın en önemli geceleriydi..Her iki gecede bolcana sosyetik doluydu.

Ne yazık ki sosyetikler üstlerine başlarına daha fazla para harcamayı tercih ediyorlar. Onca zenginimiz varken Baba Beni Okula Gönder müzayedesinde en büyük bağışı ressam Haluk Akakçe'nin yapması düşündürücü..

Ronit Gülcan her geçen gün daha bir Jennifer Aniston'a benziyor. Oldum olası öyleydide artık kıyafet seçimleride senkronize olmaya başladı. Her zaman tipine uygun seçimler yapmasıyla şıklar listenim müdavimi. Vakko imzalı kıyafetiyle yine şıklar arasında.

Nil Bentürk güzelliğini yine karalar ardına gizlemiş. Daha canlı ve renkli seçimlerle çok daha hoş olacaktır. Yeni aşkıyla bu sefer şeytanın bacağını kırması ümidiyle..

Şükran Güzeliş Carolina Herrera tuvaletiyle gösterişli bir şıklık içinde.

Elif Dürüst'ün kırmızı fazlalığı gözümü tırmalıyor.

Ceyda Düvenci'yi şık görmek zordur ama bu sefer gayet hoş.

Maide Kurttepeli Atıl Kutoğlu imzalı kıyafetiyle çizgisi dışında bir şıklık sergiliyor. Bu kıyafeti ilk Tuba Ünsal giymişti. Bu kadar bilindik bir kıyafeti giymeside başka bir tuhaflık.

Afet Karacan'ı oldum olası beğenirim. Atıl Kutoğlu imzalı kıyafetiyle yine çok hoş yine çok güzel.

Anasına bak kızını alma durumu. Türkiye'nin en yakışıklı ve zengin kocasına sahip ama stil felaket ötesi. Kıyafetin basitliği, makyajın kötülüğü, saçların frapanlığı üzerine roman yazılabilir. Nevbahar Koç ciddi anlamda bir styling yardımı almalı.

Zeynep Çarmıklı her zamanki zarif şıklığında.

Ve işte karşınızda Türkiye'nin en uyumsuz çifti. Ama bu resimle Hülya Avşar adamı ezmiş geçmiş. Saadettin Saran nasıl olduysa gayet bakımsız ve kötü görünüyor. Halbuki inanın tersi !

Tansa Ekşioğlu'nun Balenciaga marka kıyafeti çok hoş ve kendisine çok yakışmış.

Siren Ertan Çarmıklı 'nın elbisesi kendisine çok yakışmış. Ama güzel bir kıyafete olmayacak bir çanta seçmiş.

Aylin Benardete'den davetlerde şal nasıl kullanılır dersi. Zac Posen imzalı kıyafetini keşke daha iyi görebilseydim.

Tülin Şahin siyah kadife kıyafetiyle çok güzel, çok zarif ve çok şık.

Arzu Sabancı'nın güzelliği kıyafetindeki devasa broş kadar gözalıcı. Doğrusu taşlar kıyafetle bir bütünmü yoksa broş tarzı bir eklememi anlıyamadım. Ne olursa olsun burda başrolde Arzu Hanım'ın güzelliği.

Feryal Gülman Roland Mouret kıyafetiyle çok hoş.

Etel Baler turuncu ve tonlarına devam ediyor. Bu sefer Zac Posen imzalı kıyafetiyle çok şık.

Derin Mermerci'nin Hakan Yıldırım imzalı kıyafeti resimde güme gitmiş. Aslında arkaya kondurulan devasa gül ile şahane bir tasarım. Ama saçların özensizliği ve kolye kıyafete gitmemiş. Yinede gecenin şıklarından. Tolga Egemen'in şıklığı ise ayrı bir konu.

Esra Oflaz'ın kıyafeti Cansu Dere'nin Naeem Khan kıyafetine benziyor.

Suzan Sabancı Dinçer'in kıyafeti ve makyajı gecenin kötülerinden.

Yorumlar

  1. Derin Mermerci'yi yine çok beğendim ben. Tüm vücudunu kapladığı halde şahane görünüyor. Demekki bir kadının şık olmas için dekolte şart değilmiş. Ama saçları gerçekten çok özentisiz.

    Tülin Şahin keza aynı şekilde bayıldığım bir isim. Elbisesi harika. Boyu uzun olduğu için sanırım elbisenin modeli, kuyruk kısmı çok yakışmış.

    Nevbahar Koç folyoya sarılmış gibi. Aynı elbiseyi evde dikebilirim ben. Üstelik terzilik konusunda zerre bilgiye ve birikime sahip olmamama rağmen.


    derya

    YanıtlaSil
  2. Feryal Gülman, Roland Mouret'ye benziyor bence hatta %99 eminim bile diyebilirim.

    YanıtlaSil
  3. yok RM değil bence. kumaş CH ye benziyor ama bu modelden yok o yüzden emin olamadım. şimdi style.com a baktım RM defilelerine göremedim canım. aslında çok tanıdık geliyo ama bir türlü çıkaramıyorum.

    YanıtlaSil
  4. viket sen haklı çıktı canım. FG ın kıyafeti RM imiş. :)

    YanıtlaSil
  5. En güzeli Ronit Gülcan.
    Şükran Güzeliş'i gerçekten beğendin mi ya!! Bana taşra düğünü görümce kıyafeti gibi geldi de..
    Nevbahar Koç, çok mu acı çektiriyorlar sana kuzum? Bir kere de yüzün gülsün. Bollywood starı gibi poz vermek için gerçekten uğraşıyor musun?

    YanıtlaSil
  6. yok bu kıyafetle iyiydi ama burdaki resimmde anlamak zor haklısın.

    ronit gerçektende çok hoş ve çok şık giyiniyor.

    NK için Bollywood terimi cuk oturmuş bravooo :))

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Herhangi bir hakaret ve küfür içeren hiçbir yorum yayınlanmayacaktır.

Düşüncelerinizi ve eleştirilerinizi benimle paylaşmanızdan mutluluk duyarım.