DIANE von FURSTENBERG - New York Moda Haftası

 


Moda dünyasının divası Diane von Furstenberg. Her zamanki çizgisinden farklı olmasada yine her koleksiyonuyla beğenimi kazanan ender isimlerden. O'nun koleksiyonundaki çeşitlilikle her bedenden ve her tarza sahip kadın faydalanabilir.



Mavi ve yeşil tonlamalarda harikalar yaratmış. Siyah ve kırmızı onun ellerinde ne kadarda çekici ve gizemli. Birçok dünya kültüründen esintiler görüyorum. İlk gözüme çarpanlar İspanyol ve uzak doğu esintileri. Ama hepsi şehirli ve zengin görünümlü.
Şehirli kadını en iyi yansıtanlardan. Kişisel Notum : 7

Yorumlar

  1. dvf benim vazgeçilmezlerimden.Her sozan mutlaka bir kaç parça alırım.Benim gibi dolgun hatlı kadınların kurtarıcısı :)) ama ben bu kez pek beğenmedim.(Tabi hazır giyimde neler var beklemek gerekir)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Herhangi bir hakaret ve küfür içeren hiçbir yorum yayınlanmayacaktır.

Düşüncelerinizi ve eleştirilerinizi benimle paylaşmanızdan mutluluk duyarım.