Stil Keşfi : ISABEL LUCAS

 


Oyuncu Isabel Lucas'ı bir süredir biliyorum ama şu ana kadar moda anlamında radarıma takılmamıştı. Ne zaman MET Gala 'da giydiği mercan renkli Louis Vuitton ile gördüm işte o andan itibaren bu kadın takip edilmeli dedim.

MET Gala 'da ki resimlerini ne yazık ki geç gördüm. O yüzden şıklar listeme giremedi. Kanımca gecenin en şıkı ve Alexander McQueen 'in ruhuna hitap eden aksesuarlarıyla en dikkat çekici isimdi.

Sonra kendisini bir google yapayım dedim. Ve karşımda buram buram bohem stiliyle güzel ve şık bir Isabel Lucas. Avustralyalı olmasına rağmen stilinde ki Avrupa havası hemen hissediliyor. Kim olduğunu bilmesem rahatlıkla bu bir Fransız derdim. Sade, temiz ve duru bir stili var. Zaman zaman çiçek kız zaman zaman salaş stiliyle çok hoşuma gitti.

Güzelliği ise hiç kuşkusuz büyük bir artı. Bana hafiften Tuğçe Kazaz'ı andırdı. Bakalım son keşfimi sizler de beğenecekmisiniz :)




Yorumlar

  1. canım ben de aynı konuyu ele alcaktım ama sen harıka anlatmıssın :)

    kıza bakmaya doyamıyorum , cok zarıf , cok guzel

    sevdim seni Isabel :)

    http://kelebebek.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  2. teşekkürler sevgili kelebek :) ama sen de yaz vazgeçme. eminim okunması keyifli bir post olacaktır.

    YanıtlaSil
  3. Pelincim,
    vallahi bayılıyorum senin bu bloga ben.Sen var ya Melis Alphan dı dimi böyle eleştirir milleti ne giymiş, napmış diye(ki kendisi nasıl giyiniyor çok da merak ediyor ve görmek istiyorum:-)) inan sen onu 100e katlarsın.Süpersin bu konuda.Sen bu tarz işte çalışmalısın valla.Yıkar geçersin ortalığı.Tebrikler, bravoooo...

    YanıtlaSil
  4. ama ben hemen şımarırımmmm :) çok teşekkür ederim güzel iltifatların için.

    YanıtlaSil
  5. gercekten cok dogal saf bir guzelligi vardir issy nin..ayrica inanilmaz mutevazi bir hatun..

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Herhangi bir hakaret ve küfür içeren hiçbir yorum yayınlanmayacaktır.

Düşüncelerinizi ve eleştirilerinizi benimle paylaşmanızdan mutluluk duyarım.