2011 SAG Ödülleri

 


Bu yılki ödüller şimdiden sıkıcı gelmeye başladı bile. Her ödüller Natalie Portman ve Colin Firth'e gidiyor. SAG Ödüllerindede süpriz olmadı. Odüller o kadar sıradanlaştıki şöyle yüreğimi hoplatacak bir haksızlık yapılsada ortalık kızışsa diye beklemiyorda değilim :) Sanırım en düşük bahisli Oscar Töreni bizi bekliyor. Allahtan işin kim ne giydi, şıkmı, rüküşmü olayı varda biraz olsun heyecan duymaya devam ediyorum.

SAG Ödüllerinde sadece 3 kişinin kıyafetini beğendim. Biri AZZARO elbisesiyle Natalie Portman. Kıyafet çok zarif. Ama kıyafetin güzelliği bir yana ben Natalie'nin doğal güzelliğine kapılmış durumdayım. Leblebi yutmuş solucan neslinin yüz karası ama benim gönlümün prensesi. Göbeği epey büyümüş, gıdığı belirginleşmiş, yanaklar dolmuş, kollar kalınlaşmış. Tüm bunlara rağmen gözüme nasılda güzel görünüyor anlatamam. Az kalsın normal hamile görüntüsünü unutacaktık. İşte arkadaşlar bir kadın hamile olduğunda böyle görünür. Bakmayın siz 7-8 kilo almayı marifet sananlara ve bunu hayatlarının en büyük başarısı gibi görenlere. Kadın hamileyken normalde 10-15 kilo alır, doğurduktan sonrada ilk 6 içerisinde bu kiloları rahatlıkla verir. (Hele emziriyorsa dahada çabuk verir) Sakın plezanta ağırlığı kadar kilo alanları örnek almayın. Dikkat edin ama sakın kasmayın. Bırakın birazcıkda geçici kilo almanın mutluluğunu yaşayın ayol :)



Yine çenem düştü konu dağıldı iyimi :) Bir diğer gecenin şıkı ise OSCAR de la RENTA kıyafeti ile Glee dizisinin yıldızı Lea Michele. Kıyafetin üst dekoltesini son derece başarılı bir şekilde taşıyor. Artık küçük/tahta göğüslü kadınların dönemi. Hiç kuşku yokki küçük göğüslülerde kıyafetler daha bir güzel daha bir zarif duruyor. Lea Michele son zamanlarda kırmızı halı seçimleriyle epey dikkat çekiyor. Acaba yeni bir Blake Lively ya da Leigthon Meester olabilecekmi göreceğiz.



Nihayet Nicole Kidman'ım eski zerafetinde ve şıklığında. NINA RICCI siyah elbise kendi başına bir güzelliğe sahip. Nicole'un vücut tipine ve diline çok yakışmış. Tek sorunum acaba kim estetikçisine daha önce resmini verdi ?! Sanırım Nicole Kidman ve Kylie Minogue benzerliği bir tek benim dikkatimi çekiyor :)

Yorumlar

  1. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  2. ben Nicole'ün kıpkırmızı Balenciaga, nil yeşili Chanel günlerini özledim:(

    YanıtlaSil
  3. bendeeee :) onları artık göremiyeceğimizi kabullendim ne yazıkki :( o yüzden minicik bir beğenme bile oldumu uçuyorum havalara :)

    YanıtlaSil
  4. Natalie Portman'in ne zaman ki Alan Dershowitz'in öğrencisi olduğunu duydum, iste o günden beri sanatını takmaksızın kendinden nefret ederim...

    Değil beyaz giyip kuğuyu oynamak, kanatlanıp göklere çıksa kimse bu kadının masum biri olduğuna beni inandıramaz...

    Tanrı bunların gazabından tüm dünyayı korusun!

    Aytul

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Herhangi bir hakaret ve küfür içeren hiçbir yorum yayınlanmayacaktır.

Düşüncelerinizi ve eleştirilerinizi benimle paylaşmanızdan mutluluk duyarım.