SELİN İMER 'in Olumlu Değişimi !

 


Son zamanlarda Selin İmer 'deki değişikliğin farkında mısınız ? Evet yine her daim gösterişli giyinmeye devam ediyor. Ama ufacık bir değişiklikle artık havası çok daha klas. Yoğun göz makyajı ve çevresindeki badanalardan kurtuldu. Yanık tenine sadece güzel bir rimel sürüp işi bitiriyor. Kaşlarının kalınlığını bir gıdım inceltebilir. Saç rengini koyulturak iyi etti. Modern bir kesimle saçlarına şekil verse çok daha iyi olacağından eminim.

Umarım yarın öbür gün bu dediklerimi bana yutturacak bir görüntüyle ortaya çıkmaz :)


Share

Yorumlar

  1. ben selin imeri çok beğenirim bana çok asil ve klas geliyor sana katılıyorum pelincim sacları böyle daha iyi olmuş heleki az makyaj onu daha bir çekicilik katmış___________

    YanıtlaSil
  2. o kac sezon onceki Gucci ayakkabilari hic olmamis bu maxi elbisenin altina. Suratindaki ifadeyide degistirirse belki olacak bu kiz bir gun.

    YanıtlaSil
  3. kaşlarınıda kendisinide beğendim :)
    sadelik ve doğallık her zaman zariflik katıyor

    gülnihan

    YanıtlaSil
  4. yeliz kırcı03 Temmuz, 2012

    oldum olası begenmıyorum ben bu kadını elınde o kadar fırsat varken nasıl bu kadar rukus olabılıyor acabaa

    YanıtlaSil
  5. Selin Imer cok guzel bir genc kiz. Sanki ozellikle abartiyor gibi geliyor bana. Sade haliyle ne hos oysa. Keske boyle devam etse

    YanıtlaSil
  6. EvrimKuzey03 Temmuz, 2012

    Keske, ne bulduysam boynuma taktım, durumu endam etmeseymiş.. yıne de makyajı bana donuk gıbı geldı.. yanı sankı ya cok olmus ya da yarım kalmıs gıbı gorunuyor.. havada gibi :S

    YanıtlaSil
  7. Hep something is wrong geliyor bana. Bir de hep kızgın. çanta da fazla iri, elbisenin altından fırlayan ayakkabı ve parmaklar da . Hep bir şeyler wrong.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Herhangi bir hakaret ve küfür içeren hiçbir yorum yayınlanmayacaktır.

Düşüncelerinizi ve eleştirilerinizi benimle paylaşmanızdan mutluluk duyarım.