TAMARA ECCLESTONE'un JET-SET GARDROBU..

 


Tamara Ecclestone...F1 patronu Bernie Ecclestone'un 26 yaşındaki güzeller güzeli kızı. İngiliz Hello dergisine 45 milyon pound değerindeki evinin kapılarını açmış. Ama ben evin sadece bir bölümüyle ilgileniyorum. Tahmin edeceğiniz gibi giyinme odası :)



Tam 14 raf sadece Christian Louboutin ayakkabılarla dolu. 22 çift dünya çirkini Ugg botlar. 17 adet Hermes Birkin. En sevdiği markalar Hervé Leger, Pucci, Matthew Williamson ve Balmain. Gardrobundaki en pahalı parça 4 bin pound değerindeki bir Cavalli elbise. Kullanmadığı eşyaları bir süre sonra ya çevresine ya da bağış kuruluşlarına gönderiyor.



Ve karşınızda hayatımda gördüğüm en büyük kıroluklardan biri. Baştan aşağı LV çanta valizlerle donatılmış odanın duvar kağıtlarına dikkatle bakın lütfen. LV ler isminin baş harflerinden oluşarak TE'ye dönüşüvermiş. :)

Yorumlar

  1. adresimi veriyorum,kullanmadıklarını bana bağışlayabailir :)
    xoxo

    YanıtlaSil
  2. soyunma odalarının fotograflarını çektirmelerini (görmek hoşuma gittiğinden) biraz anlayabiliyorum.Ama LV valizlerin içinde bir de poz vermeyi anlayamıyorum doğrusu.....

    YanıtlaSil
  3. hayir bu bir gardrop degil...bildigin, kucuk bergdorf goodman'in kucuk subesi :)))

    YanıtlaSil
  4. Londra'da Chelsea, Kensington, Fulham civarındaki charity mağazaları Ecclestone ve gibiler yüzünden bu derece popüler:)

    Ben de bir keresinde Octavia Foundation'un bir mağazasında çok güzel bir Dior elbiseye denk gelmiştim, ama ne yazık ki 8 bedendi, 12 beden olsa sevgili eşime alacaktım hemen!

    YanıtlaSil
  5. sevgili coşkun Londra seyahatim için bu gibi butiklerin adreslerini bana bir ara boş vaktinde mail atarmısın. belli ki birçok yer biliyorsun faydalanmam lazım bilgilerinden :)

    YanıtlaSil
  6. İlk fırsatta göndericem maili:) Londra'da keşfe değer butiklerle ilgili Susie Bubble'ın blogunda da güzel bilgiler var.

    YanıtlaSil
  7. hemen ben de bir holding kurup levent'te gökdelenimi dikeyim böylece benim de böyle bir giyinme odam olur:)

    YanıtlaSil
  8. ya o Londra'dkai butikleri buraya da yazın lüffen ben de çok merak ettim

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Herhangi bir hakaret ve küfür içeren hiçbir yorum yayınlanmayacaktır.

Düşüncelerinizi ve eleştirilerinizi benimle paylaşmanızdan mutluluk duyarım.