ERDEM 'in Hayran Kalınası Mavisi..

 


Yakında Valentino 'nun kırmızısı misali Erdem 'in de mavisi diyeceğiz sanırım. Sonbahar koleksiyonunda ki tüvit elbiseler o kadar güzel renge ve kesime sahip ki ünlü simaların gereken önemi göstereceklerinden emindim.

Geçtiğimiz hafta Siren Ertan Çarmıklı 'nın üstünde dantel detaylı tüvit elbisesini çok beğenmiştik. Bu hafta da Feryal Gülman 'ın üstünde aynı koleksiyondan birbirine yakın çizgilerde bir elbise daha görüyoruz.

Siren Ertan Çarmıklı kıyafetine Hermes Pochette ile renk verirken, Feryal Gülman saten Charlotte Olympia'lar ile renk katmış. Feryal Gülman 'ın VBH çantasının büyüklüğü ve sap uzunluğu bu tarz elbiseler için en ideal seçim. İkisi de klasik tarzın en iyi temsilcilerinden. Umarım Erdem 'in bu şahane koleksiyonu daha fazla ünlü tarafından tercih edilir.

Siren Ertan Çarmıklı 'nın Erdem Jacquenta elbisesi 2.990 $
Feryal Gülman 'ın Erdem Cherie elbisesi 4.300 $


Share


Yorumlar

  1. Süper bir renk gözüm gönlüm açıldı:)

    YanıtlaSil
  2. Renk olaganustu Erdem tasarimlaerini Turkiyede bulabilirmiyiz? Feryal Gulmandaki modeli cok begendim aykkabilarla cok hos gorunuyor.

    YanıtlaSil
  3. zeynep maçka da polar mağazasında bulabilirsin.

    YanıtlaSil
  4. Ben büyüğünce Feryal Gülman olmak istiyorum:))))))

    YanıtlaSil
  5. Siren hanımın clutch seçimini Feryal hanımında ayakkabıları gözümü tırmaladı onun dışında ikiside gayet hoş görünüyor :)

    YanıtlaSil
  6. Ben daha çok Siren'in elbisesini begendim.

    YanıtlaSil
  7. Siren hanimin etek boyu onu bogmus birazcik. Feryal hanimin versiyonu elbise cok daha shik durmus, cok begendim ama ayakkabilar gereksiz parlak bence. oy verdirmemissin ama oyum Feryal hanimdaki kombine gidiyor.
    Turkan.

    YanıtlaSil
  8. Bende oy versem Feryal Gulmana verirdim elbiseye bayıldım. Ayakkabı seçiminide sevdim ben. Kendine yakisani çok iyi biliyor. Nasıl böyle bir insanın kızı olmaz yaaaa.

    YanıtlaSil
  9. nasıl bir zenginliktir bu hergün giydiğiniz elbise 5000 tl civarı aylık 15000tl ayakkabı çantaları ve mücevherleri saymıyorum ..gerçekten enteresan şanslılar mı desem ne desem şaşırdım ..

    YanıtlaSil
  10. Erdem Moralıoğlu.. Her ne kadar annesi İngiliz ve Kanada doğumlu ve kanada doğumlu olsa da en iyi Türk tasarımcı bence.. Ondan ben onu saf Türk sayarım kardeşim :D Ama ben mavisindense çiçeklerini severim :) Neyse neden bilmiyorum ben ikisini de beğenmedim :( Elbiseler çok hoç SEÇ'in uzun zamandır beğenmediğim tek kıyafeti ama Feryal Gülman'ı da beğenmedim nedense :( Bu tip bi elbisenin yanına ben cesur bir renk isterim yani defiledeki gibi kırmızı ayakkabılar falan..

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Herhangi bir hakaret ve küfür içeren hiçbir yorum yayınlanmayacaktır.

Düşüncelerinizi ve eleştirilerinizi benimle paylaşmanızdan mutluluk duyarım.