HAFTANIN RÜKÜŞLERİ

 
Öncelikle sizlere güzel bir haber vermek istiyorum. Blogspot.Com uzantılı yasak kaldırıldı. Birkaç güne kadar kapalı olan tüm blogger kardeşlerimin sitelerine rahatlıkla ulaşabileceksiniz. Sevindirici olsa da yine de tüm emeklerimiz uyduruk bir şikayetle hala tehlikede sayılır. Bu sefer ki geçti kimbilir gelecekte bizleri neler bekliyor. Bunla ilgili yasalar olumlu yönde değişmedikçe hala kör topal bir şekilde sizlerle buluşmaya devam edeceğiz.

Ve gelelim bu haftaki rüküşlerime..



Biliyorsunuz ki son dönemde genç bir isim olan Ceylan Çapa'nın stilini pek bir beğeniyor(dum). Ne yazık ki bu sefer olmamış. Gencecik ve çok güzel kızlara baştan aşağı simsiyahı oldum olası yakıştıramıyorum. Siyah tüylü bir ceket (kürk değildir diye ümit ediyorum), siyah bir elbise, siyah dantel çorap, siyah ayakkabı ve simsiyah saçlarla çok karanlık bir görüntü veriyor. Araya leopar desen bir çanta katmış ama çantanın kendisinide beğenmedim. Kendisini bir daha ki sefere ışıl ışıl ve gencecik bir havada görmeyi dilerim.

Şirin Yalçın ilk kez rüküşler listemde. Ben de inanamıyorum. Kırmızı kemer, clutch ve ruj eşleşmesi çok kötü görünüyor. Rugan kırmızı kemer tüm görüntüyü bozacak güçte.

Ivana Sert artık butik sahibi bir modacı. Ülkemin gerçek tasarımcılarının ve gelecek vaat eden yeteneklerinin içini acıtan bir gelişme olsa gerek. Böylesi felaket giyinen ama kendini şık zanneden bir şahısla aynı havayı solumak zor olsa gerek. Güzelseniz ve seksi giyinirseniz kim olursanız olun tepeden inme ikon yapılırsanız olacağı budur. Memleketimin tüm magazincilerinin ellerine sağlık !

Banu Çarmıklı genelde çok hoş giyinen biridir. Klasik ve sade seçimleriyle beğenimi kazanmıştır. Ama renginin bile doğru dürüst anlaşılmadığı korkunç bir ceketle kredisine kötü bir darbe vurdu. Çağla yeşili ve kıpkırmızı rujuyla son derece kötü bir kombinasyon sergiliyor.

Yorumlar

  1. Ivana sert o kadar rüküş ki her gördüğümde bunu bile bile yok artık diyorum.kırmızı rugan kemer de inanılmaz basit gorunuyor sen git onlarca mağaza gezebilecek ve alabilecek güce sahip ol sonra o basit kemeri tak olcak iş mi:)

    YanıtlaSil
  2. Şirin Yalçın rüküş olabilir ama çok güzel. Yüzü çok canlı ve fresh görünüyor. Keşke neler kullandığını bilseydim. :) Ben kuru cilt sorunumdan bir türlü kurtulamıyorum maalesef.

    YanıtlaSil
  3. kuru cilt için şiddetle oxycur yaptırmanı tavsiye ederim. yani oksijen terapisi. inan bana çok teşekkür edeceksin :)

    YanıtlaSil
  4. ivana sert inanılmaz ya rüküş demek yetersiz o kadın içim.

    YanıtlaSil
  5. reyyan buyurgan19 Mart, 2011

    ivana sert'in bir tek kılıcı eksik,zeyna gibi görünüyor:)

    YanıtlaSil
  6. Ivana Sert'in giydigi o seye inanamiyorum. Rukus kelimesi bile anlatmak icin yetersiz kalir... Cakma Zeyna olmus :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Herhangi bir hakaret ve küfür içeren hiçbir yorum yayınlanmayacaktır.

Düşüncelerinizi ve eleştirilerinizi benimle paylaşmanızdan mutluluk duyarım.