KİM NE GİYMİŞ ? - Beliz Sarıyer

 


Beliz Sarıyer 'i ne kadar beğendiğimi bilirsiniz. Narin ve çocuksu havasına uygun bir stile sahiptir. Sanırım bu denli yalın stili en güzel uygulayanlardan biri.

Şamdan dergisine verdiği röportajını keyifle okudum. Giydiği kıyafetini ise çok beğendim.

Seçimini Hüseyin Çağlayan 'dan çiçekli şort, Miu Miu 'dan krem renkli saten bluz ve Chloé 'nin balerin babetlerinden yapmış. Dupduru yüzü ve sadece kendisine yakışabilecek sıradışı saç kesimiyle her zaman ki hoşluğu ve şıklığında.


Share


Yorumlar

  1. şu saçın bana bu kadar yakışacağını bilsem hiç durmam hemen kestirirm ayrıca o chole babetlerine bittim öldüm ve tabiki şortuna....ben bu kadını çok beğeniyorum ya bak doktorları seyrediyodum bıraktım belizin kıyafetlerini araştırıyorum :D

    YanıtlaSil
  2. Ayyyy yinemi doktorlar ?!!! yahu nerdeyse 24 saat yayınlayıp bir rekora imza atacaklar :))

    YanıtlaSil
  3. tüm yazıları okuduğum ilk ve tek blog moda ve sosyete. günde 4-5 defa bakıyorum yeni yazı eklemişmisin diye. artık hastalık gibi oldu:) lütfen tüm diziler,tüm moda haftaları,tüm ünlüler,tüm defileler hakkında yorum yaz!

    öpüldün
    çiğdem
    http://twinsetters.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  4. Cok tesekkur ederim kizlar :) elimden geldigince post hazirlamaya calisiyorum. Sizin yuzunuzden istifa etmem yakindir :))

    YanıtlaSil
  5. gömleği gerçekten hoşmuş..

    http://cansansalmoda.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  6. Pelin valla bravo! Ben senin postlari okumaktan dogru duzgun calisamiyorum neredeyse, sen hem yazip hem calisiyosun! :) YC

    YanıtlaSil
  7. Evet doktorlar doktorlar Kardeşimle ortak nefretimiz :D Neyse pek bi yorumum yok beğendim :)Özellikle Miu Miu bluzu

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Herhangi bir hakaret ve küfür içeren hiçbir yorum yayınlanmayacaktır.

Düşüncelerinizi ve eleştirilerinizi benimle paylaşmanızdan mutluluk duyarım.