GUCCI 2012SS RÜZGARI !

 




Gucci 'nin 2012 İlkbahar-Yaz koleksiyonunu sanırım beğenmeyenimiz yok. Jazz stilde püsküllü elbiseler, mimari yapılardan esinlenen dore dokunuşlar o kadar klas ki her bir parçasını hiç düşünmeden satın alabilirim.

Ünlü isimler sağolsun geçen kıştan beri koleksiyonun hemen hemen tüm parçasını tepe tepe kullanarak bendenizi yeteri kadar deli ettiler !

Bakalım kimler hangi modeli seçmiş ve nasıl taşımış ;



Anja Rubik için ne denir ki ?! Mükemmel taşımış hatta kıyafete hayat vermiş.

Aynı şekilde Camilla Belle 'de muhteşem görünüyor. Bu tarz elbiselerle seçeceğiniz aksesuarlar son derece sınırlı. Ya siyah bantlı ya da dore bantlı seçimler yapmalısınız. Clutch için ise mutlaka siyah eşleştirme yapınki elbisenin başrolünü çalmayın.

Frida Giannini kendi eserini taşımaktan kimbilir ne kadar gurur duyuyordur. Yine Gucci stilettoları ile harika görünüyor.

Evan Rachel Wood 'un dönem filmlerinden çıkmış fiziğiyle elbisenin havası uyum içinde.

Florence Welch için ne yakışmış ne de yakışmamış diyorum tam ortada kalıyorum.

Ama Chloe Malle için yakışmamışı rahatlıkla söyleyebilirim. Hele o ayakkabılardan görünen dolma parmaklar son derece itici.

Zoe Saldana 'ya zaten ne yakışmıyor ki ?!



Berenice Bejo kimdir bilmiyorum ama fena taşımamış.

Anna dello Russo 'nun sıradışı kombinleriyle elbise arada kaynamış gibi görünüyor.

Juana Acosta komple nefis görünüyor. Saçlarını sıkı sıkı toplayıp tüm aksesuarlarını siyah seçerek bluzun gösterişli havasını mükemmel patlatmış.

Florence Welch 'e işte bu elbise çok yakışmış.

Juana Acosta iyi güzel taşımışta ilk kombini çok daha hoşuma gitti.

Altın Küre Ödülleri 'nde Salma Hayek Gucci elbisesiyle ender görünen bir şıklık sergilemişti ve çok beğenmiştim.



Lady Gaga koleksiyondan seçtiği ceketi yine kendince yorumlamış.

Gao Yuan Yuan 'ın üstünde daha önce Suzan Sabancı Dinçer 'in üstünde gördüğümüz nefis güzellikte bir ceket seçmiş. Ve kendisine müthiş yakışmış.

Emma Stone ve Li Bingbing koleksiyonda en sessiz sakin modelleri seçmişler.

Ciara fena değil.

Charlize Theron için ne denir ki ?! Kadın adeta kusursuzluk abidesi. Elbise çok güzel, kendisi güzel, aksesuarlar müthiş, duruşu havası herşeyiyle insanın hayran hayran ağzını açtırıyor ve kapatmayı unutturuyor :)

Karen Fairchild üstünde nefis güzellikteki elbiseyi alalade bir elbise gibi taşımayı başarmış ve günümüzde bu da bir başarıdır !



Son aylarda Gucci istilasındaki dergilere geldiğimde ise görüyorum ki koleksiyon adeta kapaklar için yapılmış gibi. Çarpıcı, klas ve son derece estetik.

Bizim sınırlarımız içindeyse şu ana kadar Gucci SS2012 'den seçim yapan sadece Suzan Sabancı Dinçer 'i görüyorum. Özellikle ceketi çok güzel. Hani alıp tam da vintage yapılacak bir parça. Nasılsa bir 10-20 sene sonra bu tarza yeniden geri dönüş yapılır ki işte o zaman bu tarz parçaları giymek insana bambaşka bir keyif verir.



Ve öğrendiğime göre püsküllü elbiselerden şu ara istesenizde satın alamıyorsunuz. Ancak ön sipariş yapıp 8 hafta sonraya sahip olabiliyorsunuz. Yani deneme şansınız bile olmadan alacaksınız başka çaresi yok :)




Share

Yorumlar

  1. yorum yazmak istemiyorum..yooooo hayır bi koleksiyon bu kadar güzel olamaz imkansız !!

    YanıtlaSil
  2. Gucci bahar koleksiyonu tüm markaların içinde en çok beğendiğim koleksiyon oldu. Bana göre bahar-yaz sezonunun zirve koleksiyonudur. Bütün parçaları hemen hemen aldım. Emma'ın giydiği ceket koleksiyonda en beğendiğim parça ve en sevdiğim ceketim:)) Elbiselere laf yok zaten hepsi çok güzeller. Suzan hanımın giydiği hariç hepsi süper parçalar. Bir de çantalar var ki gucci bahar koleksiyonunda yakıyor parlıyor çantalar!!! Hepsini aldım allahtan yoksa şimdi ağlıyordum:))

    YanıtlaSil
  3. bugüne kadar guccide beğenmediğim hiçbişey olmadı. off bu ne ya dediğim her eser gucci çıktı.juana acosta nın giydiği bluza bittim.

    YanıtlaSil
  4. Berenice Bejo,bu yıl en iyi film Oscar'ını alan the artist'in oyuncusudur. Filmin yönetmeni ile de evlidir.

    YanıtlaSil
  5. Evet işte Gucci 'nin Cryshler buildingten ilham alarak yarattığı enfes koleksiyon... Birisi bu koleksiyonu sadece sözlerle anlatsa kesinlikle ıyy derdim ama o kadar estetikler ki gerçekten bayılıyor insan. Bence biir s/s koleksiyonu stilinde değil, ama güzelliği ile bunu kapatıyor :)

    Zor Saldana çok hoş :) Anna Dello Russo'nun marjinal look'unda. Cidden harcanmış elbise. Florence Welch ikinci fotoğrafta çok hoş :) Mama Monster mükemmel ;) Sinemadayım daha yazamıyorum :/

    Dergi kapaklarından favorim harpers bazaar :)

    Aynen ceket harika. Tam Vintage'lik. Look da çok güzel :)

    YanıtlaSil
  6. Suzan hanımın ceketli halini cok sevdim ne kadar aydınlık,ne kadar dinamik gözüküyor :)
    Elbisenin markasının ne olduğu hiç önemli değil çünkü herhalukarda kötü bir elbise ve ben sırf marka olduğu icin bazı seylerin alınmasına karşıyım:)
    Suzan hanımı da cok boğmuş,bazı kisiler fotolarda daha farklı çıkabiliyor ya da herzaman aynı çıkmıyorlar ,bu da onlardan biri olsa gerek:)
    En azından saclarını toplamaliydi ve zaten minyon olan tipini bu kıyafetle iyice oldurmemeliydi:)
    Selinn

    YanıtlaSil
  7. pelin yine çok iyi post çünkü ben bu elbiseleri bayılıyorum ve neden bizimkilerden kimse giymiyor diye hep meraktaydım. bakalım senin bloğunu takip eden sosyetemizden bir çıkış olacak mı?

    YanıtlaSil
  8. Püsküllüleri Feryal Gülman'dan bekliyorum :)

    YanıtlaSil
  9. ÇOK GÜZEL GERÇEKTEN,FAZLA SÖZE GEREK YOK :)

    http://modafikir.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  10. püsküllülerden daha kimse giyemez çünkü postta da yazdığım gibi ön siparişle geliyor ve ancak 8 hafta sonra elinde oluyor. daha geçen hafta paris'te almak isteyen bir arkadaşım söyledi. o yüzden görmek için biraz daha bekleyeceğiz :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Herhangi bir hakaret ve küfür içeren hiçbir yorum yayınlanmayacaktır.

Düşüncelerinizi ve eleştirilerinizi benimle paylaşmanızdan mutluluk duyarım.