VENEDİK FİLM FESTİVALİ 1. Gün

Bence her ay bir festival düzenlenmeli ki şu kırmızı halı açlığım biraz olsun diniversin. Allahtan bu ay Venedik Film Festivali başladı. Hadi bakalım kimler ne giymiş yakışmışmı yakışmamışmı hep beraber didik didik edelim :)



İlk günün en şık bulduğum ismiyle başlıyorum. Vittoria Puccini ! Müthiş güzellikte bir Versace giymiş. Ama giydiğiniz ne kadar güzel olursa olsun bütünlük olmadı beş para etmiyor. Elbisenin eteklerindeki tüyler tanıdık geldi değil mi ? Gelmiştir çünkü bu elbisenin değişik bir modelini daha yeni Cannes Film Festivali 'nde Uma Thurman giymişti. Vittoria Puccini 'nin saçları, aksesuarları herşey ama herşey dört dörtlük. Şu İtalyanların isim ve soyadlarının hastasıyım ! Sanki hepsi birer dünya markası gibi. Baksanıza Vittoria Puccini !! Karizma tavan !



Gelelim bir diğer şık ünlüme. Karşınızda her daim kırmızı halının en şıklarından Diane Kruger. Üstünde harika bir Elie Saab. Çok ince bir kadın olmasına rağmen geniş omuzlara sahipmişde daha yeni görüyorum. Acaba bu yüzdenmi askılı elbiseleri nadiren giyiyor merak ettim doğrusu. Saçlarını açık bırakması akıllıca bir karar. Omuzların sertliğini yumuşatmış. Makyajı ve dupduru güzelliğiyle Diane Kruger her zamanki güzelliği ve şıklığında.



Cindy Crawford her daim Roberto Cavalli giymeye devam ediyor. Ateş kırmızısı rengindeki elbise çok yakışmış. Her ne kadar elbise vücuda oturmuyor ve göğüs bölgesindeki potluklar dikkat çeksede renk kurtarıcı olmuş. Benim moda aşkımın başladığı zamanları temsil etmesi yüzünden Cindy Crawford her daim en özel süper modelimdir. Hala çok güzel ve hala çok dişi.



Marisa Tomei sezonun en hit renklerinden biri olan hardal rengiyle. Kırmızı halıda görmeye alışık olmadığımız bir markadan Marios Schwab 'dan seçim yapmış. Kıyafet yakışmış ve güzel taşımış. Ama benim en beğendiğim detay neredeyse hiç makyaj yapmamış gibi görünen ama ışıl ışıl parlayan cildi oldu. Bu sezon saçlarımız olabilecek en doğal görünümde olacak. Marisa Tomei 'nin saçları buna en güzel örnek olsa gerek. Kırmzı halı olmasına rağmen ne kadar doğal ve güzel görünüyor. Bayıldım.



Bianca Brandolini D'Adda her zamanki gibi yakın dostu Giambattista Valli'den seçim yapmış. Leopar deseni en başarılı taşıyan isimlerden. Etek uçlarındaki tüylere bayıldım. Fendi clutch ile güzel bir uyum yakalamış.

Evan Rachel Wood bembeyaz bir Alessandra Rich ile. Elbise maksi bir gömlek görünümünde. Siyah stilettolar yakışmış. Sadece makyajı beğenmedim. Daha koyu ve çarpıcı bir tonla ve daha romantik kesim saçlarla çok daha hoş olabilirdi.

Yorumlar

  1. VFF'ye kimlerin katılacağına dair bir bilgin varsa bizimle paylaşır mısın?
    Bu arada Diane VFF'nin açılışındaki akşam yemeğinde giydiği Channel siyah-beyaz kıyafeti ve örgülü saçı muhteşem.diane acaba orjinal olanını giyseymiş daha mı iyi olurdu bilemedim şimdi.

    YanıtlaSil
  2. merci daha kimler katılacak bilmiyorum ama genelde ilk günde gördüğümüz kadro olup bir kaç yeni isim daha eklenecektir o kadar.
    Diane 'in Chanel elbiesini gördüm. Gerçektendeçok yakışmış ama orjinal derken ne demek istediğini anlamadım. Zaten defilede sergilene ile aynı elbsiesi. Ya da benmi göremedim anlamadım :)

    YanıtlaSil
  3. Vittoria Puccini'nin elbisesi candice swanepoel'in versace bright crystal parfümünün reklamlarında giydiği elbise http://www.youtube.com/watch?v=tCJYdcJkZY0 ben şahsen elbiseyi candice'de daha çok beğendim üst kısmı daha hoş ve tüyleri yok.

    YanıtlaSil
  4. evet candice 'de harika görünüyor ama hep yatar pozisyonda gördüğüm için ikisi arasında kıyaslama yapamıyorum doğrusu. :)

    YanıtlaSil
  5. valla google'a diane kruger elie saab yazdım.orada podyum halini gösteren bir site vardı.(tr.kırmızıhalı)Orjinalinde askılar yerine tül olduğundan.askılar geniş göstermiş belki gerçek haliyle giyseymiş iyi olurmuymuş diye düşünmüştüm.yani orjinal derken onu kastetmiştim.

    YanıtlaSil
  6. ha tamam şimdi anladım :) evet çok haklısın orjinali çok daha cici dururmuş. gerçi ben bu halinide beğendim. değişik bir diane kruger gördük sonuçta. :)

    YanıtlaSil
  7. Diane kruger çok hoş yaa, tabiki elie saab mükemmeliğindan dolayı:)

    YanıtlaSil
  8. Diane Kruger bence çok zarif duruyor güzel bir tercih yapmış.. zaten Elie Saab'ı çok beğenirim zarafeti yansıtıyor Diane Kruger!
    http://editorist1783.blogspot.com/

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Herhangi bir hakaret ve küfür içeren hiçbir yorum yayınlanmayacaktır.

Düşüncelerinizi ve eleştirilerinizi benimle paylaşmanızdan mutluluk duyarım.