413 - KİM NE GİYMİŞ ? - Begüm Şen

 


Begüm Şen sezonun en moda akımlarından olan yılan derisi desenine güzel bir örnek sunmuş. Chloé 'nin kış sezonundan piton desenli bluz ve pantolunuyla modayı ne kadar sıkı sıkı takip ettiğini gösteriyor.

Katıldığı 2 davette kıyafetini farklı kombinlemiş. Birinde limon sarısı bir Chanel diğerinde ise ekru renkli Hermes Pochette seçmiş. İkisini de beğendim. Özellikle limon sarısı rengi çok hoşuma gitti. Saçlarını toplu halde daha çok beğendim. Zaten uzun zamandır saçlarıyla bir sorun yaşıyoruz :) Toplayarak o kendisine yakıştırmadığımız dağınık havadan kurtulmuş. Kırmızı ruj sürerek kıyafetin flu havasına güzel bir renk katmış.

Beğenmediğim şey ise bir türlü başarılı olamadığı paça boyu. İpek kumaş pantalonun kesimi bol. İpek kumaşa bir de uzun paça eklediniz mi bir nevi pijama görüntüsü çıkıyor ortaya. Paça boyu bir gıdım daha kısa olsa çok daha güzel duracağına eminim. Zaten boylu poslu bir kadın. Boyunu daha uzun gösterme gibi bir derdi olmayan şanslılardan. Buna rağmen Begüm Şen 'in bu konuda bir türlü doğruyu bulamaması şaşırtıcı geliyor bana.

İpek bluz £1000 , pantalon £800 değerinde.


Share

Yorumlar

  1. Ben Chloé'nin bu piton desenli gomlek ve pantolon kombinini cok begenmiyorum kotu degil ama ben begenmedim neyse lv davetinde isigin yardimiyla da iyi gorunuyor ama hermés olmamis bence.. Chanel cok cesur ve guzel olmus ama bi sorun var ne ben de bilmiyorum :s Neden hic yorum yok bu arada yazsaniza kardesim

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Herhangi bir hakaret ve küfür içeren hiçbir yorum yayınlanmayacaktır.

Düşüncelerinizi ve eleştirilerinizi benimle paylaşmanızdan mutluluk duyarım.