SPORA BAŞLIYORUUUUM :)))

 

Çok heyecanlıyım çoook !!! İlk defa okula başlayacak bir çocuğun heyecanına sahibim ! Malum gebelik, doğum, lohusalık derken neredeyse 1.5 yıldır doğru dürüst spor yapamadım.

Heidi Klum'da değilim ki emzirirken kilo vereyim. Tam tersi yok şu süt yapar yok bu süt yapar diye diye doğum sonrası kilolarımda var artıkın !!

Ama azimliyim. Yarından itibaren sıkı bir şekilde spora başlıyorum. Yanında klasik diyet programımla bu kilolardan kurtulmaya kararlıyım..

Korkun benden iğrenç kilolarım !!!

Yorumlar

  1. Bebis yürümeye basladıktan sonra eriyip gidiyor zaten anneler;)79 kiloyla doğuma giren ablam suan 54 kilo;) !!
    Çok kolay gelsin;) ben de bu haftadan itibaren sıkı bir rejime baslıyorum ,rejim raporlarınızı paylasarak destek olursanız seve seve takip ederim;) Yaza kadar hafiflemek dileğiyle
    sevgiler;)

    YanıtlaSil
  2. inşallah dediğin gibi olur elif. yoksa benim kız yürüyene kadar elden gidivericam :)

    YanıtlaSil
  3. Geçen yıl haziran ayında başladım bende spora. Hem fazlalıklarımdan kurtulmak hem de fit olmaktı amacım. Üç aylık ilk sözleşmem bittikten sonra dayanamadım ve uzattım sözleşmemi. Spor bağımlılık yaptı bende. İlk başlarda biraz sıkıcı gelmişti ama kısa süre sonra alıştım rutinime. Vücudunun nasıl şekle girdiğini gördükten sonra bırakmak istemeyeceksin. Bol bol enerji diliyorum sana... :)

    Ayrıca söylemesem içimde kalır. Kilolarından kurtulmak için spor yapma yolunu seçmeni çok takdir ettim. Spor yapmadan kalıcı kilo verilebileceğine inanmıyorum ben. Şok diyetlerle, saçma sapan ilaçlarla en fazla su kaybedebilirsiniz ama spor yapmadan yağ yakamazsınız. Dolayısıyla da verdiğinizi sandığınız o kiloları iki gün sonra üç katı olarak geri alırsınız. Çok denedim ordan biliyorum. :) Kilo vermenin ve verdiğiniz kiloları tekrar almamanın tek ve en sağlıklı yolu spor. Ayrıca kilo sorunu yaşamayan insanlar için bile spor harika bir zaman geçirme metodu. Benim gittiğim spor salonunda incecik fidan gibi kadınlar var. İlk başlarda bunların burada ne işi var diye düşünmüştüm ama kendi kilolarımı vermeme rağmen spordan vazgeçemeyince anladım sporun hikmetini. Spor yapmak insana tuhaf bir enerji veriyor.


    Başarılar...


    derya

    YanıtlaSil
  4. deryacım nasılda enerji verdi söylediklerin. kesinlikle katılıyorum. spor gibisi yok. ama ne yazıkki o dediğin sporu sevenlerden değilim ben. zoraki yapanlardanım. o yüzden benim gibilerin azimle sarılması zor oluyor. ancak tartı s.o.s verecekde öyle :)

    YanıtlaSil
  5. oo şahaneeee:)) nasilsa zorla da yapsan vucut alisinca kosa kosa gidersin sekercim:)bi de ayaklansin o fistik gor bak sen mum gibi eriyeceksin!

    YanıtlaSil
  6. B-Fit' i öneririm :)
    30 dakika :) farkı hemen fark ediyorsun...

    YanıtlaSil
  7. duymamıştım hiç hemen araştırmaca :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Herhangi bir hakaret ve küfür içeren hiçbir yorum yayınlanmayacaktır.

Düşüncelerinizi ve eleştirilerinizi benimle paylaşmanızdan mutluluk duyarım.