HAYAL KIRIKLIĞI !!

 
Dünyaca ünlü model Karolina Kurkova Türkiye'ye geldi. Ne için olduğunu bile anlamadığım bir geceye katılması için kendisine 250 bin dolarcık ödenmiş. Kimsenin malında gözüm yok ama bu gibi isimleri böyle gecelerde harcayacağımıza IFW'lere getirsek nasıl olur acaba !!

Ayrıca geceye bir Cengiz Abazoğlu kıyafeti ile katılmış. Doğrusu Karolina bende büyük bir hayal kırıklığı yarattı. Memelerinin düşüklüğü çok belli. Fotoşopsuz o kadar sıradan bir görüntüsü varki şaşa kalmış durumdayım. Bir dünyaca ünlü Victoria's Secret mankenine bakın bide bizim Çağla Şikel'imize ! Valla her an her yerde Çağla diyorum başka bişide demiyorum :)

Yorumlar

  1. zaten çağla hayatımda gördüğüm en seksi, en karizmatik yüz!

    YanıtlaSil
  2. 1) bu alakasiz yabanci meshurlara tonlarca para vermek stratejik olarak yanlis(bakiniz meg ryan).

    yabanci basin olsa bari hic olmassa icim yanmaz ama olay biraz dam ustunde saksagan.

    2) bence cagla herhangi bir victoria's secret mankenine rakip olabilicek duzeyde. hatta ben kendisinin bir sonraki gisele'i olabilir diye dusunmustum ama o kolay yolu secti. paris/milano/new york gibi yerlerde biraz disini sIkIp o isten obur ise kosacagina, alisan'la cingene dizesi cekmek ve sabah programi sunmak daha kolay geldi herhalde. neyse umarim tugce kazaz basarir. ben ondada potansiyel goruyorum. birkac kontrata kalmaz bence onunda yildizi parlar(insallah).

    YanıtlaSil
  3. 1) bu alakasiz yabanci meshurlara tonlarca para vermek stratejik olarak yanlis(bakiniz meg ryan).

    yabanci basin olsa bari hic olmassa icim yanmaz ama olay biraz dam ustunde saksagan.

    2) bence cagla herhangi bir victoria's secret mankenine rakip olabilicek duzeyde. hatta ben kendisinin bir sonraki gisele'i olabilir diye dusunmustum ama o kolay yolu secti. paris/milano/new york gibi yerlerde biraz disini sIkIp o isten obur ise kosacagina, alisan'la cingene dizesi cekmek ve sabah programi sunmak daha kolay geldi herhalde. neyse umarim tugce kazaz basarir. bence oda gayet potansiyeli olan bir vatandasimiz. ayrica azimli gozukuyor. birkac kontrata kalmaz bence onunda yildizi parlar(insallah).

    YanıtlaSil
  4. yalnız kurkova birkaç ay önce anne oldu diye hatırlıyorum... ama yine de çağla daha güzel ;)

    YanıtlaSil
  5. hakkatten yaa sönük kalmış çağlanın yanında :)

    YanıtlaSil
  6. kesinlikle çağla şikel 1 numara, fizik, endam,asalet, yüz.. hepsi var..

    YanıtlaSil
  7. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  8. nasıl bir sarkmış hakkaten. çağla şikel 10 kat daha iyiymiş:)

    YanıtlaSil
  9. bu arada karolina'nın erken doğumdan dolayı göbek deliğinin olmadığını da söylemek istiyorum. Çok garip gelmişti bana..

    YanıtlaSil
  10. bende şaşırmıştım duyduğumda. çekimlerde ya gisele in yada adriana lima'nın göbek deliğini fotoşopla eklerlermiş :)

    YanıtlaSil
  11. Bu güzel kadıncağızın zaten öyle pozları yakalandiki paparazzilerce..podyumda yağlı güreşçi gibi belinin poposunun katkat kıvrımları. açıkhavada bir çekimde pötür pötür selilütlerin görüntüsü vs.. çocuktan sonrada memişler sünmüş anlaşılan. victoriayaya artık uymuyor ama yinede doğal güzel kadın canım.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Herhangi bir hakaret ve küfür içeren hiçbir yorum yayınlanmayacaktır.

Düşüncelerinizi ve eleştirilerinizi benimle paylaşmanızdan mutluluk duyarım.