Artık CEPtende BERABERİZ :)

 

Sevgili İbrahim Kocaalioğlu'nun çalışmaları sayesinde artık cep telefonlarınızdan yazılarıma(mıza) rahatlıkla ulaşabilirsiniz. Artık resimlerimin tamamen açılmaması sorunu yaşamayacaksınız :) Üstelik tek kuruş ödemeden :)

iPhone'u olanlar hemen TIKLASIN

Şimdilik sadece 10 kişiyiz. Ama zamanla eklenen arkadaşlarla koca bir aile olacağız. Moda hakkında istediğiniz herşeye BENMODA ile rahatlıkla ulaşacaksınız.

BenModa FaceBook Sayfası için TIKLA
BenModa Twitter Sayfası için TIKLA

Eline sağlık İbrahim Kocaalioğlu :)

Yorumlar

  1. Bu hafta aranıza bende katılıyorum yuppi:)

    YanıtlaSil
  2. ben anlamadım. ne şimdi bu

    YanıtlaSil
  3. iphone application..daha nasıl anlatılırki bu :)

    harikaaa zeto :)

    YanıtlaSil
  4. Iphone almak için bir sebep daha. Velhasıl Turkcell'e sordum 3 hafta sonra gelecek dedi üfff:(

    YanıtlaSil
  5. aaa caok guzel olmus bloglovinden takip etmek zor oluyodu cepten yukledim bile ben

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Herhangi bir hakaret ve küfür içeren hiçbir yorum yayınlanmayacaktır.

Düşüncelerinizi ve eleştirilerinizi benimle paylaşmanızdan mutluluk duyarım.