4 Ocak 2011 Salı

CHRISTIAN DIOR 2011 Yaz Modelleri

 


Christian Dior'un 2011 yaz modellerini fazla beğenmediğimi daha önce belirtmiştim. Fazlasıyla cavcavlı bir nevi 80'leri hatırlatan havaya sahip. Klasik kafes kesimlerden nedense kaçınılmış. Halbuki ayakkabıda klasik kesimin öncülerindendir. Onun yerine fazlasıyla hasır taban tercih edilmiş. Belkide adındaki kaliteyle bağdaşmayan bu olsa gerek. Oldum olası topuklarda hasır ve mantara ısınamadım.

Benim favorim 9 numaralı mor renkli olanı. Fazlasıyla dişi ve seksi. Özellikle baştan aşağı beyaz bir takım giyildiğinde size bakmayan kadın olmaz, olamaz ! (evet..ben kadınların kadınlar için giyindiğini düşünenlerdenim :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Herhangi bir hakaret ve küfür içeren hiçbir yorum yayınlanmayacaktır.

Düşüncelerinizi ve eleştirilerinizi benimle paylaşmanızdan mutluluk duyarım.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails