446 - KİM NE GİYMİŞ ? - Arzu Sabancı

 


Arzu Sabancı 'nın üstünde çok şık bir Christopher Kane görüyorsunuz. 2012 Resort koleksiyonundan tümü dantel bu elbise sıradan bir model olabilecekken içine kattığı 3 renkle çok farklı bir havaya sokulmuş.

Arzu Sabancı elbiseyi her zamanki gibi bağırmayan dingin sakin havasıyla çok güzel taşımış.

Gözüme parmağındaki yüzük takıldı. Benim çok beğendiğim ve detaylı olarak konu ettiğim Loree Rodkin 'in boğumlu yüzüklerine benzettim.


Görsel Malzeme:Şamdan,Hello


Share

Yorumlar

  1. Cok alaturka olmus.paril paril elbiseyi daha modern bootie lerle ve modern bir sacla giymek lazim.yapili sac ve louboutinler direkt arabik bir his veriyo

    YanıtlaSil
  2. çok güzel bir kadın çok beğeniyorum her haliyle

    YanıtlaSil
  3. Seyhana katiliyorum cok alaturka. Bu kadar alaturka hale soktuktan sonra elbiseye yazik olmus.

    YanıtlaSil
  4. Arzu hanım kendı cok guzel Ama hep bıseyler eksık yada yanlıs oluyor Bu elbıseyı keske hıc secmeseymıs

    YanıtlaSil
  5. Oha Loree Rodkin galiba o :) Neyse ben de beğenmedim elbise'yi çok beğenmedim aslında ama çirkin bi elbise değil. Ve şişman göstermiş onun dışında çantada hoş olmamış bence ben beğenmedim :/

    YanıtlaSil
  6. Bu elbiseyi hiç beğenmediğim gibi Arzu hanıma yakıştıramadım olmamış keşke giymeseymiş. Genel olarak Arzu hanımı beğenirim ama bu gördüğüm en kötü Arzu Sabancı üzgünüm:(

    YanıtlaSil
  7. ben de ilk yoruma katiliyorum, alaturka kalmis ayakkabi ve sac ile, daha modern bir cift secseydi keske. gogusteki herhangi bir renk bile siyahtan cok daha iyi olurdu.

    YanıtlaSil
  8. Normalde cok begenirim Arzu hanimi, ama burda sevmedim. Denilene katiliyorum, alaturka durmus. Onun disinda da zaten vucuduna oturmamis. Orta kismi bol, kalca kismi dar olmus. Daha genc birine uzerine deri ceketle daha cok yakisicak bi elbise oldugunu dusunuyorum.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Herhangi bir hakaret ve küfür içeren hiçbir yorum yayınlanmayacaktır.

Düşüncelerinizi ve eleştirilerinizi benimle paylaşmanızdan mutluluk duyarım.