Teşekkürler DIANE KRUGER !

Miu Miu 'nun pırıltı ayakkabılarını önümüzdeki aylarda sıklıkla göreceğiz. Ama özellikle bir model var ki şimdiye kadar her sözü açıldığında ıyykk o ayakkabılar bir felaket diyordum. Bu ayakkabımı bootie mi olduğu bile anlaşılmayan tuhaf görünümlü şeyleri ilk gördüğümde nefret ettim. Kalıba sokulmuş havası pek itici gelmişti.



İlk giyen ünlü Anna dello Russo oldu. Anna 'nın extravagant tarzına her ne kadar hayran olsamda yine o tuhaf ayakkabılar pek rahatsız etmişti beni.

Ama ne zaman ki dün Diane Kruger 'ın Chanel ceketin altına bu tuhaf Miu Miu 'ları giydiğini gördüm işte o andan itibaren fikrim tamamiyle değişti. Modada beğeni gerçekten de dedikleri gibi kullananın becerisine göre değişiyor. Chanel ceketlerle böylesine cesur bir seçim yapmak herkesin harcı değil. Diane Kruger kendine ve stiline güvenmiş ve gerçekten de ortaya şahane bir görüntü çıkarmış. Şu ana kadar kalıplaşmış çizgisini bozmaktan çekinmemiş ve bu cesur seçimiyle gayetde başarılı olmuş.



Artık bu tuhaf görünümlü papişlerle aram düzeldi sayılır. Şimdi daha bir beğeniyle baktığımı söyliyebilirim. Bu yüzden Diane Kruger 'a ne kadar teşekkür etsem az :)

Yorumlar

  1. Ilk goruste ask buna derler, ben bu cicisleri gorur gormez asik oldum! simdi diane krugerdan gorunce dahada begendim!
    http://maffionista.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  2. Ben hala sevemedim bunları. Çoğu dergide, gazete ekinde ve bloglarda herkes beğeniyle bahsediyor ama bana hala güzel görünmüyorlar :) Özellikle topuk tasarımı, sevmememi sağlayan etken sanırım. Tabi benim fikirlerim bunlar. Beğeniler işte :)

    YanıtlaSil
  3. param olsa, hic dusunmez bunlardan bir tane alir, baga bahceye her yere giyerim. ama yoksullugun gozu ciksin...

    YanıtlaSil
  4. ilk dergiye geldklerinde gozume rahatsz gorunmuslerdi ama gynce aslinda cok rahat ayakkblar ve kombinlenmesi oldukca elverisli..Diane Kruger in stilisti iyi calisiyor..

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Herhangi bir hakaret ve küfür içeren hiçbir yorum yayınlanmayacaktır.

Düşüncelerinizi ve eleştirilerinizi benimle paylaşmanızdan mutluluk duyarım.