BURBERRY ŞIKLIĞI..

 

Esra Oflaz Güvenkaya, Begüm Şen ve Tuba Büyüküstün'ün ortak zevkleri Burberry. Sezonun en hit markalarından biri olan Burberry meşhur aksesuarlarıylada göz dolduruyor.Esra Oflaz Güvenkaya'nın şalı kullanış tarzı çok hoşuma gitti. Tuba Büyüküstün'ün aksine görünümüne özen göstermiş ve başarılıda olmuş. Begüm Şen'in son günlerdeki spor kıyafetleri hiç hoşuma gitmiyordu. Ama Burberry trençkotu ve Burberry Prorsum Aviator botlarına bayıldım. Saçlarını açık bırakması ve canlı makyajıyla çok güzel görünüyor.

Kaynak : Şamdan Plus, Hello, OK

Yorumlar

  1. begüm sen'in giyindigi cizmelere bayiliyorum!!! runway'de gördügümde ilk görüste asik oldum, yok böyle birsey. zaten bu kis her marka'da taklitleri var.

    YanıtlaSil
  2. ben bu şalı görmekten çok sıkıldımm.....

    YanıtlaSil
  3. Esra Oflaz'in kombinesini acemice buldum ben, elbisesinin ve deri aksesuarlarinin agirligi ile utusuz keten duruslu bu sal yakismamis. sirf marka diye takilmis gibi duruyor, ben pek begenmedim. pek degil aslinda hic begenmedim.

    YanıtlaSil
  4. Begüm Şen'in çizme güzel,trench güzel ama bütünlük yok.

    şal güzel ama üçünün içinde en beğeni toplayan tuba.

    sevgiler

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Herhangi bir hakaret ve küfür içeren hiçbir yorum yayınlanmayacaktır.

Düşüncelerinizi ve eleştirilerinizi benimle paylaşmanızdan mutluluk duyarım.